کد خبر : 6874
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 - 11:07
-

تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی به دانشگاه آزاد هبه شد!

تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی به دانشگاه آزاد هبه شد!
معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی از تاسیس باشگاه ورزشی این دانشگاه و راه اندازی تیم فوتسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد دادگان معاون ورزشی دانشگاه آزاد ضمن اعلام موافقت هیات امنای این دانشگاه با تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی، گفت : از این پس تیم‌های ورزشی دانشگاه زیر نظر باشگاه فعالیت خواهند کرد.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: «ما در رشته‌های لیگ‌دار تیم‌های خوبی داریم. برای اولین بار هم امسال تیم فوتسال خود را راه‌اندازی خواهیم کرد.
از آقای هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی هم تشکر می‌کنیم که بدون دریافت وجه از دانشگاه، تیم فوتسال خود را به دانشگاه هبه کردند و دانشگاه آزاد اسلامی با همان تیم در مسابقات دسته‌یک شرکت خواهد کرد.
او تاکید کرد در مصوبات آمده است که اعضای باشگاه‌ها ترجیحا باید از دانشجویان و کارکنان و اعضای هیات‌علمی و عضو دانشگاه آزاد اسلامی باشند.
دادگان گفت: اغلب اعضای تیم فوتسال دانشجویان که تا ۲۰ روز دیگر به اسپانیا خواهد رفت، از دانشگاه آزاد اسلامی هستند. اینها افتخار ماست و ما که متولی ورزش دانشگاه هستیم باید به آنها خدمات بدهیم و با تاسیس باشگاه این امر میسر خواهد شد.
اضافه می شود قرار بود بر اساس هماهنگی های کمیته فوتسال، دانشگاه آزاد با خرید امتیاز تیم تاسیسات دریایی تهران وارد لیگ برتر شود که به دلیل تیمداری تاسیسات این موضوع منتفی شد.
دانشگاه آزاد در فصل ۸۶-۸۵ نیز در لیگ برتر حضور داشته که به عنوان دهمی این مسابقات دست پیدا کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.