کد خبر : 65632
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 14:03
-

برنامه‌ای که هیچکس از آن راضی نیست/ آنچه به جایی نرسید فریاد بود!

برنامه‌ای که هیچکس از آن راضی نیست/ آنچه به جایی نرسید فریاد بود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تعیین تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال چالشی بود که اهالی این رشته از بهمن و اسفند سال گذشته با آن درگیر بودند و سرانجام بعد از گذشت چهار ماه، هیات رئیسه برنامه شروع لیگ برتر و تقویم اولیه آنرا روز دوشنبه مصوب کرد. بر این اساس بازی‌های لیگ از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تعیین تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال چالشی بود که اهالی این رشته از بهمن و اسفند سال گذشته با آن درگیر بودند و سرانجام بعد از گذشت چهار ماه، هیات رئیسه برنامه شروع لیگ برتر و تقویم اولیه آنرا روز دوشنبه مصوب کرد. بر این اساس بازی‌های لیگ از روز ششم مردادماه آغاز خواهد شد و بعد از گذشت پنج هفته به خاطر اردوهای تیم ملی تا بعد از جام جهانی کلمبیا تعطیل می‌شود.

درخواست کادر فنی تیم ملی
سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی پیش از این بارها تاکید کرده بود که خواستار شروع مسابقات لیگ برتر از خرداد و یا تیرماه است تا بازیکنان ملی پوش در لیگ برتر به اوج آمادگی برسند و وی با خیال راحت‌تری عازم جام جهانی شود. در این میان مشخص نبودن برنامه بازی تیم ملی با برزیل یکی از عواملی بود که دست هیات رئیسه را برای تعیین تاریخ لیگ بست و باعث از دست رفتن سه هفته فرصت طلایی شد. در نهایت هم مسئولان فوتسال برزیل اعلام کردند قادر به سفر به ایران نیستند.

اظهارنظر عجیب عضو هیات رئیسه
پیش از جلسه روز گذشته، سعید نجاریان یکی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ موضعگیری تندی نسبت به درخواست سرمربی تیم ملی داشت و حتی اظهارنظر عجیبی درباره تیم ملی مطرح کرد. وی گفت: ناظم الشریعه هیچ برنامه ای به ما نداده و چطور انتظار دارد ما بر اساس هیچ برنامه ای زمان شروع لیگ را مشخص کنیم؟ آقایان می گویند به خاطر بازیکنان تیم ملی و اینکه قراردادی ببندند و خیالشان راحت باشد لیگ زودتر شروع شود اما مگر می شود همه باشگاه ها را فدای ۱۴ بازیکن تیم ملی کرد؟

منت بر سر تیم ملی با برنامه جدید
در پایان جلسه هیات رئیسه و بعد از تصویب شروع مسابقات لیگ برتر از ششم مردادماه، نجاریان عنوان کرد که از برنامه تصویب شده، باشگاه‌ها متضرر خواهند شد و صرفا به خاطر تیم ملی با این درخواست موافقت شده است. در واقع شاید اگر درخواست سرمربی تیم ملی نبود، این امکان داشت که مسابقات لیگ برتر در مهرماه آغاز شود و تعطیلی بی سابقه‌ای را تجربه کند!

برنامه‌ای که هیچکس از آن راضی نیست
از کنار تمام اظهارنظرها و اتفاقات عجیب در راه تعیین تاریخ لیگ برتر که بگذریم، از یک اتفاق ویژه نمی‌توان گذشت و آن نارضایتی همگان از برنامه تعیین شده است! سعید نجاریان بعد از اتمام جلسه تاکید کرد که این برنامه اصلا جالب نیست و از شروع مسابقات در مردادماه رضایت ندارد. ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی هم که یکی از طرفین این ماجراست گفت: اصلا از شروع لیگ در مرداد راضی نیستم. درخواستم این بود که بازی‌ها در خرداد یا تیرماه شروع شود.

با این حساب این سئوال مطرح می‌شود که برنامه‌ای که نه سرمربی تیم ملی آنرا تایید می‌کند و نه اعضای هیات رئیسه، اصولا به چه دلیل مورد تصویب قرار گرفته است؟!

آنچه به جایی نرسید فریاد بود!
شروع مسابقات در تیرماه در حالی مورد مخالفت اعضای هیات رئیسه – که بعضی از آنها مدیرعامل باشگاه‌های لیگ برتری هم هستند – قرار گرفته است که آنها دلیل آنرا «کمبود وقت» برای آماده‌سازی باشگاه‌ها و البته حضور تاسیسات در جام باشگاه‌های آسیا عنوان کرده‌اند. این در حالی است که مروری بر سالهای گذشته نشان می‌دهد اکثر تیم‌های لیگ برتری در «دقیقه نود» بسته می‌شوند و نیاز آنها به زمان نمی‌تواند توجیه جالبی برای تاخیر در شروع لیگ باشد. با این حساب باید گفت آنچه به جایی نرسید، فریاد اعضای کادر فنی تیم ملی بود که خواستار شروع زودهنگام لیگ و در اختیار داشتن تیم برای مدت زمان بیشتر قبل از جام جهانی کلمبیا بودند!

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جابری جمعه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

با سلام
خدا به تیم ملی فوتسال این مملکت رحم کند که آقای نجاریان و دوستان هییت رییسه که اونجا را جزوه ارثیه پدریشان می باشد و با لابی های قبل از انتخابات به هیچ کس اجازه ورود نمی دهند و کار را به جایی رسانده اند که تیم ته جدولی خودش را با تیم ملی کشوری مقایسه می کند که می خواهد نماینده ۸۰ میلیون آدم در جام جهانی باشد .شما و دوست عزیزت که همان قرادادی که با بازیکن ها می بندی را که نمی دهید و پرداخت پولشان را منوط به تجدید قرار داد جدید می نمایید اونوقت شما میخوای دلت به حال این مملکت بسوزه …متاسفم برای فوتسال که شما تصمیم گیرنده ای و متاسفم برای افتخاری که از حیثیت فوتسال و تیم ملی در برابر شما عاجزه …..لعنت به برنامه پشت پرده که باعث خیانت به تیم ملی میشود …نجفی تو دیگه چراچرا چرا چرا آبروی تبریز بردی…….ترکها که اهل معامله و خیانت نیستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