کد خبر : 34421
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 تیر 1394 - 18:01
-

بهروز جعفری با فیزیوتراپی بعد از جام باشگاه‌ها می‌رسد/ زمان کم مانع از دیدار دبیری و تاسیسات شد

بهروز جعفری با فیزیوتراپی بعد از جام باشگاه‌ها می‌رسد/ زمان کم مانع از دیدار دبیری و تاسیسات شد

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شکر خدا تمرینات دبیری به صورت منظم و با انگیزه‌ای که در میان بازیکنان وجود دارد با قدرت در حال انجام است و تنها مصدوم این روزهای ما بهروز جعفری است. وی افزود: با MRI انجام شده بر روی پای

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شکر خدا تمرینات دبیری به صورت منظم و با انگیزه‌ای که در میان بازیکنان وجود دارد با قدرت در حال انجام است و تنها مصدوم این روزهای ما بهروز جعفری است.

وی افزود: با MRI انجام شده بر روی پای آسیب‌دیده جعفری، دکتر رحیمی مسئول کلینیک باشگاه دبیری شدت مصدومیت ایشان را بررسی کرده و قول داده‌اند که انشالله ایشان بتواند با کارهای فیزیوتراپی ویژه بعد از جام باشگاههای آسیا در ترکیب دبیری به میدان برود.

مالک باشگاه دبیری با ابراز رضایت از جذب دروازه‌بان برزیلی دبیری نیز ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه به شناختی که آقای کارلوس و اصغری مقدم از این گلر دارند تمام کارهای قرارداد ایشان هم انجام شده است و انشاالله فصل خوب و رقابتی دوستانه با رضا موثق در کنار همدیگر خواهند داشت.

افشین دبیری در خاتمه علت برگزار نشدن دیدار دوستانه تیم‌های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران را زمان‌بندی و فاصله کم باقیمانده تا شروع بازی‌های لیگ‌برتر فوتسال عنوان کرد و گفت: برای تاسیسات به عنوان نماینده کشورمان آرزوی موفقیت و کسب بهترین عنوان را داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جسگااا دوشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸

سلطان فقط رضا موثق….

کبلایی دوشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸

رضا یه دونه ای

تبریزی دوشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱

های اصغری این پیرمرده کیه آوردی تبریز ؟؟؟!حواست باشه هر کی میخواد بیاد بیاد فقط داش رضا باید تو تبریز گلری کنه فهمیدی بچه جون؟؟!!خیال نکن ما نمی فهمیم اون یارو بدنساز برزیلیه داره بازیکن جابجا میکنه!!

ali سه شنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

هرجقد نفرات قوی و با کیفیت باشن رقابت وانکیزه بازیکنا برای حظور در ترکیب و نشون دادن حداکثر توانایی افزایش بیدا میکنه و این امر منجر با نتیجه کرفتن تیم میشه.حالا هر بستی ک میخواد باشه جه دروازه بان جه بازیکن.رضا همیشه تو رقابت بوده و عملکردشم تو این جند ساله عالی بوده و هست.مصطفی نظری.امید ابراری.
ب امید موفقیت تیم