کد خبر : 64123
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 11:07
-

جزئیاتی خواندنی از مسابقات جام بین قاره‌ای/فالکائو قرعه شمسایی را مشخص می‌کند

جزئیاتی خواندنی از مسابقات جام بین قاره‌ای/فالکائو قرعه شمسایی را مشخص می‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شانزدهمین دوره مسابقات جام بین‌قاره‌ای باشگاه‌های فوتسال در سال ۲۰۱۶ به میزبانی دوحه قطر و با شرکت ۸ تیم برگزار خواهد شد. مسابقات جام بین‌قاره‌ای فوتسال، بالاترین سطح مسابقات باشگاهی فوتسال در جهان است. این مسابقات که بدون نظارت فیفا، هر ساله توسط یکی از فدراسیون‌ها برگزار می‌شود. در سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شانزدهمین دوره مسابقات جام بین‌قاره‌ای باشگاه‌های فوتسال در سال ۲۰۱۶ به میزبانی دوحه قطر و با شرکت ۸ تیم برگزار خواهد شد. مسابقات جام بین‌قاره‌ای فوتسال، بالاترین سطح مسابقات باشگاهی فوتسال در جهان است. این مسابقات که بدون نظارت فیفا، هر ساله توسط یکی از فدراسیون‌ها برگزار می‌شود. در سال ۲۰۱۶ با حمایت فدراسیون فوتبال قطر (QFA) از ۲۴ تا ۲۹ ژوئن (۴ تا ۹ تیر) برگزار خواهد شد. فدراسیون فوتبال قطر برای برگزاری مسابقات امسال دو سال علی بن حمد آل عطیه و تالار ورزشی زنان، شهر السد را انتخاب کرده‌است.

در این مسابقات که برای جذب مخاطبین فوتسال در سراسر جهان برگزار می‌شود، تیم‌های برتر باشگاهی جهان، از آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی شرکت می‌کنند. تاکنون شرکت ۷ تیم در این دور از مسابقات قطعی شده‌است. باشگاه‌های بارسلونا و اینترموویستار از اسپانیا، کارلوس باروبوسا و مگنوس از برزیل، تاسیسات دریایی از ایران، دینامو مسکو از روسیه و یک نماینده از قطر به عنوان میزبان که از بین تیم‌های السد و الریان بر اساس جایگاه برترشان در لیگ فوتسال قطر انتخاب خواهند شد.

قرعه‌کشی این بازی‌ها با حضور فالکائو، کاپیتان تیم فوتسال مگنوس و نماد این دور از بازی‌ها در تاریخ ۳ می (۱۴ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

تیم فوتسال تام ایران خودرو در سال ۲۰۰۸ به عنوان نماینده ایران در مسابقات شرکت کرد که با دو باخت در مرحله اول و پیروزی ۸ بر ۲ مقابل آژاکس د تانگر مراکش به مقام پنجم دست پیدا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.