کد خبر : 28334
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 16:00
-

بهادری:قول می دهم به زودی به فوتسال مشهد برگردم

بهادری:قول می دهم به زودی به فوتسال مشهد برگردم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی‌پوش مشهدی تیم ملی فوتسال گفت: هیچگاه حمایت و انرژی که هواداران مشهد به من می‌دادند را فراموش نمی‌کنم و قول می‌دهم به زودی به فوتسال مشهد برگردم. قدرت بهادری در خصوص جدا شدن از فرش‌آرا و پیوستن به تیم تاسیسات دریایی تهران اظهار کرد: پس از آنکه شمسایی پیشنهاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی‌پوش مشهدی تیم ملی فوتسال گفت: هیچگاه حمایت و انرژی که هواداران مشهد به من می‌دادند را فراموش نمی‌کنم و قول می‌دهم به زودی به فوتسال مشهد برگردم.

قدرت بهادری در خصوص جدا شدن از فرش‌آرا و پیوستن به تیم تاسیسات دریایی تهران اظهار کرد: پس از آنکه شمسایی پیشنهاد حضور در تاسیسات را به من داد، تصمیم گرفتم برای حضور در تیم قهرمان ایران و کمک به این تیم در جام باشگاه‌های آسیا، به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهم. در سال گذشته هم قرار بود برای کمک به نماینده ایران در جام باشگاه‎های آسیا به دبیری تبریز بپیوندم اما سال گذشته این امر میسر نشد و با وجود پیشنهاد خوبی که از چین داشتم در فرش‌آرا ماندم.

وی با تاکید بر اینکه هیچگاه حمایت هواداران فرش‌آرا را فراموش نمی‌کند، تاکید کرد: نخستین باری که با لباس فرش‌آرا به زمین رفتم، بازی با راه ساری بود که با نتیجه ۱ بر ۰ در مشهد پیروزی شدیم، از آن بازی تا آخرین باری که با لباس‌ فرش‌آرا به مصاف پایاسازه رفتیم و علاوه بر گلزنی، پاس گل دادم، همواره حمایت هواداران فرش‌آرا را پشت سر خود احساس می‌کردم.

بهادری خطاب به هواداران فوتسال خراسان و باشگاه فرش‌آرا عنوان کرد: هیچوقت فراموش نمی‌کنم در مقطعی از فصلی که گذشت، مصدوم بودم و بازی‌های مهمی مثل مس سونگون و .. را از دست دادم، اما با این وجود هیچگاه حمایت شما از من قطع نشد و دعای خیرتان همراهم بود. همین دعای خیر شما و انگیزه‌ای که به من دادید باعث شد که در بازگشت ۲ گل در بازی با میثاق بزنم و در پیروزی خوب تیمم سهمی داشته ‌باشم.

کاپیتان فصل گذشته فرش‌آرا تاکید کرد: از شادی هواداران بود که شاد می‌شدم و اشک‌های آن‌ها بود که مرا غمگین می‌کرد، از اینکه در کنار هم بودیم و با حمایتشان توانستم به این جایگاه برسم خوشحالم. من در کنار آن‌ها بود که به هرآنچه می‌خواستم رسیدم و به زودی دوباره در کنار هم برای فوتسال خراسان خواهیم‌ جنگید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

erfan دوشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸

داش قدرت آر پی جی هرجا هستی خدا پشت وپناهت فقط اینو بدون که واسه مشهدی ها یه دونیه!!!!!