کد خبر : 7544
تاریخ انتشار : شنبه 28 تیر 1393 - 12:38
-

ترابیان: ترجیح می دهم یک مربی جای من عضو کمیته فنی شود/ در مورد شرکت دوبی باید تحقیق بیشتری می شد

ترابیان: ترجیح می دهم یک مربی جای من عضو کمیته فنی شود/ در مورد شرکت دوبی باید تحقیق بیشتری می شد
رئیس سابق کمیته فوتسال گفت: وقتی یک شرکت چیزی می‌گوید باید بیشتر تحقیق کرد، من در مورد دوبی حرفی نزدم چون کسی از من نخواست، ما هم دوبی را از دست دادیم و هم کویت را.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در مورد پیشنهادی که از سوی رئیس کمیته فوتسال برای عضویت در کمیته فنی دریافت کرده، اظهار داشت: افتخاری صحبتی با من انجام داد برای این داستان، حرف من این است که برای چنین کاری باید از آدم‌های فنی بیشتری استفاده شود و من بیشتر در بحث‌های مدیریتی صاحب‌نظر هستم. نه اینکه بحث‌های فنی را متوجه نشوم ولی تصورم این است که شاید آنها بهتر از من بتوانند در این مورد کمک کنند. افتخاری اصرار کرد که بیا و کمک کن که دیگر بعد از آن صحبتی در این مورد نشد. حرف‌های‌مان در مورد کمیته فنی فوتسال در همین حد بود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه پیش از این بزرگان فوتسال نشان‌ داده‌اند زیر یک سقف نمی‌گنجند، فکر می‌کنید چنین کمیته‌ای تشکیل شود، تصریح کرد: بستگی به ایده آدم‌ها و هدف طرفی که ما را دعوت کرده، دارد. بعد از پایان مسابقات آسیایی وقتی در نشست فنی از من نظر خواستند آنچه از نظرم حق بود، گفتم. هیچ‌وقت هم از فضایی که بعد از باخت وجود داشت،‌ استفاده نکردم. من تیم را خوب دیدم و این را اعلام کردم، البته ایراداتی هم گرفتم. فکر می‌کنم امروز هم انگیزه آدم‌هایی که قرار است به عضویت کمیته فنی فوتسال درآیند خیلی اهمیت دارد.

عضو کمیته فوتسال AFC تاکید کرد: هر جا که توانسته‌ام به فوتسال کمک کرده‌ام، گرچه یک جاهایی هم اسم دیگران خرج شده است، مثل قضیه گرندپریکس سال گذشته که ایران را دعوت نکردند. یک نامه برایم آمد که به عنوان هیات‌ امنا در رقابت‌ها شرکت کنم که با آنها تماس گرفتم و گفتم وقتی کشور مرا دعوت نکردید چرا باید بیایم و همین شد که بعد از تماس، دعوتنامه هم آمد، اما بعدا چیز دیگری در این مورد عنوان شد. من برای کشورم این کار را انجام دادم و دنبال شهرت و مطرح شدن اسمم نیستم. به هر حال هر جا که احساس کنم به وجود من احتیاج است و کار جدی است و جدی دنبال خواهد شد، می‌روم، اما اگر قرار باشد فقط بنشینم و حضورم تزئینی باشد، هرگز این کار را انجام نخواهم داد. مثل همین جام‌جهانی که هم بلیت داشتم و هم ویزا اما به کفاشیان گفتم که چون سمتی ندارم، نمی‌روم.

ترابیان ادامه داد: در مورد بحث کمیته فنی فوتسال هم اگر احساس کنم مثلا بهتر از یک مربی می‌توانم مثمرثمر باشم حتما کار را قبول می‌کنم، وگرنه ترجیح می‌دهم یک مربی به جای من در کمیته فنی باشد.

پایگاه خبری فوتسال طی روزهای گذشته گزارش هایی درباره پشت پرده بازی دوستانه ایران و برزیل در دوبی منتشر کرد. در این گزارش ها اعلام کردیم که مذاکره کمیته فوتسال با شرکت اورلاندو اسپرت دوبی پیش از جام ملتهای آسیا انجام شده و برگزاری بازی ایران و برزیل هم همان موقع منتفی شده است اما کمیته فوتسال برای رهایی از هجمه های ناکامی ایران در آسیا، بحث این بازی را در رسانه ها مطرح کرد. حال عباس ترابیان به نکته جالبی درباره مذاکره کمیته فوتسال با شرکت اورلاندو اشاره می کند و می گوید کمیته فوتسال تحقیق های لازم را پیش از مذاکره از این شرکت به عمل نیاورده است.

ترابیان در پاسخ به این سوال که چرا برگزاری تورنمنت دوبی با حضور برزیل منتفی شد، گفت: اجازه بدهید من در این مورد صحبتی نکنم چراکه ممکن است ایجاد شائبه کند. یک بار راجع به کرواسی از من خواسته شد که کار را پیگیری کنم که این کار را کردم و مشکلی هم نبود اما در مورد دوبی چیزی به صورت رسمی و جدی از من خواسته نشد. به هر حال وقتی یک شرکت چیزی می‌گوید آدم باید بیشتر تحقیق کند و در این زمینه مطالعه بیشتری صورت بگیرد. به هر حال من در مورد دوبی حرفی نزدم و نمی‌زنم چون کسی از من نخواست که پیگیری کنم و هم دوبی را از دست دادیم و هم کویت را.

رئیس سابق کمیته فوتسال در خصوص اینکه آیا امسال ایران به گرندپریکس برزیل دعوت خواهد شد، تصریح کرد: نمی‌دانم. دعوتی باشد برای من هم چیزی ایمیل می‌شود. فکر می‌کنم این اتفاق بیفتد.

ترابیان ادامه داد: من قدیمی‌ترین عضو کمیته فوتسال AFC هستم که از سال ۱۹۹۹ جز یک سال و نیم وقفه، همیشه عضو این کمیته بوده‌ام و تنها کسی هستم که عوض نشده‌ام، فکر کنم آنها دیگر مرا فراموش کرده‌اند!

وی در مورد خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال نیز گفت: او باید بماند چون از کارش راضی هستند، فقط در مورد تشکیلات کلی کادر فنی‌اش حرف وجود دارد که من این را در جلسه کمیته فنی بعد از آسیایی هم گفتم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمودى قزوين یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲:۴۱

اقاى افتخارى اکر میتونین على رعدى رو بیارین واسه کادرتون کنار خسوس.. اونا که از خداشونه..
مهم مربى اى مثل على رعدى هست که تو ایران اونو حسین شمس فقط مربى بین المللى هستن و تیم هاى ملى دیکه رو تو اسیا هدایت کردن..

سعید امیری یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

آقای ترابیان !
کیه که تو این فوتسال ندونه رئیس کمیته فوتسال تو هستی و این بنده خدا پیرمد افتخاری هیچ کاره است.