کد خبر : 65916
تاریخ انتشار : جمعه 31 اردیبهشت 1395 - 18:39
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی به حسن زاده رای نداد، شمس هم ایران و ناظم الشریعه را ندید/ امتیاز صفر خسوس به سرمربی ایران!

شمسایی به حسن زاده رای نداد، شمس هم ایران و ناظم الشریعه را ندید/ امتیاز صفر خسوس به سرمربی ایران!
با بررسی مجموع نظرات و رای هایی که بیشتر جنبه خالی کردن دق و دلی داشته است باید گفت: «از ماست که بر ماست»

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اسامی برترین های فوتسال جهان از سوی فوتسال پلنت اعلام شد و در حالی که فوتسال ایران در سال ۲۰۱۵ تمام مقام های موجود را بدست آورده بود، هیچ اسمی از آن در بین برترین های جهان به چشم نمی خورد. با بررسی آرای ثبت شده به مورد عجیبی می رسیم.
فوتسال پلنت امسال گزارشی از نظر رای دهنده ها را نیز منتشر کرده است. در این نظرسنجی که مربیان و کارشناسان سراسر دنیا حضور داشتند، هر نفر می توانست به ۵ نفر از ۱ تا ۵ امتیاز دهد. در ادامه به بررسی بعضی از رای های عجیب ایرانی ها می پردازیم.
وحید شمسایی به اصغر حسن زاده امتیازی نداده است. اما به محمد کشاورز، مهدی مصطفایی، تیم ملی ایران، امیرشمسایی و تاسیسات دریایی ۵ امتیاز داده است.
اما در مقابل، کارشناسان غیر ایرانی امتیازات خوبی به حسن زاده داده اند. کارلوس سوراتو سرمربی سابق برزیل و گزینه سابق هدایت ایران به اصغر حسن زاده رای داده است. خسوس کاندلاس سرمربی پیشین ایران و میکو ماتیچ(مدیر فوتسال پلنت) نیز برای حسن زاده امتیاز قائل شده اند.
یکی دیگر از ایرانی هایی که آرای عجیبی در فوتسال پلنت به ثبت رسانده، حسین شمس است.
شمس در حالی که به حسن زاده، کشاورز،مصطفایی ، امیر شمسایی امتیازهای خوبی داده است، اما تیم ملی ایران و ناظم الشریعه را شایسته حتی یک امتیاز هم ندانسته است.
اما در مقابل سوراتو سرمربی سابق برزیل به ایران رای داده و مدیر سایت فوتسال پلنت نیز برای ناظم الشریعه و تیم ملی ایران امتیاز متوسطی داده است.
خسوس کاندلاس هم در قبال فوتسال ایران رای جالبی به ثبت رسانده.آقای پروفسور، فوتسال ایران و امیر شمسایی را در بین ۵ نامزد برتر جهان قرار داده اما به ناظم الشریعه صفر داده است! خسوس به تاسیسات دریایی هم رای نداد.
در این نظرسنجی ۱۰ ایرانی حق رای داشتند که اگر آرای مثبتی به نفع هم وطنان خود ثبت می کردند، چه بسا چند ایرانی در بین برترین های جهان قرار می گرفت. با بررسی این آرا پی می بریم سال هایی که فوتسال ایران در عین شایستگی، هیچ اسمی در بین برترین ها نداشت، دلیلش خودمان بودیم.
البته در نظرسنجی سال ۲۰۱۵ ایرانی هایی نیز بودند که به تمام کاندیدای ایرانی نمره مثبت دادند. عباس ترابیان و علی تارقلی زاده که چهره های شناخته شده ایرانی در عرصه فوتسال جهان به شمار می روند، تمام نامزدهای ایرانی را در بین آرای خود گنجانده اند.
با این حال با بررسی مجموع نظرات و رای هایی که بیشتر جنبه خالی کردن دق و دلی داشته است باید گفت: «از ماست که بر ماست…!»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 20 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

واقعا باید تاسف خورد برا کسانیکه به فکر کشورشون نیستن و فقط حرص منافع شخصیشونو میزنن…

نيروگاه جمعه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴

معلومه اون وحید شمسایى به على اصغر حسن زاده راى نمیده چون تو باشگاه هاى آسیا هم حقش رو جلوى همه خورد تازه میگن سال ٢٠١٢ امارات هم حقش رو خورده وگرنه داش اصغر اون سالم بهترین بازیکن آسیا میشد پدر حسادت بسوزه چقدر بده آدم جلو رو طرف ازش تعریف کنه این جورى تو کارش بذاره!! شمسایی دیدى دستت رو شد؟؟خدا داش اصغر رو تو دنیا کارش رو درست میکنه نگران نباش شمسایى تو کاره اى نیستى!!

نام ... جمعه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

شمسایی خجالت بکش از این کارات چرا چشم نداری ی ایرانی ب غیر خودت اسمش تو جهان مطرح بشه
چطور وقتی میری تلویزیون ب عنوان کارشناس سیاه نمایی میکنی و میگی ایران بهترین های جهان و در حال حاضر داره و مربی تیم ملی رو میزاری تحت فشار ولی ب حسن زاده ک بهترین بازیکن اسیا شد رای ندادی
حالا اینا همه ب کنار حسن زاده ک پارسال کلی برات گل زد و اقای گل لیگ شد تا تیمت قهرمان بشه رسم معرفت این بود ک بهش رای بدی
اگر شمسایی ب حسن زاده رای میداد حسن زاده تو رتبه سوم قرار میگرفت

علیرضا جمعه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰

این باعث افتخاره که کارشناسان ایرانی عدالت رو رعایت می کنند.

