کد خبر : 65934
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 - 10:43
دسته‌بندی نشده
-

رقص کاکوها در روز صعود ارژن و سالتوهای امید نوروزی/ از گل‌های غربت تا عروس شیرازی!

رقص کاکوها در روز صعود ارژن و سالتوهای امید نوروزی/ از گل‌های غربت تا عروس شیرازی!
شيرازي كه ناكامي فجرسپاسي در راهيابي به ليگ‌برتر كامش را تلخ كرده بود، روز گذشته با صعود ارژن به ليگ برتر فوتسال و كشتي ديدني اميد نوروزي شيرازي دوباره به عرش چسبيد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شیراز را باید در این سال‌های اخیر شهر غزل‌های پرسوز و گداز فوتبال و فوتسال نامید که چراغ فوتبالی‌اش با افول فجرسپاسی و برق خاموش شد و از سوی دیگر هم نبود صدرا و ارژن در لیگ‌برتر دل و دماغی برای فوتسالی‌ها باقی نگذاشته بود.
در شرایطی که شیرازی‌ها با حضور گاه و بیگاه فجر در میان سه تیم بالای جدول لیگ یک در تدارک برپایی جشن و پایکوبی صعود بودند این تیم در روز آخر باز هم موفق به کسب یک امتیاز مورد نیازش از آبادان نشد تا کاکوها در غم از دست رفتن این موقعیت بزرگ باز هم صبر و سکوتی غم بارتر از قبل پیشه کنند.
شاید برگزاری جام‌جهانی کشتی در شیراز و دلاوری‌های امید نوروزی برای همشهریانش را بتوان غزل شادی بخش ورزش دیار سعدی و حافظ نامید که سالتوهای هیجان برانگیز امید شیرازی‌ها آن را سرود و هلهله را به میان کاکوها بازگرداند؛ علی‌الخصوص که چند متر آن طرف‌تر از سالن دستغیب هم، ارژن با یک پیروزی پرقدرت توانست جواز صعود به لیگ‌برتر فوتسال را از آن خود کرده و صدای ورزش شیراز را صاف کند.
حالا ریتم ورزشی شهر شیراز و به کل استان فارسی‌ها از دیروز تغییر کرده و مردم ورزش دوستش ناکامی‌های قبل را به فراموشی سپرده‌اند. حالا همه امیدوارند تا سه گانه آنها را فجر سپاسی در سال آینده کامل کند تا باز هم صدای آهنگ «عروس شیرازی» دم دروازه شیراز جای «گل‌های غربت» را بگیرد. ماشاالله به این دلاور، خدا قوت پهلوان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.