کد خبر : 41790
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 شهریور 1394 - 12:23
-

چرا ترابیان خودش مخالف فعالیت همزمان مربی تیم ملی در تیم های باشگاهی نبود؟

چرا ترابیان خودش مخالف فعالیت همزمان مربی تیم ملی در تیم های باشگاهی نبود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از زمانی که ترابیان اعلام کرد زمان کنونی را برای مربیگری شمسایی در تیم ملی مناسب نمی داند مشخص بود که او تمایلی به همکاری مجدد با آقای گل جهان ندارد. شمسایی که در ماه های پایانی ریاست ترابیان در کمیته فوتسال از تیم ملی دور شد از همان زمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از زمانی که ترابیان اعلام کرد زمان کنونی را برای مربیگری شمسایی در تیم ملی مناسب نمی داند مشخص بود که او تمایلی به همکاری مجدد با آقای گل جهان ندارد. شمسایی که در ماه های پایانی ریاست ترابیان در کمیته فوتسال از تیم ملی دور شد از همان زمان علیرغم رعایت احترام طرفین،رابطه چندان خوبی با او نداشته است و این ارتباط از سوی ترابیان هم بوده است.اظهارنظر بعدی ترابیان این بود که شمسایی را با کت و شلوار دوست دارد و نه با لباس ورزشی و کنایه ای بود به مربی- بازیکنی وحید و اصرار داشت تا او از بین بازیکنی و مربیگری یکی را انتخاب کند.در ادامه اما ترابیان با انتخاب شمس و صالح به عنوان دو گزینه اصلح کمیته فنی برای هدایت تیم ملی فوتسال، نشان داد که هیچ علاقه ای به بهبود روابطش با شمسایی و بازگشت مربی موفق این سالها به تیم ملی ندارد. گرچه شمسایی در ماه های اخیر و به خصوص در جریان و پس از بازی های جام باشگاه های آسیا شدت انتقاداتش از افتخاری را بالا برد اما رئیس کمیته فوتسال که در انتخاب مربی خارجی و بازگرداندن خسوس مستاصل مانده بود بار دیگر دست یاری به سمت شمسایی دراز کرد و به نظر می رسد او با این انتخابش تا حدود زیادی هجمه ها را علیه خود کم خواهد کرد. هجمه ای که البته از سوی کمیته فنی هم روانه او شده بود. کمیته فنی در تمام ماه های اخیر به جای همراهی کمیته فوتسال در نقطه مقابل آنها بوده تا دو رئیس فوتسالی بیش از هر زمانی با یکدیگر چالش داشته باشند. در تمام این مدت البته سمبه کمیته فوتسال پر زورتر بود کما اینکه در مورد آخر افتخاری حتی لحظه ای هم به دو گزینه مورد نظر کمیته فنی برای هدایت تیم ملی فکر نکرد و بی درنگ نام وحید شمسایی را مطرح کرد.حالا هم بحث حضور همزمان شمسایی در تیم ملی و تیم باشگاهی فرصت تقابل دوباره این دو را فراهم کرده است.افتخاری که حالا شمسایی را اصلح ترین برای تیم ملی می داند حتی پذیرفته که او در تیم باشگاهی تاسیسات هم حضور داشته باشد و در فرصت لازم،تیم ملی را هم هدایت کند.اتفاقی که مطابق انتظار با مخالفت کمیته فنی روبرو شده است.کمیته ای که رئیس کنونی اش پیش از این تجربه این چنینی را در زمان حضورش در کمیته فوتسال با شرایطی عجیب تر پیش روی مربی تیم ملی گذاشته بود.حتما به یاد دارید که در سالهای حضور شمس در تیم ملی او ابتدا مدتی مدیرفنی تیم منصوری قرچک بود و حتی این تیم را تمرین می داد.شمس از فولاد ماهان و گیتی پسند هم سر در آورد و در این تیم ها هم به عنوان مدیرفنی یا مشاور حضور داشت.او حتی در برهه ای چند هفته ای هدایت تیم تام ایران خودرو را هم برعهده گرفت و درتمامی این موارد رئیس کمیته فوتسال عباس ترابیان بود.ترابیان در شرایطی این روزها با حضور همزمان شمسایی در تیم ملی و باشگاهی مخالف است که درآن زمان دانسته یا ندانسته به شمس اجازه فعالیت در تیم باشگاهی داده شده بود و حتی این حضور مخفیانه که برای اهالی فوتسال علنی و از زبان رئیس کمیته فوتسال و سرمربی وقت تیم ملی نفی می شد حواشی زیاد و پشت پرده های گوناگونی را هم رقم زد.با این تفاسیر و این سابقه ای که از رئیس کنونی کمیته فنی به یاد داریم آیا مخالفت کنونی ترابیان با شمسایی در راستای اختلافات کهنه این دو و پیمان دوباره ترابیان و شمس است؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

زمان شمس با زمان شمسایی فرق می کرد.
اولا شمس برای هدایت تیم ملی و آشنایی با آن تیم،وقت زیادی داشت ولی اکنون همه می دانند که شمسایی برای آماده کردن تیم ملی برای جام ملتها وقت کمی دارد.
دوما آن زمان ایران قدرت مطلق آسیا بود ولی حالا ژاپن و تایلند خیلی به ما نزدیک شده اند.
سوما وقتی شمسایی همزمان سرمربی تاسیسات و تیم ملی باشد ،شرایطش مثل خسوس می شود.زیرا خسوس هم بطور همزمان کارمند یک شرکت اسپانیایی بود و هم سرمربی تیم ملی.
دشمن دانا که غم جان بود….بهتر از آن دوست که نادان بود

نام ... دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

ترابیان همیشه با شمسایی مشکل داشت و داره
اتفاقا همیشه هم شمسایی موفق میشه

نام ... دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

اینن ترابیان شمس و شمسایی و تیم ملی رو نابود کرد
چه رویی هم داره این بشر

نام ... دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

اخه ترابیان اگه خوب بود که از فدراسیون فوتبال اخراج نمیشد ترابیان از فوتسال هیچی نمیفهمه

نام ... دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

وقتی قهرمان با شگاههای اسیا میشه وحید شمسایی چه لزومی داره دنبال یک مربی دیگه بریم جدا برام سواله . وحید تماما خوشو ثابت کرده .