کد خبر : 3836
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1392 - 23:39
دسته‌بندی نشده
-

نگاهی به دیدارهای حساس هفته‌ی ماقبل پایانی لیگ یک

نگاهی به دیدارهای حساس هفته‌ی ماقبل پایانی لیگ یک
ليگ يك فوتسال به هفته‌ي پاياني خود نزديك شده و حساسيت اين ديدارها براي تيم‌هاي مدعي نيز به اوج خود رسيده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ دسته یک فوتسال کشور به ایستگاه هفدهم خود رسید و تنها یک هفته به پایان این رقابت‌ها و مشخص شدن چهره‌ی تیم‌های صعود کننده به مرحله‌ی پلی‌آف مانده است. در این مطلب نگاهی جزئی داریم به چهار دیدار حساس از هشت دیداری که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

 

پرسپولیس بهزیستی تهران – پکیج ایساتیس یزد (دیدار رفت ۶-۵ به سود پکیج ایساتیس)

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هفدهم در گروه الف برگزار می‌شود. پرسپولیس بهزیستی تیم دوم این گروه میزبان صدرنشین گروه خود، پکیج ایساتیس یزد خواهد بود. پکیج ایساتیس در هفته‌ی آخر قرعه استراحت خواهد داشت و این دیدار پایان کار این تیم در مرحله‌ی گروهی خواهد بود که اگر در این دیدار موفق به کسب امتیاز نشود، سرنوشتش برای صعود در دست تیم‌های دیگر است. پرسپولیس بهزیستی نیز به فکر جبران دیدار رفت است و این بار با استفاده از امتیاز میزبانی سعی در شکست بالانشین گروهش دارد. نکته جالب این است که اختلاف این دو تیم تنها یک امتیاز است و نتیجه‌ی این بازی، تا حدود زیادی سرنوشت تیم اول این گروه را مشخص می‌کند.

 

کاشی نیلو اصفهان – مقاومت کرمان (دیدار رفت ۳-۳ مساوی)

در گروه الف امتیازات به قدری نزدیک است که تیم‌های چهارم و پنجم نیز از مدعیان صعود هستند. مقاومت کرمان که شروع خوبی را در ابتدای لیگ نداشت، رفته رفته خودش را به جمع مدعیان اضافه کرد و اکنون ۲۲ امتیازی و در رده پنجم است. مقاومت کرمان که هفته گذشته برنا خوزستان را شکست داد، بی‌صبرانه منتظر رأی کمیته انظباطی در خصوص بازیکن غیرقانونی ایران جهان مشهد است که به احتمال زیاد این رأی به سود این تیم کرمانی داده خواهد شد و شاید این رأی، معادلات تیم‌های دیگر برای صعود را به هم بزند! کاشی نیلو هم که افت و خیز زیادی در طول مسابقات داشته است، تنها امیدش به این دیدار خانگی است که با کسب سه امتیاز آن می‌تواند به صعودش به پلی‌آف امیدوارتر شود.

 

مقاومت البرز – نیک اندیش اصفهان (دیدار رفت ۵-صفر به سود مقاومت البرز)

بدون شک اولین تیمی که صعودش به مرحله پلی‌آف مسجل شده، مقاومت البرز است. این تیم که هفده هفته صدرنشین گروه ب بوده است، در آخرین دیدار خانگی خود میزبان نیک اندیش اصفهان، تیم دوم جدول رده‌بندی است. نیک اندیش که علی افضل را در کادرفنی تیم خود دارد، با اندیشه‌ی انتقام شکست سنگین دیدار رفت و هموار شدن راه صعودش، به کرج سفر خواهد کرد. فردوسی مشهد که تنها یک امتیاز با نیک اندیش اختلاف دارد، این هفته استراحت خواهد داشت و این فرصت مناسبی برای شاگردان علی افضل است. آنها با کسب سه امتیاز می‌توانند یک هفته مانده به پایان مسابقات، صعودشان به پلی‌آف را جشن بگیرند.

 

پنت هاوس مشهد – زاگرس خوزستان (دیدار رفت یک – صفر به سود زاگرس خوزستان)

دیگر دیدار حساس این هفته در مشهد برگزار می‌شود. پنت هاوس که در این فصل برای صعود تیمش هزینه‌های زیادی را متقبل شده است، با برد در این دیدار و با توجه به استراحت تیم فردوسی مشهد، می‌تواند با تفاضل گل بهتر جای تیم همشهری‌اش را بگیرد و برادر کشی کند! در آن سو، خطر سقوط زاگرس خوزستان را نیز تهدید می‌کند. این تیم که هفته گذشته در دربی خوزستان تنها یک امتیاز کسب کرد، باید در دو دیدار باقی‌مانده پیروز شود تا از سقوط فاصله بگیرد. حالا امید زاگرس به همشهری خودش نفت امیدیه است تا شهرداری نکا را که با فاصله‌ی سه امتیازی زاگرس را تعقیب می‌کند، در امیدیه شکست دهد تا امید همشهری‌ها به باقی‌ماندن در لیگ بیشتر شود.

 

به گزارش fut5al، هفته هفدم رقابت‌های لیگ یک فوتسال کشور پنج‌شنبه به صورد همزمان در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ویژن تهران چهارشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵

سلام آدرس سالن هندبال محل میزبانی پرسپولیس بهزیستی کجاس خواهشن هرکی میدونه بگه ممنون میشم

میلاد چهارشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶

تهران – پلاک ۱۱
میجنگیم تا قهرمانیی ی ی ی ی ی ی ی

ویژن تهران چهارشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بی مزه

عبدالله خاكي چهارشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۹

فردا بازی خوبی و حساسی در سالن فدراسیون هند بال (بلوار سئول _بالاتر از اتوبان نیایش )شاهد خواهیم بود و رضا ترابی و علی مرادیان بهمراه مصطفی زینی و کاظم مرادی این بازی را قضاوت میکنند.