کد خبر : 8897
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1393 - 10:25
-

هاشم زاده:با اجازه خسوس و افتخاری ، مشاور میثاق شدم!/ بیماری و عدم همکاری باشگاه ها باعث ناکامی دبیری شد

هاشم زاده:با اجازه خسوس و افتخاری ، مشاور میثاق شدم!/ بیماری و عدم همکاری باشگاه ها باعث ناکامی دبیری شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد هاشم زاده درباره فعالیت همزمانش در تیم‌های باشگاهی و حضورش در تیم میثاق تهران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من دوست داشتم به باشگاه‌هایمان کمک کنم. برای همین بعد از اجازه گرفتن از خسوس کاندلاس و سید رضا افتخاری (سرمربی تیم ملی و رئیس کمیته فوتسال)

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد هاشم زاده درباره فعالیت همزمانش در تیم‌های باشگاهی و حضورش در تیم میثاق تهران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من دوست داشتم به باشگاه‌هایمان کمک کنم. برای همین بعد از اجازه گرفتن از خسوس کاندلاس و سید رضا افتخاری (سرمربی تیم ملی و رئیس کمیته فوتسال) به عنوان مشاور به تیم میثاق اضافه شدم. هدف ما این است که باشگاه‌ها در سمت و سوی تیم ملی باشند.

وی با اشاره به مسابقات گرند پریکس برزیل یادآور شد: قرار بود مسئولان برگزاری مسابقات، اسپانسر بگیرند. البته من هم از آقای افتخاری شنیده‌ام که شهردار شهر ریو تمام هزینه‌های برگزاری تورنمنت را تقبل کرده که در اینصورت مشکل ما هم حل خواهد شد. مسابقات گرندپریکس تورنمنت مهمی است و ما می‌توانیم با تیم‌های بزرگی در آن بازی کنیم.

هاشم زاده درباره حضور خسوس کاندلاس در سالن‌های مسابقات برای تماشای بازی تیم‌های لیگ برتری هم تاکید کرد: فصل قبل خسوس هر هفته یک بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد. ما هم یک بازی را انتخاب می‌کردیم تا بازیکنان را زیر نظر بگیریم. متاسفانه بعضی از باشگاه‌ها در حق خسوس کم لطفی کردند چون آنها راضی نبودند وی بازی تیمشان را از نزدیک ببیند. استدلال این باشگاه‌ها این بود که انگیزه تیم حریف در آن بازی بیشتر می‌شود! همین مسائل باعث شد تا خسوس کمتر برای تماشای مسابقات به سالن برود.

مربی تیم ملی فوتسال که یکشنبه شب در رادیو ورزش حضور یافته بود، در پاسخ به این سئوال که “آیا ساختار باشگاه‌های ما به ساختار حرفه‌ای فوتسال دنیا نزدیک است یا خیر”؟ گفت: متاسفانه ما فقط چهار یا پنج باشگاه حرفه‌ای داریم که امکانات، تیم‌های پایه، سالن استاندارد و تغذیه خوبی دارند. برای داشتن تیم ملی خوب، نیاز به باشگاه‌های حرفه‌ای داریم.

هاشم زاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه آینده فوتسال ایران درخشان است، تصریح کرد: ما جوانگرایی خوبی در تیم ملی داشتیم. باید از مربیان قبلی تیم ملی هم تشکر کنیم که بازیکنان خوبی تحویل تیم ملی دادند. ما برای جام جهانی میانگین سنی ۲۶ یا ۲۷ سال را خواهیم داشت که میانگین سنی جوانی است! در جام جهانی نتایج درخشانی خواهیم گرفت و می‌توانیم جایگاه‌مان را در دنیا پس بگیریم.

وی درباره بهترین خاطره‌اش از فوتسال گفت: در سال ۲۰۱۰ قهرمان آسیا شدیم و من در همان مسابقات از تیم ملی خداحافظی کردم. بهترین خاطره من از فوتسال مربوط به آن سال است.

مربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سئوال که “آیا دوره‌های مربیگری را پشت سر گذاشته است یا خیر”؟ تاکید کرد: بله، من بالاترین دوره مربیگری ایران که “سطح دو” است را پشت سر گذاشتم که مدرس آن هم حسین شمس بود.

