کد خبر : 5174
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردین 1393 - 12:14
-

بهانه عجیب شمسایی برای تمدید قرارداد با دبیری!

بهانه عجیب شمسایی برای تمدید قرارداد با دبیری!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه دبیری تبریز بعد از قهرمانی‌اش در لیگ برتر پیشنهاد تمدید قرارداد را به وحید شمسایی داد و هر چند توافق های اولیه نیز برای تمدید انجام شد ولی شمسایی با بهانه ای عجیب همه چیز را به بعد از جام ملت های آسیا موکول کرد.   شمسایی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه دبیری تبریز بعد از قهرمانی‌اش در لیگ برتر پیشنهاد تمدید قرارداد را به وحید شمسایی داد و هر چند توافق های اولیه نیز برای تمدید انجام شد ولی شمسایی با بهانه ای عجیب همه چیز را به بعد از جام ملت های آسیا موکول کرد.

 

شمسایی در این باره گفت: هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد با دبیری تبریز ندارم و حتی اگر مسئولان باشگاه بخواهند همین الان بدون جذب بازیکنان مورد نظرم تمدید کنم، این کار را خواهم کرد ولی موضوع این است که اگر بخواهم در دبیری بمانم، جام باشگاه های آسیا را در پیش خواهیم داشت و باید از حیثیت فوتسال ایران دفاع کنیم.

 

وی افزود: برای رسیدن به هدف بزرگ باید نفرات شاخص و مهره های تاثیرگذار جذب شوند. به همین دلیل منتظرم جام ملت های آسیا تمام شود و بازیکنان شاخص این تورنمنت را در لیست جذب قرار دهم.

 

به گزارش fut5al، در حالی شمسایی انتخاب بازیکن در جام ملت ها را دلیل تمدید نکردنش عنوان می کند که با توجه به ابراز تمایلش برای سرمربی گری تیم ملی به نظر می رسد او منتظر عملکرد خسوس در ویتنام است.

منبع: ایسنا

 

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

دوباره فصل جدید شروع شد بازی های رسانه ای شمسایی هم شروع شد بابا توخوبی !!! میخواهی قراداد ببندی ببند نمیخواهی بازار گرمی نکن!!

اهواز- هي رفيق عجله نكن یکشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷

آقای شمسایی برای سرمربیگری تیم ملی عجله نکن – راهی رو که علی دایی به اشتباه رفت و فنا شد داری میری – مایه اش رو داری ولی بزار دو سال دیگه …