کد خبر : 28313
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 11:26
-

سازمان لیگ فوتسال تاکید کرد:عروجی بازیکن آزاد است

سازمان لیگ فوتسال تاکید کرد:عروجی بازیکن آزاد است
دبیر سازمان لیگ کمیته فوتسال می‌گوید ابوالقاسم عروجی بازیکن ملی پوش ماهان تندیس بازیکن آزاد بوده و از نظر قانونی مشکلی برای حضور در تیم تاسیسات ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جنجال انتقال ابوالقاسم عروجی بازیکن ملی پوش تیم ماهان تندیس به تیم تاسیسات همچنان ادامه دارد. عروجی در حالی قرارداد دو ساله‌ای را با تاسیسات امضا کرده که ماهانی‌ها معتقدند عروجی تا شهریورماه با این باشگاه قرارداد دارد و انتقالش به تیم تاسیسات بی معنی است.

عروجی در مصاحبه‌هایش تاکید دارد که بازیکن آزاد بوده و قراردادش تا پایان این دوره از مسابقات لیگ اعتبار داشته است. با این حال باشگاه ماهان روز یکشنبه باز هم با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که این بازیکن ملی پوش حق حضور در تیم تاسیسات را ندارد و فقط به صورت قرضی می‌تواند نماینده ایران را در لیگ قهرمانان همراهی کند.

آرش جابری دبیر سازمان لیگ فوتسال در این خصوص گفت: ملاک اتمام قرارداد بازیکنان، پایان فصل است. این قانون از ۶ سال پیش در فوتسال جاری است. دلیل آن هم این است که تاریخ دقیق شروع مسابقات لیگ در ایران مشخص نیست.

وی افزود: ۶ سال قبل یک کمیته فنی به جای کمیته تدوین مقررات بود که در همان سال تصمیم گرفتند ملاک اتمام قرارداد یک بازیکن در لیگ فوتسال، اتمام قصل باشد نه سال.

دبیر سازمان لیگ فوتسال خاطرنشان کرد: با این حساب قرارداد عروجی با تیم ماهان تمام شده است ولی نکته مهم این است که این بازیکن باید تسویه حساب مالی خود را از ماهان بگیرد و سپس نسبت به ثبت قراردادش با تیم تاسیسات اقدام کند.

جابری در پایان در پاسخ به این سئوال «که اگر ماهان تسویه حساب عروجی را ندهد، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟» گفت: در اینصورت کمیته انضباطی وارد عمل خواهد شد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.