کد خبر : 29231
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 14:20
-

خود کرده را تدبیر نیست!

خود کرده را تدبیر نیست!
اکنون که خسوس، مسئولان فوتسال را دور زده رئیس کاسه کوزه ها را بر سر فرد دیگری می شکند؛ غافل از اینکه رفتارهای خسوس پاسخ رفتارهای خود آقایان است.

پایگاه خبری فوتسال ایران– علی احدی

آقای پروفسور این روزها حسابی همه را سرکار گذاشته است. حسابی برایمان ناز می کند و حسابی هم نازش را می خریم. مربی ای که روزگاری می گفت هدایت سکان تیم ملی ایران جزو آرزوهایش بوده، حالا برای فدارسیون تاقچه بالا می گذارد.

از رفتن خسوس ۶ ماه می گذرد. غیبتی که دارد به قیمت تعطیلی تیم ملی تمام می شود. مرد اسپانیایی و محبوب آقای رئیس هر روز بهانه ای تازه ای می آورد. او حتی زیر بار مذاکره هم نمی رود و به مسئولان کمیته فوتسال اعلام کرده اگر کاری با من دارید به اسپانیا بیایید!

اما خود کرده را تدبیر نیست…کمیته فوتسال که از ابتدا شیفته پروفسور قلابی بود، آنقدر بستن قرارداد طولانی مدت با این مربی را به تعویق انداخت که از خسوس به عنوان مربی پروژه ای نام بردند. طوری که تمام قراردادهای خسوس قبل از هر تورنمنت بسته می شد و بعد از اتمام مسابقات، تمام می شد.

عشق آقایان به مربی پروازی آنقدر زیاد بود که گاهی دست به تیشه می شدند و برای تامین حقوقش، خزانه کمیته ملی المپیک را از جا می کندند.

اما اکنون رئیس کمیته فوتسال با عقب نشینی عجیب در اظهار نظری خنده دار می گوید: ترابیان خسوس را به ایران آورده بود و خودش هم باید این مسئله را پیگیری کند!(ایسنا-۲۰ اردیبهشت)

افتخاری که همگان او را به مدیری با سیاست می شناسند، این روزها در چرخشی عجیب، مصاحبه هایی در رسانه ها انجام می دهد که هجمه ناشی از رکب خسوس را از کمیته فوتسال دور کند.

اما کیست که نداند همین آقای رئیس بعد از هر ناکامی، تمام قد از خسوس حمایت می کرد؟

بخش هایی از مصاحبه افتخاری در روزهای اخیر را در ادامه بخوانید:

– اگر خسوس نمی‌خواهد به ایران بیاید، پاسخ دو پهلو ندهد.

– خسوس الان نه دستیارانش را معرفی کرده و نه برنامه‌هایش را برای اردو به ما داده است. واقعا این نوع جواب دادن خسوس درست نیست.

– من از خسوس توقع این رفتار و نحوه جواب دادن را نداشتم. ما از اول همه جوره همکاری و حمایت را از خسوس داشتیم. الان ما بلاتکلیف هستیم.

– ما روی خسوس حساب کرده بودیم و به گزینه های دیگر حتی فکر هم نکرده بودیم. حالا او ما را بلاتکلیف گذاشته است و باید هر چه زودتر جوابمان را بدهد.

بارها در اخبار و گزارش های مختلف اعلام کردیم خسوس در اسپانیا به دنبال شغل دیگری است و حتی به نقل از خود او هم نوشتیم که در شرکت فیات مشغول به کار است. حضور او در آکادمی های مختلف و کلاس های آموزشی نیز خبری بود که با سند روی پایگاه خبری منتشر شد. اما جالب بود که کمیته فوتسال هر بار تمام این اخبار را کذب خوانده و دلیل غیبت خسوس را بیماری همسرش بیان می کرد.

اما حالا که کار به اینجا کشیده آقای رئیس عنوان می کند خسوس کار دیگری پیدا کرده و خجالت می کشد به کمیته فوتسال جواب نه بدهد!

اما دلیل تاختن رئیس کمیته فوتسال به سرمربی محبوبش چیست؟ آیا اکنون که آقای پروفسور همه را دور زده، شخص دیگری مقصر است؟ سهم کمیته فوتسال در این مشکلات چقدر است؟

این ها پرسش هایی است که اگر جدایی خسوس از تیم ملی قطعی شود، مسئولان کمیته فوتسال باید در مقابل اذهان عمومی پاسخگو باشند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ر.ص پنجشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

ریاست کمیته فوتسال اقتدار نیاز داره ، که ایشون نه اقتدارش رو داره و نه دانش فوتسالی !
حالا همه که در این وضعیت بحرانی تشریف بردن دبی به عشق و حال ، بازیکنان بعد از این همه تمرین بی هدف به خونه هاشون بازگشتند و آقای رییس در آرامش کامل !!!!!!!!!!!!!!!!!!