کد خبر : 7597
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 تیر 1393 - 14:19
دسته‌بندی نشده
-

کریمی از فوتسال به جادوگری رسید+عکس و تاریخچه حضور در جام رمضان

کریمی از فوتسال به جادوگری رسید+عکس و تاریخچه حضور در جام رمضان
علی کریمی که ساعاتی پیش خداحافظی اش از دنیای فوتبال را اعلام کرد از تیم فوتسال فتح بازی را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کریمی اسطوره فوتبال ایران و یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران ساعاتی پیش با انتشار بیاینه ای از دنیای فوتبال خداحافظی کرد تا علاقمندانش را برای همیشه در حسرت تماشای بازی های زیبا و دریبل های هیجان انگیزش بگذارد.این بازیکن از حضور در تیم فوتسال فتح تهران وارد دنیای بازی شد و در این تیم توسط حسین شمس و بابک معصومی کشف و به دنیای فوتبال معرفی شد.در این عکس علی کریمی در ترکیب تیم فتح که بازیکنانی چون فرشید کریمی،مرحوم بابک معصومی و اصغر قهرمانی در آن حضور داشتند دیده می شود.

297367_heroa

 

 

 

 

 

 

بابک+مرگ+فوتسال+سرطان+تیم+علی

 

 

 

 

 

 

 

وی علاوه بر فوتبال در تیم فوتسال فتح تهران نیز عضویت داشت در بازی‌های سالنی، افراد زیادی بر روی تعداد گل‌ها و پاس گل‌های او شرط بندی می‌کردند.

برگزاری مسابقات سالنی جام رمضان در سال ۱۳۷۵، موجب شد که علی دایی به همراه تنی چند از دوستان و برادرانش برای کاپ تیم بدهند.در سالن کوی نصر (گیشا) تیم علی دایی با حضور دایی در برابر تیم فتح با حضور کریمی صف آرایی کردند. در حین بازی علی کریمی مراعات علی دایی را نکرد و چندین بار توپ را از میان پاهای او عبور داد. درگیری این دو بازیکن موجب شد دعوای بزرگی به وجود بیاید.

در فینال مسابقات فوتسال جام رمضان در بهار سال ۱۳۷۷ تیم فتح به مصاف استقلال تهران رفت، تیم فوتسال استقلال تمامی بازیکنان اصلی خود از جمله، ورمزیار، مهرانپور و نوری را در اختیار داشت و در مقابل تیم فتح بازیکنانی چون بابک معصومی و علی کریمی را در ترکیب خود می‌دید. کریمی پس از به ثمر رساندن یکی از گل‌های تیم فتح در سالن ۱۲۰۰۰ نفری آزادی تهران برای تماشاگرانی که علیه او فحاشی کردند دست تکان داد و آنها را به آرامش دعوت کرد. درخشش کریمی در این مسابقات موجب شد که مورد توجه باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس قرار بگیرد اما امیر عابدینی (مدیر عامل وقت باشگاه پرسپولیس) بلافاصله پس‌از آماده شدن کارت پایان خدمت کریمی، او را به پرسپولیس آورد تا برای این تیم به میدان برود. حسین شمس که پیش تر از آینده‌ای روشن برای کریمی سخن به میان آورده بود در قرارداد او با پرسپولیس قید کرد که ۴۰٪ از اولین قرارداد کریمی با باشگاه‌های خارجی به تیم فتح تهران برسد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ااشنا یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

کیومرث کاظمی توی عکس نشسته از سمت راست مشاهده میشود

نام ... سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۵۱

لطفا اسامی همه افراد حاضر در عکس را بنویسید اسم بعضیها را فراموش کردم!
یادش بخیر چه بازیهایی بود و چقدر تماشاگر داشت و خیلی صداقتها بیشتر بود و نامردی کمتر بود ولی پول همه چیز را کثیف کرد!

نام ... سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۵۵

چه تیمهایی بود!!
چه تیپهایی بودن!!
چه کفشهایی بود این کتونی های دبلیو !!

نام ... سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

دوستان ببینید کار حسین شمس درست بوده ولی پس اینکه میگن ایشان پولکی وخیلی حواسش به پول هست درسته حتی از آن زمان و حتی نه برای خودش!!!!
بابا دمش گرم و انشاا۰۰۰ با دبیری هم تو آسیا به عنوان نماینده ایران نتیجه بگیره