کد خبر : 50112
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 - 15:10
-

هدف اصلی باشگاه یاسین پیشرو قم ترویج فرهنگ و اخلاق است

هدف اصلی باشگاه یاسین پیشرو قم ترویج فرهنگ و اخلاق است
مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه یاسین پیشرو قم هدف اصلی این باشگاه را ترویج فرهنگ و اخلاق دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید روح الله حسینی مالک و رییس هیات مدیره باشگاه یاسین پیشرو قم که روز جمعه در برنامه رادیویی ۴-۴-۲ رادیو جوان حضور یافت در خصوص علت اصلی گرایش این هلدینگ به سمت ورزش ابراز داشت: با توجه به اینکه حرکت هلدینگ دارویی یاسین مرتبط با سلامت است و ورزش نیز ارتباط مستقیمی را با سلامت جامعه دارد به همین منظور تصمیم گرفته شد تا در جهت رسیدن به سلامت جامعه این هلدینگ گام هایی را در عرصه ورزش بردارد که این حرکت ابتدا از استان قم آغاز شد و در نظر است تا در کل کشور رشد یابد.
دکتر حسینی ادامه داد:یکی از موارد اساسی برای من پرداختن به مبحث سلامت جامعه است زیرا خود پزشک هستم و قسم نامه خوانده ام تا در راستای سلامت جامعه حرکت کنم بنابراین حرکت در این سمت بیش از کسب و کار برای من حائز اهمیت است.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا حرکت خود در عرصه ورزش را از استان قم آغاز کرده اید بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری که خدمت به قم را خدمت به نظام و آبروی کشور دانسته اند و از آجا که خود نیز متولد این استان هستم و علاقمند به این مساله هستم که ایران از منظره کریمه اهله بیت به دنیا معرفی شود فعالیت خود را از این استان آغاز نمودیم.
رییس هیات مدیره باشگاه یاسین پیشرو ادامه داد:فعالیت ما به عنوان بخش خصوصی یک فعالیت مقطعی نیست و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است سالهای سال تداوم یابد.
وی در رابطه با علت کنار گذاشتن علیرضا وفایی بازیکن فوتسال این تیم گفت:باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین دارای استانداردهای خاصی است که هر فردی در بدو امر موظف به رعایت این استانداردها است و من به نوبه خود به توانمندی آقای وفایی اعتقاد دارم و جلساتی را با این بازیکن داشتم اما متاسفانه وی استانداردهای مجموعه را تا حدودی رعایت نکرده و در حال حاضر نیز در اختیار باشگاه قرار دارد اما اجازه بازی ندارد تا بتواند خود را با استانداردهای مجموعه وفق دهد و سپس به فعالیت خود ادامه دهد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف مجموعه یاسین قهرمانی زودگذر نیست ابراز داشت:ما تمایل داریم که هر زمان نام یاسین به زبان می آید یادآور فرهنگی بودن باشگاه باشیم .
دکتر حسینی در رابطه با اینکه افق باشگاه یاسین چیست . بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته هدف باشگاه یاسین در درجه اول رشد ورزش استان قم و سپس در کشور و بعد از آن در جهان است در همین راستا باشگاه اقدام به جذب ملی پوشان در رشته های مختلف کرده است تا درکنار ملی پوشان پتانسیل های ورزشی استان رشد یابند و بتوانند به قهرمانان ملی آینده تبدیل شوند به همین دلیل باشگاه فعالیت خود را در برخی رشته ها مثل تکواندو از مقطع نوجوانان آغاز کرده است .
وی در رابطه با توان مالی باشگاه گفت:خوشبختانه تاکنون با مدیریتی که در هلدینگ یاسین داشتیم مشکل مالی وجود نداشته و امیدواریم با همان نوع مدیریت در باشگاه نیز مشکل مالی وجود نداشته باشد.
مالک یاسین در رابطه باسقف بودجه باشگاه افزود:ما در بعد ورزشی سقف بودجه تعیین کرده ایم اما چون هدف ما بازیکن سازی است در هزینه ها صرفه جویی اتفاق خواهد افتاد تا در رشته های بیشتری امکان فعالیت داشته باشیم .
دکتر حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران ارشد استان قم به فعالیت شما کمک کرده اند افزود:بله در درجه اول حجت الاسلام بنایی و استاندار جدید جناب مهندس صادقی حمایت مناسبی را از ما داشته اند علاوه بر استانداری آقای عابدی مدیر کل ورزش و جوانان نیز همراه ما بودند و بخش حکومتی استان به ما به عنوان بخش خصوصی کمک معنوی زیادی کردند.
رییس هلدینگ دارویی یاسین در خصوص اینکه آیا امکان دلسردی شما از فعالیت خود وجود دارد گفت :ما با انگیزه کافی وارد شدیم و امیدواریم این اتفاق رخ ندهد و تنها مساله ای که می تواند باعث دلسردی ما از این حرکت شود شاد نشدن مردم قم و کشور است.
وی در رابطه با اینکه آیا شما در رشته فوتبال نیز فعالیت خواهید داشت یا خیر گفت:در حال حاضر سیاست و شعار ما رشته های ورزشی منهای فوتبال است اما ممکن است در سالهای آتی به رشته فوتبال وارد شویم که البته این مساله در حال بررسی است.
وی در مورد آموزش رده های پایه نیز گفت:یکی از برنامه های ما فعالیت از رده های سنی پایین است زیرا هم هزینه ها کاهش میابد و هم با تعصب بیشتری به یاسین رشد می کنند.
وی در خصوص شعار باشگاه یاسین پیشرو گفت: در باشگاه یاسین اخلاق مداری اصلی ترین شعار است که انشاالله محقق شود .
وی در خاتمه با تشکر از فعالیت های علی رحمانی مدیریت باشگاه یاسین گفت:در حال حاضر آنچه که می بینید ثمره فعالیت ها و زحمات آقای رحمانی و همکارانشان بوده است که امید میروداین فعالیتها ادامه یابد و باشگاه یاسین بیش از پیش رشد نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.