کد خبر : 8294
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1393 - 15:36
-

نامداران، تیم ندارند!

نامداران، تیم ندارند!
وضعیت نیمکت مربیگری 12 تیم روشن شده و 2 تیم بلا تکلیف هستند.در این میان مربیان نامداری هستند که بیرون مانده اند که در نوع خود جالب است.

محمد هدایتی – به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شانزدهمین دوره رقابتهای فوتسال لیگ برتر باشگاههای کشور با حضور ۱۴ تیم از ۱۶ شهریور ماه سالجاری آغاز خواهد شد. این در حالی است که بسیاری از باشگاهها با تعیین مربیان و کادر فنی خود را برای حضور موفق در لیگ امسال آماده می کنند.

اولین تیمی که کادرفنی خود را مشخص و تمرینات را آغاز نمود تاسیسات دریایی تهران بود. باشگاهی که موفق شد وحید شمسایی مربی تیم قهرمان فصل گذشته را جذب کند و حسین شمس نیز پس از ۴ سال در قامت سرمربی به لیگ برتر فوتسال بازگشت تا جانشین شمسایی در دبیری تبریز شود.

برادر بزرگ وحید یعنی امیر شمسایی هم مسئولیت سرمربیگری ماهان تندیس قم را پذیرفت، رضا عقابی در شهرداری ساوه ماند و همین وضعیت را ناظم الشریعه ، مرتضایی و داور زنی در تیم های حفاری اهواز، فرش آرا و منصوری قرچک دارند و در تیم های فصل پیش ابقاء شدند.

در کمال تعجب محمد کشاورز به عنوان سرمربی-بازیکن گیتی پسند انتخاب شد و لک مربی فصل پیش این باشگاه این مسئولیت را در باشگاه میثاق تهران پذیرفت.
در میان تیم های تبریزی نیز امتیاز شهرداری تبریز به مس سونگون واگذار شد ولی تقی پور هم در این تیم سرمربی ماند ولی تیم هلال احمر که سال پیش محسن خبیری را به عنوان مسئول کادر فنی داشت با تغییر امتیاز این تیم به پایه سازه تبریز از این تیم جدا و دستیارش حسین قضایی جایگزین او شد.فردوسی مشهد هم با نعمتی مربی جوان خود در لیگ برتر هم حضور خواهد داشت.
با این اوصاف به جز تیم های مقاومت البرز که هنوز تکلیف تیمداریش مشخص نیست و شهروند ساری که با خرید امتیاز زمزم اصفهان به لیگ آمده است وضعیت کادر فنی تمام تیم ها مشخص است ولی احتمالا می بایست منتظر بی تیم ماندن چهره های نامدار مربیگری فوتسال باشیم چون افرادی مثل سیدمهدی ابطحی ، ناصر صالح ، محمود خوراکچی ، علی رعدی، محسن خبیری ، حسین افضلی ، علی افضل،احمد باغبانباشی ، علی خسروی، علی صانعی، محمدرضا حیدریان و..در هیچ تیمی مشغول نشده اند، هر چند هنوز تکلیف دو تیم مشخص نیست و با عدم کسب نتیجه مناسب توسط برخی تیم ها احتمال تغییر کادر فنی در میانه فصل هم وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵

علی افضل که مدیر فنی نیک اندیش شده و احمد باغبان شده مربی نیک اندیش توی لیگ ۱

نام ... دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷

علی خسروی هم مثل حسین افضلی با فامیل بازی شده مربی بزرگ !!!!!!
یکی باجناق و یکی برادر زن !!!

نام ... دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸

استاد این تابلو توی عکس مال فوتبال هستش نه فوتسال !!

نام ... چهارشنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳

عکس تزئینی است

نام ... دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹

اینها خیلی هاشون چطوری نامدار شدن?!!

کارنامه دار دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹

درسته دیگه
گفته نامدار نه کارنامه دار

علي دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴

وقتی تیم بزرگی مثل گیتی یک شبه بازیکنش روسرمربی تیمش معرفی کنه همین میشه

mir masum mafia دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵

ali khosravi ke joke bud.
Gazayi ham komake khabiri nabud. Balke tim 2ta morabi dasht. Ragame garar dad ha moshakhas mikone . Dar zemn 7ta bazi gazayi ru nimkat bud ke behtarin natayeje tim un moge ragam khord.

اهوازی سه شنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۳۳

ابطحی تو فوتبال نامدار ، تو فوتسال هیچی حالیش نیست

میلاد سه شنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶

سلطان محمد معدنی ی ی ی ی جات تو قلب ما هستش ش ش ش

txt جمعه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۴:۰۰

کار خدا رو میبینی خوارکچی دندون تیز کرده بود بره گیتی پسند جای رضا لک رو بگیره؛خدا کاری کرد رضا لک اومد جای خوراکچی رو گرفت. الله اکبر

راوی چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳

باید دید انتخابها از کجا شکل میگیرند مثلا ناظم الشریعه تو حفاری انتخاب کی بود حاجتی کریمی ایت الهی لیاقت خودش که تو صدرا دیدیم حدس بزن جایزه بگیر