کد خبر : 34212
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 تیر 1394 - 13:06
-

بلو: برزیل کشور بازیکن سازی است/برای حضور در ایران با شاپا مشورت کردم

بلو: برزیل کشور بازیکن سازی است/برای حضور در ایران با شاپا مشورت کردم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پاتریک ویرا لایت ملقب به بلو بازیکن برزیلی که قرار است اواسط این هفته برای امضا قرارداد با باشگاه مس به ایران بیاید در گفتگویی صمیمی با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد موضوعات مختلف سخن گفت که در ادامه می توانید حرف های این بازیکن ۳۱ ساله را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پاتریک ویرا لایت ملقب به بلو بازیکن برزیلی که قرار است اواسط این هفته برای امضا قرارداد با باشگاه مس به ایران بیاید در گفتگویی صمیمی با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد موضوعات مختلف سخن گفت که در ادامه می توانید حرف های این بازیکن ۳۱ ساله را بخوانید.آخرین باشگاه این بازیکن برزیلی تیم الغرافه قطر بود.

image
بلو هم اکنون در برزیل و کنار پسر چهار ماهه خود مشغول استراحت و سپری کردن تعطیلات است و این مصاحبه را قبل از آمدنش به ایران با fut5al انجام داده است:

fut5al: آقای بلو! شما چه روزی به ایران می آیید؟

– امیدوارم اواسط هفته وارد ایران شوم.

fut5al: شناختی از فوتسال ایران دارید؟

من اطلاعات زیادی نسبت به فوتسال ایران ندارم و صرفا در صحبت ها و مشورت هایی که از دوستانم برای حضور در ایران می گرفتم اطلاعاتی به دست آورده ام و می دانم که لیگ ایران یکی از قدرتمندترین لیگ های منطقه است و بازی کردن در آن سخت… و هرساله فوتسال ایران قدم رو به جلویی برمی دارد.

fut5al: چه تصوری در مورد ایران دارید؟

خانواده من بخاطر اینکه در برزیل به کرات از  وجود جنگ در ایران سخن گفته اند برای حضور در ایران نگران هستند و دلهره دارند ولی با توجه به اینکه من چندین سال در قطر زندگی کرده ام شناخت مختصری نسبت به ایران دارم و احساس می کنم شرایطی مشابه قطر در ایران حاکم است.

fut5al: آیا از بازیکنان ایرانی کسی را می شناسید؟

من فقط با یکی از بازیکنان ایرانی(ملاعلی) که در جام باشگاه های آسیا در تیم السد قطر هم تیمی بودم. ولی متاسفانه در حال حاضر حضور ذهن ندارم و نامش را فراموش کرده ام. همچنین چند بازیکن برزیلی که در لیگ ایران حضور داشته اند را می شناسم.

ملاعلی السد

fut5al: در مورد حضور دو بازیکن برزیلی در مس چه نظری دارید؟

ایران و برزیل دو کشور کاملا متفاوت می باشند و باید هرچه سریع تر خودم را با شرایط ایران وفق دهم تا بتوانم به مس کمک کنم.برزیل یکی از کشورهای بازیکن ساز دنیا محسوب می شود و بازیکنان توانمند زیادی در برزیل وجود دارد که بخاطر همین موضوع در تمامی دوره های جام جهانی حضور داشته است.امیدوارم هرچه زودتر با بازیکنان تیم به هماهنگی برسم و حضور همزمان من و داسیلوا امیدوارم بتواند به مس کمک کند.

fut5al:برای حضور در ایران با کسی مشورت کرده اید؟

بله.من با شاپا و جان باپتیس که سابقه بازی در ایران را دارند برای حضور در اینجا صحبت کردم و همچنین با رضا کردی مربی سابق خودم که یک ایرانی است هم مشورت کردم  که در کل همه این نفرات از حضور در ایران راضی بودند.

fut5al:بلو حرف آخر؟

امیدوارم که حضورم در ایران مثمره ثمر باشد و بتوانم کمک حال تیمم شوم و همچنین چون قرار است من به همراه خانواده ام به ایران بیایم این ذهنیتی که در برزیل برای آنها نسبت به ایران بوجود آمده موقع برگشت به ذهنیت کاملا خوب تبدیل شود.

image

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار قمی فوتسال یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

درود بر اقای کردی افتخار قم و مربی بین‌المللی ایران