کد خبر : 61090
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 - 16:54
-

توان بالای هجومی در تیمی یکدل و هماهنگ

توان بالای هجومی در تیمی یکدل و هماهنگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیامک داداشی(بازیکن اسبق تیم ملی)- تیم ملی در بازیهای آسیایی نمایش خوب و مقتدرانه ایی رو به نمایش گذاشته و بنده هم به زعم خودم این موفقیت رو به جامعه فوتسال و کادر فنی تیم ملی و بازیکنان قدرتمند و حرفه ایی تیم ملی تبریک می گویم ، اما توجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیامک داداشی(بازیکن اسبق تیم ملی)- تیم ملی در بازیهای آسیایی نمایش خوب و مقتدرانه ایی رو به نمایش گذاشته و بنده هم به زعم خودم این موفقیت رو به جامعه فوتسال و کادر فنی تیم ملی و بازیکنان قدرتمند و حرفه ایی تیم ملی تبریک می گویم ، اما توجه به چند نکته حائز اهمیت است.
*- توان بالای هجومی تیم ملی: تیم ما در این دوره از مسابقات هماهنگی و یکپارچگی خوبی را در جریان بازی داشتند و در واقع فاصله ایی بین کیفیت بازی تیم های حاضر در زمین نبود و یکسره در حال هجوم و انجام پرس های سنگین را بازیکنان حریف و انجام تاکتیک های تیمی بودند.
نکته قابل توجه اینکه تیم ما در این دوره محک جدی از سوی حریف ها به لحاظ فشار بر روی تیم و انجام کارهای دفاعی نخورده است و تیم ما بیشتر روی تاکتیک های هجومی متمرکز بود که البته این امر بواسطه بالا بودن سطح فوتسال ما از اسیا طبیعی است .
به هر حال با انجام تمرینات دفاعی بمنظور هماهنگی بیشتر تیمی و افزایش قدرت حفظ توپ و کنترل بازی در برابر تیم های قویتر میتواند کمک زیادی به تیم ملی در مصاف با تیم های قدرتمند دنیا بکند.
*دیدار فینال: باید قبول کرد که استرس خاص بازیهای فینال و دوری شش ساله جام قهرمانی از ایران و امتیاز میزبانی تیم حریف و فشار تماشاگران دلایل غیر قابل انکاری برای عدم نمایش پر فروغ بازی تیم ملی در روز فینال بوده و اگرچه بازیکنان تیم با انگیزه بالایی که برای قهرمانی داشتند و با درایت و مهارت بالایی که خاص بازیکنان ایرانی هست توانستند بر همه اینها غلبه کنند و جام قهرمانی رو کسب کنند.
* تفاوت این تیم و تیم ملی دوره گذشته: می شد یک جور نشاط و همدلی و هماهنگی خاصی رو در بازی بچه مشاهده کرد که البته این امر برگرفته از تفکرات رفتاری و تاکتیکی مربی بوده که بر فضای روحی ، روانی و فنی تیم حاکم شده است .
به هر حال در این تیم انچه بیشتر از هر امر دیگری به چشم می امد خواست و روحیه بالای تیم برای کسب قهرمانی بود که در سایه تلاش و کوشش بسیار و انجام بازیهای زیباو هماهنگ بدست امد.
* برنامه آینده : انجام برنامه ریزی دقیق و منسجم با مد نظر قراردادن زمان مناسب برای شروع لیگ بمنظور اماده نگه داشتن بازیکنان و انجام بازیهای تدارکاتی سودمند با هدف افزایش دانش فنی و تجربه تیمی و در کنار اینها حمایت همه جانبه از بازیکنان تیم و ایجاد انگیزه و انجام کارهای روحی روانی میتونه به موفقیت تیم ملی در جام جهانی کمک فراوانی بکند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.