کد خبر : 30561
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 خرداد 1394 - 16:05
-

او صلاحیتش را ندارد

او صلاحیتش را ندارد
حسین شمس معتقد است شمسایی صلاحیت نشستن روی نیمکت مربیگری تیم ملی را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی در مورد حضور شمسایی روی نیمکت این تیم واکنش نشان داد و مدعی شد او صلاحیت این کار را ندارد.

شمس در مورد صحبت‌های افتخاری که اعلام کرده راه برای بازگشت خسوس به ایران بسته نیست گفت: نمی‌دانم باید چه بگویم، مردم از تصمیمات آقایان سرسام گرفتند. آقایان صبح از خواب بیدار می‌شوند و برای تیم ملی مربی انتخاب می‌کنند که با مخالفت رئیس فدراسیون فوتبال مواجه می‌شود و حالا اینطور حرف می‌زنند.
وی افزود: نمی‌دانم خسوس درباره ما چه فکری می‌کند که الان می‌گوید می‌خواهد با افتخاری دوباره مذاکره کند. از آقایان چنین چیزهایی بعید نیست. به نظر من بهترین مرجع برای انتخاب سرمربی تیم ملی کمیته فنی است.
شمس در پاسخ به این سؤال که چه کسی می‌تواند به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود،‌ اظهار داشت: امثال صالح، رعدی، افضل، افضلی، ناظم‌الشریعه و علی صانعی می‌توانند در این پست کار کنند.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه چرا نامی از وحید شمسایی نمی‌برد، خاطرنشان کرد: شمسایی حتماً باید ۵،۶ سال از روی نیمکت کار کند تا مربی شو. او فعلا صلاحیت این را ندارد که سرمربی تیم ملی شود. اگر بعد از ۴،۵ سال شمسایی جواب پس داد شایسته نشستن روی نیمکت تیم ملی است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عبدالهی دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

صلاحیت رو اون کسی نداره که دبیری رو به خاک سیاه کشوند.

نام ... دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

نظر شمسایی در ابتدای لیگ ۹۳:
شمس در خصوص سرمربیگری وحید شمسایی در تیم فوتسال ساخت تاسیسات دریایی تهران نیز اظهار کرد: مطمئنا شمسایی هر کجا که برود موفق می‌شود.

نام ... دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

ای خدا این رفتارهای غیر عادی و پاندولی شمس کی تموم میشه؟!

طرفدار فوتسال دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

بهترین گزینه انتخاب سرمربی تیم ملی سلطان حسین افضلی.به امیدانتخاب این مربی بزرگ به عنوان سرمربی تیم ملی وقهرمانی تیم ملی درتمامی لیگها ومسابقات باایشان.

اسماعیل دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷

حسین شمس و عقده هایش!!!!!

میثم عبدالهی دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

عشق است حسین افضلی از اصفهان…

واااای دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸

من نمیدونم حسین افضل چطور شد گزینه تیم ملی؟
صالح هم فقط تو کلاس ها خوبه نه تو عمل این مثابت کرده

نام ... دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰

آقای واااای. تو نمیدونی چراحسین افضلی کاندیدشده چون چیزی از فوتسال و دانشش نمیدونی و نمیفهمی.لطفا نظرتون و برا خودتون نگه دارین و کاروبسپارین به بزرگان فوتسال و اونهایی که دانشش و دارند و خوب و از بد تشخیص میدند.حسین افضلی یکی از خبره ترین و کاربلدترین و بادانش ترین سر مربیهای ایرانه.اگه نمیدونی بدون…..این از رزومه و کارنامه کاریه ایشون پیداست.

نام ... سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۷:۲۶

چهار پنج سال وحید باید امتحان پس بده ؟ پس این دوسال قهرمانی پیاپی چی بود از این بیشتر باید امتحان پس بده آقای شمس کی میخای این طرز تفکر رو عوض کنی همه میدونن شما توی این فوتسال چیکاره ای بس کن

نام ... دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱

آقای واااای. تو نمیدونی چراحسین افضلی کاندیدشده چون چیزی از فوتسال و دانشش نمیدونی و نمیفهمی.لطفا نظرتون و برا خودتون نگه دارین و کاروبسپارین به بزرگان فوتسال و اونهایی که دانشش و دارند و خوب و از بد تشخیص میدند.حسین افضلی یکی از خبره ترین و کاربلدترین و بادانش ترین سر مربیهای ایرانه.اگه نمیدونی بدون…..این از رزومه و کارنامه کاریه ایشون پیداست.

قلعه عقابها دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

ناصر صالح تنها مرد فوتسال ایران
باکنارگذاشتن این افراد فوتسال ما به خاک سیاه
نشسته

نام ... دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶

فقط محمود خان خوراکچی

نام ... دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷

اقای شمس از شما بعیده اسم رعدی را بیاورید شنیدم شما گفتی رعدی تمریناتش خنده داره که واقعا هم هس البته در حد علی شریفی هس حسین اق دقت کن مردم دارن میبینن

نام ... سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱:۴۹

عشق است داداش حسین افضلی را درسته ۳ سال بیرونه ولی خودش را نفروخت مثل خیلی علی افضل که تازه از خودش هم پول داده برا کاشی نیلو که سر مربی باشه

محمد سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

اگر زمان در اختیار باشد به هکان اندازه که خسوس داشت جناب صالح بهترین گزینه است

نام ... سه شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

فقط صالح