کد خبر : 8406
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 21:12
دسته‌بندی نشده
-

تقوی: فکر نمی کردیم ملایر اینقدر برای اردو زدن مناسب باشد

تقوی: فکر نمی کردیم ملایر اینقدر برای اردو زدن مناسب باشد
سرپرست تیم فوتسال شهیدمنصوری قرچک گفت: در کنار هوای خوب و شهری زیبا، ملایر سالن خوبی هم برای تمرین دارد، فکر نمی‌کردیم اینجا اینقدر برای اردو زدن خوب باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیداکبر تقوی اظهار داشت: از روز چهارشنبه با ۱۷ بازیکن به ملایر آمده‌ایم تا اردوی خوبی را پشت سر بگذاریم. امیدوارم پس از این اردو بتوانیم تیم خوبی را ببندیم.

وی ادامه داد: باید از مسئولان منطقه ملایر، تربیت‌بدنی، باشگاه وحدت و شهرداری تشکر کنم. مردم هم خیلی نسبت به فوتسال علاقمند هستند. در کنار هوای بسیار خوب و شهری زیبا، ما در این شهر دو بازی دووستانه با دو تیم متوسط خواهیم داشت.

تقوی ادامه داد: ابتدا قرار بود در کیش اردو بزنیم و حتی با هتل مورد نظرمان نیز هماهنگ کردیم اما بعد به دلیل گرمای هوا، پشیمان شدیم و در ملایر دو هدف را دنبال می‌کنیم، اینکه به تیم فشار زیادی وارد نشود و دوم اینکه بازی دوستانه‌ای را پشت سر بگذاریم که تماشاچی داشته باشد. ما امسال بازیکنانی را در اختیار داریم که تجربه بازی برابر تماشاگر را ندارند.

سرپرست تیم فوتسال منصوری تاکید کرد: فکر نمی‌کردیم ملایر اینقدر برای اردو زدن خوب باشد، سالن خوبی هم برای تمرین دارد. شاید سال آینده هم پیش از فصل همین‌جا اردو بزنیم.

سیداکبر تقوی در مورد زمان تکمیل کادر بازیکنان منصوری گفت: امیر صدیق که تجربه حضور در تیم‌های پرسپولیس بهزیستی، راه‌آهن، شن‌سا و دبیری را دارد را به خدمت گرفته‌ایم. چند نفر دیگر هم مد نظر ما هستند که تا شنبه فکر می‌کنم وضعیت‌شان مشخص شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ایمان پنجشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴

ادمین چرا تو نقل و انتاقالت و برنامه لیگ جای زمزم اسم شهروند ساری نیست؟؟؟؟؟؟ سایتتون به روزه مثلنا
لطفن درستش کنید دیگه

ابوالفضل قاجار جمعه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۴۱

سید اکبر تقوی عاشقتم

نام جمعه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

راست میگه اردو مناسبه چون که اسپانسر پول رو به مدیریت داده باشگاه هم ی ریالی به بازیکنا نمیده اخرش ی شیره وارده میده وسلام چه اردوی خوبیه اکبر تقوی