کد خبر : 67121
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1395 - 1:09
-

مجید، قهرمان خانواده باحال مرتضایی!

مجید، قهرمان خانواده باحال مرتضایی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه فرش آرای مشهد با بررسی گزینه ها، برای فصل پیش رو با مجید مرتضایی به توافق رسید. این خبری بود که دیروز روی خروجی سایت باشگاه قرار گرفت. خبری که پیش از شروع هر فصل عادت به شنیدن آن کرده ایم. باشگاه فرش آرا که توسط مرتضایی بزرگ(پدر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه فرش آرای مشهد با بررسی گزینه ها، برای فصل پیش رو با مجید مرتضایی به توافق رسید. این خبری بود که دیروز روی خروجی سایت باشگاه قرار گرفت. خبری که پیش از شروع هر فصل عادت به شنیدن آن کرده ایم.
باشگاه فرش آرا که توسط مرتضایی بزرگ(پدر خانواده) اداره می شود امسال نیز با به راه انداختن نمایشی تکراری از چند مربی برنامه گرفت که در این بین تنها نام محسن حسن زاده رسانه ای شد. این خانواده سپس با بررسی گزینه هایی که بسیاری از آن ها کارنامه بهتری نسبت به مجید مرتضایی داشتند، دوباره به فرزند قهرمان خود می رسند. تنها با بررسی محسن حسن زاده که با وجود تجربه کم، کارنامه قابل قبولی دارد و مقایسه آن با مجید مرتضایی که هیچ موفقیتی در فرش آرا کسب نکرده، به سناریوی تکراری باشگاه پی می بریم.
سناریویی که این خانواده باحال با قهرمان جلوه دادن فرزند خود، هر ساله پیش از شروع فصل با اعتبار مربیان نام آشنا بازی می کنند و در پایان فصل هم با کسب نتایج مفتضح، با آبروی خود!
حال این سوال در اذهان اهالی فوتسال و به خصوص فوتسال دوستان مشهدی به وجود می آید که آیا تنها گزینه هدایت نماینده مشهد در لیگ برتر مجید مرتضایی است و واقعا هر ساله برنامه پیشنهادی مربیان دیگر ضعیف تر از برنامه فرزند خودشان است؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 20 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲:۴۲

این خانواده خود خواه با هزینه استان و خدشه دار کردنه احساساته مردمه یه شهر فقط به فک گنده کردنه یه نفرن که مثلا مربیه تیم ملیه پایه ها بکنن ههههه هیچی دیگه براشون مهم نیس ولی قافل ازاینن که بچشون باید یه چیزداشته باشه که با سفارش به تاج و کارایه دیگه به جایی برسونن..تو مشهد که خودشونو خراب کرده بودن بااین کارشون تو ایران خراب شدن .مرتضایی بزرگ چه فکری درمورد بچش میکنه که اینقدر هزینه کرده واقعا نفهمیده از بچش چیزی درنمیاد ..!!!!!!!واقعا که

نام ... چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲:۴۵

مجید بابا اینکاره نیستی به فکر آبرویه خودت نیستی

نام ... چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲:۴۹

حاج مرتضایی بابا تو که این همه براش هزینه میکنی معرفیش کنه به یکی ازاین مربیایه فوتبال بره اونجا کامپیوترشم ببره آنالیزی یا کنز چیدنی بهش بدن مشغول باشه آبروی کمیم که برات مونده تو جیبت میمونه

نام ... چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲:۵۸

حاج مرتضایی از تو بعید این کارا تو که ادعات میشه …!!!ولی بار کج به منزل نمیرسه حاج آقا پشیمونیه سختی در انتظارته حالا هرچقدر هم بازیکن بگیری تیمتم که غصبیه مال دیگرانه

نام ... چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۸:۲۳

آقا به شما چه ربطی داره؟
یک تیم خصوصی برای خودش هم نم یتونه تصمیم بگیره؟

احمد چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

آقای نام … یک تیم خصوص برای خودش هم نمیتونه تصمیم بگیره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! داداش کدوم تیم خصوصی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کدوم باشگاه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کدوم مالکیت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این تیم مال علم وادب بوده آقایون مفت و مجانی بالا کشیدن، بعدشم ببین به چه حال و روزی درآوردنش . تیمی که با اسم علم و ادب تو کشور و دنیا داشت مطرح میشد . تیمی که هنوز با گذشت چندین سال بهترین های تیم ملی رو پرورش داده … حالا ببین به چه روزی افتاده؟؟؟؟ من نمیدونم این چه سریه که یکی یکی تیم های مشهدی رو با دست خودمون به باد می دیم اون از فوتبالمون اینم فوتسالمون.

نام ... چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

داداش شمام اگه ناراحتی برو با هزینه شخصیت تیم بده و ادارش کن.
هیمن کارها رو می کنید که بخش خصوصی از ورزش فرار می کند

احمد پنجشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵

داداش مگه علم و ادب دولتی بود ؟؟!!! میگم این تیم غصبیه صاحب اصلیش علم و ادبه آقایون مفت و مجانی بالا کشیدن میفهمی؟ علم و ادب کجا فرش آرا کجا.
آقایون مرتضایی مفت و مجانی صاحب شدن کدوم هزینه شخصی؟؟؟؟؟
این تیم با خون و دل به لیگ برتر رسیده بود توسط علم و ادب. که آقایون داشتن خودشونو میکشتن که بیان لیگ برتر.