بچه قمی با غیرت جمعه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳

داداش تو که رفیق وحید شمسایی هستی برو بهش بگو همه قمی ها میدونن تو به حسن زاده رای نمیدی ولی خدایی دیگه وقتی میری تو تلویزیون و برنامه آشپزی و … از خودت ادا و اتفار !!! در نیار رفاقت و یکدلی و …. از حرفای قریبنده نزن که دیگه همه فهمیدن چقدر حسادت میکنی به یک ایرانی دیگه که این همه برات بازی کرد قهرمانی تاسیسات رو از داش اصغر ما داری ولی موقع رای دادن به اجنبی ها رای میدی؟؟!! بهش بگو شمسایی آدم حسود هیچوقت آرامش نداره تو از همون ها هستی مربی برزیل به حسن زاده زای میده ولی تو که برات بازی کرده از ترس بهترین شدن حسن زاده به یکی دیگه؟؟؟!!!!!! وااقعا روت میشه دیگه بگی من ایرانیم؟؟؟!!

نام ... جمعه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵

کجاش باعث افتخاره اینکه خود زنی میکنیم و پشت هم در نمیایم باعث افتخاره
شمسایی ب همه ی ایرانیا رای داده فقط ب حسن زاده رای نداده این ینی عدالت…. یا عداوت!!!

ساوه جمعه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰

چرا نظرات شخصی این آقایون را گذاشتید تو سایت؟حسین شمس که …

futsal planet چهارشنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۱۱

چه ربطی به ساوه داره ؟ آخه ساوه فوتسال داره ؟؟

ناشناس جمعه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹

واقعا جای تأسف داره….

نام ... جمعه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱

شمسایی نشون دادی که خیلی فاصله داری تا بزرگ باشی …شاید افتخارات زیادی داشته باشی ولی شخصیت مهمتر از عناوینه این و یادت باشه ……..پس دیگه ژست حق بجانب نگیر همه جا بگو فوتسالیا پشت هم نیستن ماه پشت ابر نمیمونه آدمای سیاه باز آخرش رسوا میشن…

نام ... جمعه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵

ای کاش نظر شمسایی بر مبنای کارشناسی بود ولی آقای علیرضای شمسایی …خخخخ این نظر معلومه برمبنای چیه …..واقعا خجالت داره آقای شمسایی بغیر از عناوین هیچی نداری .هیچی آبروی فوتستلیارو بردی

نیروگاه شنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

کدوم عنوان داداش ؟؟!!! مگه تنهایی بازی کرده همه ی این عنوان ها مدیون بازیکنایی مثل داش اصغر حسن زاده و بقیه هست مگه تنهایی بازی کرده یک بار چین دست از پا درازتر برگشت تازه نصف این عنوان هاشم مثل عنوان آسیایی اصفهان مه همه میدونن چجوری بدست اومدو حق کی رو خورد!!فقط میتونم بگم برای این فوتسال متاسفم که آدمی مثل وحید شمسایی بجای رای به هموطن به اجنبی ها رای میده!!!

فرهاد جمعه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱

واقعا احترام زیادی برایه شمسایی قایل بودم ولی با اینکاری که کرد تا حسن زاده اسمش در دنیا نیاد بهم برخورد و واقعا فهمیدم که هرگز الگوی برایه جوانان ما در فوتسال ایران نیست

وحید جمعه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳

شمسایی حسادت بد دردیه

نام ... شنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱:۰۸

کسی که به برادر خودش که مدیونشه حسادت کنه چه انتظاری ازش میشه داشت ….!!!!ا……اوج حقارت ..

نام ... شنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۸:۵۳

بابا شمسایی را ول کنید
میگیم شاید هنوز توی مربیگری جوان باشه ولی یکی از استاد شمس بپرسه چرا؟

نام شنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

حسین شمس رو دیگه همه میشناسند که حرف منطقی و فنی نمیزنه برای همه عادی بود تو ایران بجز خودش به هیچ کسی رای نمیده !!!!ولی این شمسایی هر وقت حرف میزد دم از یکدلی و اتحاد و …. از این سیا بازی ها میزد!!!حالا خدا دستش رو برای همه رو کرد این سیاباز اجنبی پرست رو

نام ... شنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

شمسایی خجالت بکش تیمت با حسن زاده قهرمان شد وبه خاطر اون بود که اول شدی حالا بهش رای ندادی واقعا که

قم مهد فوتسال ایران و آسیا چهارشنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۰۸

شمسایی = ابرمافیای فوتسال

... پنجشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

متاسفم واسه اونایی که جلو کسی که میتونه بهترین باشه رو میگیرن …اخه تویی که چهل سالته که دیگه نمیتونی بازی کنی چه برسه به اینکه جز بهترین ها باشی خب بزار رفیقت باشه …ب