کد خبر : 28769
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 11:24
-

هفته های لیگ به نام بزرگان فوتسال

هفته های لیگ به نام بزرگان فوتسال
از چند ماه دیگر رقابتهای لیگ برتر فوتسال ایران از سر گرفته خواهد شد.بازی هایی که به نوعی معیار و ترازوی فوتسال ایران محسوب می شود.پایگاه خبری فوتسال ایران پیشنهاد جالبی در مورد نامگذاری هفته های لیگ برتر دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، از چند ماه دیگر رقابتهای لیگ برتر فوتسال ایران از سر گرفته خواهد شد.بازی هایی که به نوعی معیار و تزازوی فوتسال ایران محسوب می شود.
در این میان توجه به مسائل فرهنگی و ارزشی می تواند هم الگویی باشد برای توسعه این موضوعات و هم از کمکی برای کاهش ناهنجاری ها.
بدین سبب پیشنهاد پایگاه خبری فوتسال ایران به عنوان اولین و تنها رسانه اختصاصی دارای مجوز فوتسال ایران به مسئولان سازمان لیگ این است که بازی های هر هفته لیگ به نام مشاهیر و فعالان عرصه های مختلف و از جمله فوتسال برگزار شود.
که این نامگذاری می تواند با معیار های مختلف انجام گردد با لحاظ سالروز تولد یا درگذشت ، با لحاظ تلاش و کوشش در توسعه فوتسال و اعتلای نام ایران ، از درگذشتگانی چون مرحوم معصومی، حسین زاده، عدالتخواه، طلوعی، غفران پناه و … یا افرادی و مدیران و مربیان و شخصیت های فعال چون مرتضوی، دبیری، ترابیان ، درودگر، موسوی،ابطحی، سعید رجبی ، خوراکچی ، انصاری فرد ، حیدریان ، محمدی، فراشی، صانعی ، ناصری، رضایی کمال، پری آذر ، شمس، باغبانباشی، شمسایی ها، نجاریان و … یا اولین های تیم ملی مثل اولین کاپیتان ، اولین آقای گل و ….که هر کدام به نوبه تلاش های شایان توجهی برای فوتسال داشته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.