نام ... چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶

به چه روزی افتاده ؟
وضعیتش که از فردوسی بهته
با لشگرکشی و هزینه و بزن ، بزن اوت شدن

احمد پنجشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸

من میگم نره تو میگی بدوش… بابا من به فردوسی چیکار دارم میگم این تیم ماله علم و ادبه. باید به صاحبان اصلیش برگردونن.

محمد چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

این سایت با یک سری مشکل داره و تمام تلاشش رو برای ضربه زدن به اونها انجام میده که یکیش هم مرتضاییه.یکی نیست بگه آخه به شما چه مربوط؟

نادر چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

آقای محترم اتفاقا به نظر من این سایت با هیچ کس مشکلی نداره . بعد از چند سال یک سایت پیدا شده که بخواد جلوی حق خوری رو بگیره کار بدی میکنه . شما اصلا میدونی چی داری میگی عزیز من ، ضربه به کی بزنه ؟! کجا بودی اونوقتی که همین آقاییون تیم علم و ادب و بالا کشیدن و حقشو مفت و مجانی خوردن ؟ این ضربه است یا اینی که شما میگی ؟!!!! اگه به ما مربوط نیست پس به لابد به مرتضاییه مربوطه ؟؟؟؟؟؟؟؟ داداش تیم داری با مال دیگری آخر عاقبتش از این بهتر نمیشه . داداش شما اگه فوتسالی بودی هیچ موقع این حرف و نمیزدی یکم تحقیق کن بعد مطلب بزار.

نام ... چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷

حق کی ور خورده ؟
خودش هزینه میده خودش هم تصمیم می گیره

نادر پنجشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

هه… حق کیه خورده ؟؟؟!!!!!! میگم فوتسالی نیستی میگی نه. مثل اینکه نمیدونی امتیاز لیگ برتری فرشارا برای علم و ادب بوده. مثل اینکه نمیدونی مفت و مجانی فرش ارا تیم علم و ادب و غصب کرد . شما اگه یکم معرفت و مردونگی داشتی هیچ وقت از تیم غصبی حمایت نمیکردی.

محمد پنجشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

ببین عزیز من اصلا آقای مرتضایی به کنار،وقتی یک سایت تو یک هفته با یک مربی ۴ بار مصاحبه میکنه وبا یه مربی تو طول فصل یک بار هم مصاحبه نمیکنه یعنی مشکل داشتن.وقتی تیم میبره میشه با اتکا به بازیکنهای خوب و وقتی میبازه میشه تقصیر مربی یعنی مشکل داشتن.وقتی توی یک فصل یک تیم سه بار بهترین تیم هفته میشه ولی بهترین مربی میشه مربی یک تیم دیگه این یعنی مشکل داشتن.اتفاقا بر خلاف شما من به فوتسال و لیگبرتر خیلی نزدیکم و این حرفها بر اساس حدس و گمان نیست.من با آقای مرتضایی هیچ آشنایی رو ندارم و حضور ایشان را در فرش آرا تایید نمیکنم اما مطمینم این سایت با ایشون مشکل داره.

احمد پنجشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹

درسته!!!! شما اصلا نون خوره آقای مرتضایی نیستی!!!! … شما فالکائو ما علیرضا باقری!!!!!

نام ... چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷

واقعا درست می گییییییییییییییییییییییییی

t چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

کاش پدر من هم پول داشت

امیرعلی پنجشنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

اینکه مرتضایی اصلا چیزی از فوتسال سرش نمیشه و اگه بخاطر پدرش نبود توی لیگ محلات هم بهش تیم نمیدادن واینکه امتیاز این تیم به علم و ادب تعلق دارهکاملن درسته و سر جای خود ولی اینکه این سایت یا این خانواده مشکل داره و درباره این خانواده مغرضانه مطلب مینویسه از ۱۰۰۰کیلومتری معلومه!!بله این سایت مشکل داره مشکلشم خیلی بزرگه و هیچ وقت هم حل نمیشه چون متاسفانه سایت خودشونه هر جور هم که دلشون بخواد می‌نویسند!!!!

Mahyar دوشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

واسه خودتون نشستین تو خونتون فقط حرف میزنید.کی گفته مجید مرتضایی چیزی از فوتسال نمیدونه؟!!!! همیشه فرش ارا یکی از تاکتیکی ترین بازی هارو به نمیاش میزاره و همیشه از بازیکنایه جوان و مستعد هم بهره میبره. و اینکه آقایه مرتضایی از تئوریسین های بزرگ ایران هستن که این تئوری هارو به بازیکنایه خودشونم منتقل کردن و کاربردی.
در ضمن درمورد تیم خوب علم و ادب هم بگم
اینکه فرش ارا این امتیاز این تیم رو گرفته باید جایه شکر باشه واسه مشهدی ها چون امتیاز از استان بیرون نرفته
و اصلی ترین بخش قضیه اینه که مسولان علم و ادب لیاقت داشتن این امتیاز رو نداشتن که اصلا بحث فروشش پیش کشیده شده
اگه اونا نمیخواستن که تیم منحل نمیشد
پس کرم از درخته