کد خبر : 42670
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1394 - 9:18
-

افتخاری:قرارداد خسوس ماهیانه ۱۰ هزار یورو است/اجازه نمی‌دهیم خواسته‌های خسوس بیش از حد شود/علاقه ای به حضور در گرندپریکس نداریم

افتخاری:قرارداد خسوس ماهیانه ۱۰ هزار یورو است/اجازه نمی‌دهیم خواسته‌های خسوس بیش از حد شود/علاقه ای به حضور در گرندپریکس نداریم
رئیس کمیته فوتسال گفت: ما خواسته‌های معقول خسوس را اجابت کردیم و اجازه نخواهیم داد که این خواسته‌ها بیش از حد شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری درخصوص شرایط سرمربی تیم ملی و ادامه مذاکرات با خسوس کاندلاس، صحبت‌های زیر را مطرح کرد که در زیر می‌خوانیم:

گویا دوباره مذاکرات با خسوس از سر گرفته می‌شود؟!

بله، زیرا خسوس بهترین گزینه خارجی ماست و شناختش نسبت به بازیکنان ایرانی خوب است. ما هم تغییراتی در قراردادش اعمال کردیم و قرار است امروز آن را ارسال کنیم تا او تا دوشنبه پاسخ ما را بدهد.

این تغییرات در چه زمینه‌ای است؟

اول اینکه قرارداد او از دلار به یورو تغییر کرد، همچنین خسوس خواهان این بود که قراردادش در میانه راه از طرف فدراسیون فوتبال ناگهان فسخ نشود که این امر منطقی و حرفه‌ای بود. ما هم‌اکنون دلیلی ندارد که بخواهیم قرارداد او را فسخ کنیم. نیازی به آزمایش او هم نیست؛ چراکه امتحان‌اش را در ایران پس داده است. همچنین خسوس به دنبال این بود که قراردادش بر اساس فیفا نوشته شود.

یعنی قرارداد خسوس تا پایان جام جهانی ۲۰۱۶ خواهد بود؟

بله، قرارداد او یک‌ساله و تا پایان جام جهانی است.

درمورد مرخصی‌های او هم صحبت شده است؟

اگر قرار باشد خسوس در خارج از موعد‌های مقرر به مرخصی برود، ما هم حقوق‌اش را پرداخت نخواهیم کرد؛ چراکه وقتی ما به تعهدات‌مان عمل می‌کنیم، او هم باید به تعهداتش عمل کند. خسوس می‌تواند دو بار در سال به مرخصی برود، یکی در ژانویه و دیگری در تعطیلات عید نوروز که معمولاً هرکدام ۲ هفته است. هر آدمی در طول سال می‌تواند یک ماه به مرخصی برود. حالا بستگی دارد آن را چگونه و در چه زمانی  استفاده کند. امکان دارد او این بار با همسرش در ایران حاضر شود که در آن صورت نیازی به سفر به اسپانیا ندارد. ما آپارتمانی را برای او در نظر گرفته‌ایم که هنوز تحویل نداده‌ایم و در صورت بازگشت خسوس، قرار است که او در آنجا اسکان یابد.

دستمزد او چقدر است؟

قرار است ماهانه ۱۰ هزار یورو به او پرداخت شود و در صورت فسخ قرارداد از سوی فدراسیون تا پایان قراردادش، یعنی یک سال به‌طور کامل پرداخت خواهد شد، البته دلیلی ندارد ما بی دلیل این قرارداد را فسخ کنیم. همچنین در صورت قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و قرار گرفتن جزء ۴ تیم برتر جام جهانی، پاداش جداگانه‌ای را برای او درنظر گرفته‌ایم.

او چه زمانی پاسخ مسئولان را خواهد داد؟

ما قرارداد را امروز برای او ارسال می‌کنیم و او تا دوشنبه جواب خواهد داد که اگر توانست از محل کارش مرخصی بگیرد، در ایران حاضر شود، اگر چنین اتفاقی رخ بدهد او در روز پنجشنبه، ۱۹ شهریور ماه به ایران خواهد آمد.

اسامی ۲۵ بازیکن دعوت‌شده به تیم ملی چه می‌شود؟

خسوس همواره با ۱۶ بازیکن تمرین می‌کرد و حالا هم از تعداد بازیکنان دعوت‌شده نفراتی را انتخاب خواهد کرد. اردوهای تیم ملی هم مشخص است و تغییراتی در برنامه‌های لیگ برتر و همچنین زمان اردوها و بازی‌های دوستانه نخواهیم داشت.

فکر نمی‌کنید حالا که با خسوس کنار آمده‌اید، توقعات این سرمربی در ادامه کار بیش از پیش شود و خواسته‌های دیگری را که شاید برخی‌ از آنها هم نامعقول باشد، مطرح کند؟!

