کد خبر : 61996
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اسفند 1394 - 12:11
-

ایران میزبانی جام جهانی را نمی خواهد؟/فغان فوتسال از بی توجهی ها

ایران میزبانی جام جهانی را نمی خواهد؟/فغان فوتسال از بی توجهی ها
در حالی که 15 فروردین به عنوان آخرین مهلت برای ارائه درخواست میزبانی جام جهانی فوتسال مطرح شده است ، گویا مسئولان فدراسیون فوتبال عزمی در این خصوص ندارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که ۱۵ فروردین به عنوان آخرین مهلت برای ارائه درخواست میزبانی جام جهانی فوتسال مطرح شده است ، گویا مسئولان فدراسیون فوتبال عزمی در این خصوص ندارند.
این روزها به دلیل اتمام زمان مدیریت فدراسیون فوتبال به شدت به دنبال تصویب اساسنامه و برگزاری انتخابات هستند و به نظر می رسد دیگر امور فدراسیون تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته است.از تیم ملی فوتبال که دو دیدار را پیش رو دارد تا فوتسال که حتی در شرایط عادی نیز اولویت چندم فدراسیون است و در این میان یک فرصت بین المللی برای فوتسال ایران در حال از دست رفتن است.
مطابق اعلام قبلی فدراسیون بین المللی فوتبال هفته دوم فروردین آخرین فرصت برای ارائه درخواست میزبانی به فیفا است و اگر این فرصت از دست برود باز هم باید به انتظار ۴ سال دیگر بنشینیم.این در حالی است که ما در فوتبال حتی از کسب میزبانی جام ملت های آسیا نیز عاجزیم و در فوتسال می توانیم در سطح جهانی عرض اندام کنیم.
به نظر می رسد حضور کفاشیان در کمیته فوتسال فیفا و ریاست او در کمیته فوتسال آسیا و همچنین حضور چهره های بین المللی مثل شمسایی ، شمس ، حیدریان ، ترابیان و … بتواند با ایجاد یک اجماع فوتسال ما را برای رسیدن به میزبانی این رویداد بین المللی یاری رسان باشد البته به شرطی که انتخابات فدراسیون و بی توجهی ها ما را از مقصد دور نکند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فولادماهان سه شنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

به این راحتی هم نیست یکی از شرایطشون حضور بانوان در سالن هست.

نام ... جمعه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

مگه میزبانی کشکه به ایران بدن شرایط شو نداره امکانات نداره