کد خبر : 30495
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 خرداد 1394 - 15:34
دسته‌بندی نشده
-

بهادری: فرش آرا فصل آینده با قدرت بیشتری در لیگ حاضر می‌شود‌

بهادری: فرش آرا فصل آینده با قدرت بیشتری در لیگ حاضر می‌شود‌
بازیکن سابق فرش آرا مدعی شد این تیم در فصل جدید با قدرت در مسابقات شرکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری در ارتباط با عملکرد فرش آرا در فصلی که گذشت اظهار داشت: لیگ بر‌تر فوتسال ۹۳ در مجموع بسیار عالی بود؛ زمانی که در فرش آرا بودم این تیم در ابتدا کار بسیار عالی شروع کرد و توانست نتایج خوبی را به دست آورد.
بازیکن سابق فوتسال فرش آرا مشهد افزود: نتایج و شرایط ما در فرش آرا تا آخر نیم فصل اول بسیار عالی بود اما در نیم فصل دوم با توجه به اینکه تیم‌ها از یکدیگر شناخت پیدا کرده بودند و در این شناخت فرش آرا هم بی‌نصیب نبود سبب شد شرایط سایر تیم‌ها به ویژه فرش آرا بسیار سخت و حساس شود.
بهادری بیان کرد: باید این نکته را پذیرفت که در نیم فصل دوم بد نتیجه گرفتیم و یکی از مهم‌ترین علل این امر این بود که تیم‌ها نسبت به فرش آرا مشهد که در نیم فصل اول بسیار عالی کار کرده بود شناخت کافی را به دست آورده بودند و توانستند آنالیز‌های خوبی را انجام دهند اما بنده به صراحت می‌گویم متاسفانه آن چیزی که مدنظر باشگاه بود را ما در نیم فصل دوم نتوانستیم به نمایش گذاریم.
وی تصریح کرد: فصل به پایان رسیده اما باید دید که باشگاه فرش آرا و کادر فنی این تیم به ویژه مجید مرتضایی برای فصل بعد چه برنامه‌ای دارد، مطمئن باشید کادر فنی و مرتضایی تمامی این بازی‌ها را مجددا آنالیز می‌کند و با تمام قدرت فصل آینده فرش آرا مشهد وارد لیگ می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.