کد خبر : 7543
تاریخ انتشار : شنبه 28 تیر 1393 - 12:24
دسته‌بندی نشده
-

توضیح شمس درباره دعوت نشدن ایرانی ها به جام رمضان کویت

توضیح شمس درباره دعوت نشدن ایرانی ها به جام رمضان کویت
عضو سابق کمیته فنی جام الروضان کویت می گوید مسئولان فوتسال این کشور به دلیل پایین آمدن سطح ایران، امسال هیچ تیمی را دعوت نکردند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس که سال ها عضو کمیته فنی جام الروضان کویت بود، در پاسخ به این سوال که امسال تیم و یا بازیکنی از ایران در جام رمضان کویت حضور پیدا کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: “نه برای هیچ کسی دعوتنامه‌ای نیامد و احدالناسی به کویت نرفت! چون ما دیگر تقریبا جزو درجه‌ دوهای دنیا شده‌ایم. قبلا این همه افتخار کسب کرده بودیم و همه تلاش می‌کردند که تیم‌ها و بازیکنان ما را به مسابقات‌شان دعوت کنند اما حالا وقتی ژاپن و تایلند از ما جلو زده‌اند، دیگر به ما به چشم تیم درجه دو نگاه می‌کنند، بنابراین نه به جام رمضان کویت دعوت می‌شویم و نه به امارات.”

شمس تاکید کرد: “در ۱۵ سال اخیر این برای اولین بار است که هیچ بازیکن و تیمی از ایران به جام الروضان کویت دعوت نشده است.”

حسین شمس همچنین در مورد دعوتش به کمیته فنی فوتسال اظهار داشت: “افتخاری با من صحبت کرد و گفت که قصد دارند چنین کمیته‌ای را تشکیل دهند. من هم گفتم هر جا که کمکی از دست من بربیاید، دریغ نخواهم کرد. اگر کمیته فنی‌ای باشد که نظراتش تاثیرگذار باشد، کار خوبی است. باید دید می‌خواهند چه تیمی را تشکیل دهند و چه شرح وظایفی وجود دارد.”

وی ادامه داد: “البته هنوز مشخص نیست این کار انجام شود یا نه، فکر می‌کنم بایستی این کار زیر نظر کفاشیان صورت بگیرد و درنهایت هم ابلاغی زده شود. فعلا که در حد پیشنهاد است و باید دید ابلاغی برای افراد زده می‌شود یا نه.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار.... شنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

حداقل ازاین روز بترس اگه این زبون رو نداشتی چه میکردی …..متاسفیم همینو بس….

اکبر چهارشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

دلیل اصلیش این است که آقای شمس شما بالاخره تیم دار شدی دیگه دنبال کویت نیستی!! در ضمن پارسال هم با اون تیم دبیری که بردی کویت هم آبروی خودت رو برد ی هم آبروی ایران رو