کد خبر : 41128
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 شهریور 1394 - 19:05
-

افتخاری:پیشنهاد سوراتو بالا بود/خسوس زنگ هم بزند سرمربی تیم ملی نمی شود/از بین مربیان ایرانی شنبه سرمربی تیم ملی معرفی می شود

افتخاری:پیشنهاد سوراتو بالا بود/خسوس زنگ هم بزند سرمربی تیم ملی نمی شود/از بین مربیان ایرانی شنبه سرمربی تیم ملی معرفی می شود
افتخاری با بیان اینکه خسوس دیگر قطعا سرمربی تیم ملی نمی شود از معرفی سرمربی داخلی تیم ملی تا روز شنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید رضا افتخاری درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال و مذاکره با گزینه‌های خارجی با بیان مطالب فوق اظهار کرد: به این نتیجه رسیدیم که کادر تیم ملی باید ایرانی باشد. «خسوس کاندلاس» که بحث معالجه فرزند و مشکل محل کارش را مطرح می‌کرد و هر روز یک سوژه داشت! ما به او تا روز گذشته مهلت دادیم که این مهلت تمام شد و این مربی دیگر با ما تماس نگرفت.

وی افزود: گزینه بعدی ما «مارکوس سوارتو» برزیلی بود ولی پیشنهاد این مربی برای ما بالا بود. سوارتو به ما گفت که با مدیر برنامه هلندی‌اش مذاکره کنیم. وقتی با این مدیر صحبت کردیم متوجه شدیم رقم قرارداد سوارتو بالاتر از خسوس است و نمی‌توانیم با این شرایط کار کنیم. به این ترتیب سوارتو هم منتفی شد و کلا باید حضور مربیان خارجی در تیم ملی را تمام شده دانست.

رئیس کمیته فوتسال با اشاره به جلسه‌اش با عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال و علی کفاشیان تاکید کرد: ما ظهر امروز جلسه‌ای با هم داشتیم و به این جمعبندی رسیدیم که لیست مشترکی را برای سرمربی ایرانی تیم ملی ارائه داده و روز شنبه سرمربی را معرفی کنیم.

افتخاری در خصوص اینکه کمیته فنی فوتسال دو گروه از مربیان را به فدراسیون معرفی کرده است، گفت: ما با کمیته فنی مشکلی نداریم. امروز با ترابیان جلسه داشتم و به این جمعبندی رسیدیم که یک نفر را معرفی کنیم. ما به لیست ترابیان کاری نداریم. ما گزینه‌هایمان را به کمیته فنی معرفی می‌کنیم و این کمیته بعد از ارزیابی و رسیدن به لیست مشترک، نظرش را می‌دهد.

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا گزینه کمیته فوتسال در مجموعه کمیته فنی هم وجود دارد یا خیر؟» تصریح کرد: ترابیان دو لیست از مربیان را داده است که ما این لیست را جمع می‌کنیم و در کنار گزینه‌های خودمان قرار می‌دهیم.

افتخاری در پاسخ به سئوالی دیگری مبنی بر اینکه آیا وحید شمسایی در لیست مربیگری تیم ملی وجود دارد یا خیر، گفت: طبیعی است که شمسایی گزینه من باشد. من قبلا هم این موضوع را گفته بودم ولی یک نیم نگاهی به لیست مشترک داریم و نفراتی را انتخاب می‌کنیم که بتوانند در تیم ملی موفق باشند.

وی درباره اینکه آیا انتخاب مربیان داخلی قطعی است و یا ممکن است همانند بار گذشته مربیان ایرانی سر کار بروند، خاطرنشان کرد: ما دو گزینه خارجی مدنظر داشتیم که اگر با آنها به نتیجه می‌رسیدیم سراغ گزینه‌های داخلی نمی‌آمدیم. چون با این دو مربی به توافق نرسیدیم و با شرایطی که فدراسیون فوتبال دارد، صلاح دیدیم تا به مربیان داخلی فرصت بدهیم! امیدوارم مربی بعدی تیم ملی هم حمایت شود و در جام ملتهای آسیا به عنوان قهرمانی برسد.

«اگر خسوس کاندلاس فردا تماس بگیرد و بگوید برای کار به ایران می‌آید، ممکن است مثل دفعه قبل باز هم سراغ او بروید و مربی داخلی را نادیده بگیرید؟» افتخاری در پاسخ به این سئوال گفت: دیگر کار خسوس تمام شده است و به ایران نمی‌آید. او حتی اگر زنگ هم بزند، سرمربی تیم ملی نخواهد شد و ما گزینه ایرانی را انتخاب می‌کنیم.

وی ادامه داد: با این حال خسوس در تیم ملی کار ریشه‌ای کرد و دست به جوانگرایی زد. برای همین کار مربی داخلی بعدی راحت‌تر است و می‌داند که باید چه بازیکنانی را دعوت کند.

منبع:مهر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹

فقط خدا کنه شمسایی یا شمس سرمربی تیم ملی نشوند که فوتسال ما به مدت ۱۰ سال پسرفت خواهد کرد

جواد چهارشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

باسلام فقط فکر کنم سرمربی تو ایران فقط شمسایی فقط نه به خدا مربی دیکه هستن که خیلی بهتر از این ادم هست لک یا ابطحی یاناضعم شریه بابا به خدا مربی فقط شمسایی نیست

جواد چهارشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

اکه از شمسایی تعریف کنم سبت میشه بابا سرمربی فوتسال بدید بهش ببینیم این کارست. ولی خودش بازی نکنه خخخخخخخخخخخخخخ

نام پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۲۸

آقای افتخاری تو رو خدا احساسی تصمیم نگیرید ،شمسایی گزینه مناسبی نیست تیم ملی رو داغون میکنه

نام پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۳۶

اگر وحید شمسایی مربی بشه دوباره باند بازی در تیم ملی و حق خوری شروع میشه . فوتسال بد بخت تر از الان میشه

شاهين پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۳۰

باز اکبر تقوى و منصورى بر علیه شمس و شمسایی کامنت گذاشتن عاقبت از حسودى میترکن

امین پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۱۳

وحید شمسایی کارنامه خوبی داره و همیشه موفق بوده
کدوم باند بازی؟؟؟
همه دوستش دارن
شمایی که میگی ده سال پسرفت میکنه میشه بگی خسوس چیکار کرد برا ما جز ده سال پسرفت

نام ... پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

همین جوانگرایی که توی تیم ملی انجام داد
بنده منکر تواناییهای اقای شمسایی نیستم
اگر اقای شمسایی سرمربی شود دوباره پای بازیکنانی همچون کشاورز، مجیدرئیسی، احسان زحمتکش،جواد اصغری مقدم، امیدابراری نیا و…….. به تیم ملی باز خواهد شد این یعنی بازگشت به ده سال پیش!

..... پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۵۳

فقط اسطوره وحید شمسایی

... پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۳:۴۱

فقط سلطان حسین افضلی.مرداول فوتسال ایران.

ata پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

سلطان وحید شمسایی