کد خبر : 30180
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 - 12:06
-

یکی مربی داخلی و دیگری خارجی پسندد!

یکی مربی داخلی و دیگری خارجی پسندد!
اختلاف بر سر انتخاب سرمربی برای تیم ملی وارد چالش دیگری شده است : یکی مربی داخلی را می پسند و دیگری خارجی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جدای از حرف و حدیث ها و اختلاف نظرهایی که در زمان همکاری و حضور خسوس در تیم ملی بین طیف های مختلف فکری فوتسال ایران وجود داشت، حالا و با توجه به قطع همکاری با این مربی اسپانیایی اختلاف در خصوص انتخاب سرمربی برای تیم ملی در بخش های دیگری بروز و ظهور یافته است.
گویا جدای از اختلاف هایی که در خصوص نحوه انتخاب سرمربی بین کمیته فوتسال و فنی وجود دارد ، در خصوص داخلی و خارجی بودن مربی هم اتفاق نظری موجود نیست.
بنا بر اخبار دریافتی گویا کمیته فنی متمایل به مربی خارجی و کمیته فوتسال به دنبال مربی داخلی است و بنا بر صحت این گزاره معرفی مربی داخلی نمی تواند منتج به اخذ رای اعتماد کمیته فنی و توسعه گردد و از آن سوی نیز بدون معرفی کمیته فوتسال ، کمیته فنی امکان موافقت و مخالف نخواهد داشت و همین موضوع نیز باعث شده بود که کمیته فوتسال پس از اعلام قطع همکاری رسمی نیز مجددا به دنبال خسوس باشد و پس از قطع امید حتی عنوان موقتی به سرمربی مورد نظر خود بدهد تا نیازی به عبور از کمیته فنی نداشته باشد.
البته اخبار حتی حکایت از مذاکره غیر مستقیم با یک مربی خارجی غیر اروپایی هم دارد که خبر قطعی آن بماند برای بعد……
و در این میان این تیم ملی است که در یکی از پرترافیک ترین و مهمترین سال خود برای گرفتن سهمیه جام جهانی اینگونه مورد بی مهری و اختلاف ها قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.