کد خبر : 34071
تاریخ انتشار : شنبه 13 تیر 1394 - 9:06
-

شفیعی : همه برای قهرمانی تلاش و تمرین می‌کنیم

شفیعی : همه برای قهرمانی تلاش و تمرین می‌کنیم
بازیکن ملی‌پوش تیم دبیری تبریز گفت: تیم ما امسال برای هر پست تقریباً 2 بازیکن خوب و تأثیرگذار در ترکیب دارد و تیم منسجم‌تری نسبت به سال قبل داریم از طرفی هم آقای اصغری مقدم تجربیات بیش‌تری کسب کرده‌اند و با تمرکز بهتری تیم را هدایت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شفیعی درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری اظهار داشت: اخیراً تمرینات بدنسازی را خیلی خوب پشت سر گذاشتیم و فعلاً هم روی مسائل تاکتیکی کار می‌کنیم و به‌طورکلی امسال آمادگی کاملی از هر نظر داریم.
بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال دبیری تبریز افزود: تیم ما امسال برای هر پست تقریباً ۲ بازیکن خوب و تأثیرگذار در ترکیب دارد و تیم منسجم‌تری نسبت به سال قبل داریم از طرفی هم آقای اصغری مقدم تجربیات بیش‌تری کسب کرده‌اند و با تمرکز بهتری تیم را هدایت می‌کنند.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی این تیم برای قرار گرفتن در بین تیم‌های مدعی مسابقات، تصریح کرد همه ما برای قهرمانی تلاش و تمرین می‌کنیم و قطعاً از مدعیان خواهیم بود اما باید توجه داشت قهرمان شدن در لیگ ایران که همه تیم‌ها سطح بالایی دارند، کار بسیار سخت و بزرگی است.
شفیعی در پاسخ به این سؤال که کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی در فصل جدید مسابقات هستند، گفت: به نظر من مس سونگون، تأسیسات دریایی، گیتی پسند، ماهان تندیس قم و دبیری می‌توانند مدعی عنوان قهرمانی باشند.
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز درباره پیشرفت فوتسال تبریز در سال‌های اخیر، تأکید کرد: علت این پیشرفت، روی کار آمدن اسپانسرهای قوی مانند شرکت مس است که توانسته بازیکنان باکیفیت غیربومی مانند طیبی را جذب کند و درنتیجه نتایج خوبی بگیرد.
وی با مفید خواندن برگزاری تمرینات تیم دبیری پس از افطار، اظهار داشت: این موضوع باعث شده است به روزه گرفتن بازیکنان لطمه‌ای وارد نشود و از طرفی هم بعد افطار بازیکنان خیلی باانرژی سر تمرین حاضر شوند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷

آقا وحید حرف نداری امید وارم با خوب شدن مصدومیتت دوباره اوج بگیری انشالله.

nashenas@ دوشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۵:۵۷

موفق باشی,,

نام ... دوشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۵:۵۹

Moafaq bashii