خیر، ما اجازه نمی‌دهیم کار به آنجا برسد. تاکنون هم اگر درخواستی را اجابت کرده‌ایم، خواسته‌های منطقی بوده است. به هر حال او به‌عنوان مربی حرفه‌ای انتظار دارد حقوق‌اش به‌موقع پرداخت شود. ما در مذاکراتی که با سوراتو داشتیم، او خواهان این بود که پیش از حضور در ایران ۷ ماه قراردادش را دریافت کند و مبلغ آن هم ماهانه ۲۳ هزار دلار باشد! به هر حال آن چیزی که مسلم است، این است که باید بازیکنان و کادر فنی تیم ملی دغدغه مالی نداشته باشند و تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم ملی بگذارند. به نظرم باید آن‌قدر از لحاظ لباس، پاداش و مسائل مالی تأمین شوند که هم شأن بازیکن تیم ملی حفظ شود و هم بهانه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری نداشته باشند. در این‌صورت است که از آن‌ها انتظار قهرمانی می‌رود و باید شایستگی ایران را در مسابقات مختلف نشان دهند.

صحبت از حضور ایران در رقابت‌های گرند پریکس، رقابت‌هایی که پس از جام جهانی معتبرترین مسابقات فوتسال به حساب می‌آیند. آیا امکان دارد که ایران در این رقابت‌ها شرکت نکند؟

تقویم ما پر است و باید این مسئله را مورد بررسی قرار دهیم. علاقه‌ای به شرکت در مسابقات گرندپریکس نداریم! زیرا وقت نداریم، البته عباس ترابیان قول‌هایی بابت حضور ایران در این مسابقات داده است، اما جام ملت‌ها و موفقیت در این رقابت‌ها برای ما مهم‌تر است و اگر بخواهیم در رقابت‌های گرندپریکس هم حاضر شویم، لیگ ما با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود که امکان دارد تعطیلی‌های مکرر داشته باشد. تیم فوتسال روسیه هم سال گذشته به خاطر لیگ‌اش در این مسابقات شرکت نکرد. به هر حال باید این شرایط را با خسوس مورد بررسی قرار دهیم که اگر او بخواهد تیم ملی در این رقابت‌ها شرکت کند، ما این کار را خواهیم کرد.

از تیم ملی امید چه خبر؟ ناظم‌الشریعه کار خود را انجام می‌دهد؟

بله، او استعدادیابی‌های لازم را انجام می‌دهد. خود من اخیراً سفری به ملایر داشتم و فینال رقابت‌های جوانان را نظاره‌گر بودم. تیم‌های شهرستانی توانسته بودند تیم‌های لیگ برتری را حذف کنند و نماینده سمنان و شهرداری ساوه به فینال این دوره از رقابت‌ها رسیدند که در پایان تیم لیگ برتری شهرداری ساوه در ضربات پنالتی توانست نماینده سمنان را شکست دهد. ما بازیکنان خوب و پراستعدادی را در این دوره از رقابت‌ها دیدیم که ۵۰ بازیکن را به تیم ملی فراخواندیم. حالا هم قرار است خسوس روی تیم‌های پایه نظارت داشته باشد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

دقت کردین ؟
آپارتمانم گرفتن آماده بوده فقط داشتن مردم و بازی میدادن
امتحانشم پس داده
ایرونی ها با قهرمانی قبول میشن اجنبی ها با حذف شدن

نام ... یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

فکر کنم سیسات گذاری فدراسیون رتبه ۱۰ جهان و ۵ آسیا برای فوتسال باشه

ata یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

اظهارات اقای افتخاری ؟ شمسایی در اسیا قهرمان بشه سرمربی تیم ملی خواهد بود.خسوس گزینه ماست بعد یه هفته مربی ما قطعا ایرانیست بعدش فردا مشخص میشه بعدش از نظر ما شمسایی قطعا سرمربیست …وقت سپردن کار به مربیان ایرانیست یعنی فدراسیونی که کفاشیان بشه رییسش تو میشی زیر دستش …واقعا متاسفم واست بی کفایت….مرد باش به حرفت عمل کن..فرق است بین مرد بودن و نر بودن…هر کی رو میخوای بذار اما با مردم بازی نکن هر روز یه حرف…بی کفایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت..تو اختیار خودتوو حرفتو
نداری

حاتمی دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۴:۵۲

واقعامردم رامثل خودت فرض کردی که هرروزیک تصمیم میگیری وباترابیان کلکل میکن رابه سخره گرفتین،خسوس برداشت درستی ازمیزان عقلانیت شماداره که تیم ملی را برای خودش رزروکرده وافتخاریک تماس یایک پیام راهم بهت ندادومیدونست
برای خودت وتیم ملی ارزش قائل نیستی انگارتیم درجه سومیم که نازمیکندوتوهم بدون عزت نفس التماسش رامیکنی .من بجای توازهمه خجالت کشیدم.