کد خبر : 49402
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 - 9:48
-

ابرقوئی نژاد:بر اساس دستورالعمل سازمان لیگ کاشی نیلو از جدول کنار گذاشته شد/ مسئولان کاشی نیلو باید پاسخگو باشند

ابرقوئی نژاد:بر اساس دستورالعمل سازمان لیگ کاشی نیلو از جدول کنار گذاشته شد/ مسئولان کاشی نیلو باید پاسخگو باشند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان تأکید کرد که این مجموعه نمی‌توانسته برای بقای تیم فوتسال کاشی نیلو در لیگ برتر کمک مالی انجام دهد. علی اکبر ابرقویی‌نژاد در خصوص کنار گذاشته شدن تیم فوتسال کاشی نیلو اصفهان از مسابقات لیگ برتر به خاطر عدم حضور در دو بازی پیاپی، اظهار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان تأکید کرد که این مجموعه نمی‌توانسته برای بقای تیم فوتسال کاشی نیلو در لیگ برتر کمک مالی انجام دهد.

علی اکبر ابرقویی‌نژاد در خصوص کنار گذاشته شدن تیم فوتسال کاشی نیلو اصفهان از مسابقات لیگ برتر به خاطر عدم حضور در دو بازی پیاپی، اظهار داشت: من از مشکلات کاشی نیلو اطلاع کامل داشتم. تقریباً از اواخر نیم فصل اول بود که با تعطیلی تمرینات این تیم مشخص بود که مسئولان این باشگاه شرایط ادامه کار در لیگ برتر فوتسال را ندارند. حتی جلساتی را با هیئت فوتبال اصفهان برگزار کردند تا امتیاز کاشی نیلو به تیم دیگری در اصفهان منتقل شود اما این اتفاق هم نیفتاد. در مجموع شرایط خاصی که هیئت مدیره و مالکان این باشگاه داشتند، باعث شد این اتفاق برای کاشی نیلی بیفتد.

وی در پاسخ به این سوال که او به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان نمی‌توانسته به کاشی نیلو کمک مالی کند تا در لیگ برتر فوتسال بماند، خاطرنشان کرد: مسلماً هیئت فوتبال اصفهان امکان و توان مالی ندارد که بخواهد به تیمی کمک مالی کند. اگر پول داشتیم حتماً این کار را انجام می‌دادیم. ما خیلی پیگیری کردیم تا مشکلات کاشی نیلو حل شود اما شرایطی به وجود آمد که این تیم نتواند در لیگ برتر فوتسال به کارش ادامه داد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: مسلماً فوتسال اصفهان از این اتفاق ضرر می‌کند اما وقتی بحث مسائل مالی مطرح می‌شود مالکان یک باشگاه خصوصی باید آن را برطرف کنند. به هر حال براساس دستورالعمل سازمان لیگ فوتسال کشور تیم کاشی نیلو از جدول کنار گذاشته می‌شود.

ابرقویی‌نژاد در خصوص اینکه تکلیف بازیکنان و مربیان کاشی نیلو که با این تیم قرارداد داشتند چه می‌شود، گفت: مسئولیت بازیکنان و مربیان برعهده کسی است که با آنها قرارداد امضا کرده و مسئولان باشگاه باید پاسخگو باشند.

منبع: تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

کلا همه چیز تقصیر دیگران است و اصلا و به هیچ وجه ربطی به هیات فوتبال ندارد!!!

سبحان دوشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

شما عقلت چی میگه؟

نام ... دوشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

اقا سهمیه زده بودید به نام کاشی اینجوری نمیشد

نام ... دوشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲

اگر هیات فوتبال توان مالی ندارد که به تیمی کمک مالی بکند پس چرا خود هیات فوتبال تیمی به نام صفاهان در لیگ کشور دارد و پسران آقای ابرقویی نژاد از مربیان آن هستند و هزینه بسیار زیادی برای آن میشود آقای ابرقویی؟؟؟؟؟
پایگاه خبری این موضوع را لطفا و خواهشا پیگیری کنید.
با تشکر