هاشم زاده همچنین با اشاره به ناکامی دبیری تبریز در رسیدن به عنوان قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: مطمئنا بیماری بازیکنان ایران در نتایج تیم موثر بوده است. متاسفانه بعضی از باشگاه‌ها با دبیری برای بازیکن دادن همکاری نکردند که این جای گلایه دارد. اینجا بحث ملی بود. باید همیشه تعامل با تیم ملی یا نمایندگان ایران رد مسابقات بین المللی باشد. پارسال هم همین موضوع برای تیم ملی رخ داد. ما امسال از کمیته فوتسال درخواست کرده‌ایم که به شدت با باشگاه‌هایی که به تیم ملی بازیکن ندهند برخورد کند.

وی درباره ۱۴ تیمی بودن لیگ فوتسال ایران هم اظهار کرد: به نظرم تعداد تیم‌های لیگ خوب و منطقی است بخصوص اینکه امسال بازی‌های جام حذفی را هم در پیش داریم.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

از آقای هاشم زاده ۴ سوال دارم
۱ آیا این چند باشگاه حرفه ای همانها نیستند که شما با آنها جهت همکاری سر پول به توافق نرسیدید و یا آنها را رها کردید?
۲ در راستای خدمت به فوتسال چرا با یک باشگاه که پول کمتری دارد همکاری نکرده اید و شما آنرا از پایه درست نکرده اید?
۳ شما اول مربی تیم ملی شدید و بعد رفتید دوره مربیگری یا اول دوره دیدید بعد مربی تیم ملی شدید?
۴ به نظر شما مردم از شما فوتسال را بهتر نمی‌فهمند و شجاعتشان بیشتر نیست که با زبان خودشان قبل از اعزام تیم دبیری مشکلات تیم را میبینند و میگویند تیم نتیجه نمیگیرد ولی شماها همیشه بعد از اتفاق مفسر خوبی میشوید?

نام... دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

آقای مربی تیم ملی خجالیت نمی کشی با شعور مردم بازی میکنی ؟؟؟ آخه چرا چرت وپرت های حسین شمس رو تکرار میکنی؟؟یعنی فوتسال ما این قدر بدبخت شده که از ژاپن ۶تا ۶تا بخوریم و با نماینده چین !!!! با زور پنالتی آن هم با شانس برنده بشویم؟؟ فکر کردی مردم چی هستند؟؟ خودت هم همزمان در تیم ملی و باشگاه کار میکنی و دو جا حقوق میگیری و میگی هماهنگ کردم !!! با کی هماهنگ کردی این کار خلاف قانون است آقای افتخاری چکار داری می کنی در این فوتسال ؟؟؟ تازه مگه قحط الرجال است که تو همزمان در چند جا کار میکنی و حقوقومیگیری؟؟ دست از سیا بازی بردار برو دنبال کارت مردم همه چیز رو خوب میفهمند نیازی به پاچه خواری تو نیست!!

علي دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

واقعاً چرا ما إیرانی ها نمیتونیم ادمهایی که حاشیه ندارن رو ببینیم فقط دنبال حاشیه هستیم یه ادم بی حاشیه و با اخلاق رو با نظر سنجیهاتون خراب نکنید همه هاشم زاده رو میشناسن که چقدر واسه فوتسال زحمت کشیده اگه دنبال پول بود نمیرفت میثاق

رضا دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

آقای هاشم زاده شما با قدرت به کار خود ادامه بده خیلیها به جایکاه و افتخارات شما حسادت میکنند ،شما و حیدریان و شمسایی از افتخارات فوتسال ایرانید

على كامرانى نجف آباد دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

هاشم زاده یکى از مربیان خوب و جوان کشور هستند که با تمام وجود واخلاص همه دانش خود رو به ما مربیان این شهر انتقال داد.براى ایشان أرز وى موفقیت دارم

کوزی دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵

مطمعن باشید کسانی که اینطوری انتقاد میکنن، خیلی هاشون هم ادب ندارن، از یه جا خط میگیرن و باهم هستن. اونایی هم که تو این سایت ها میان انتقادهای بی مورد میکنن، چندبار میان کامنت میذارن، درواقع یه نفرن که بااسم های مختلف کامنت میذارن. ما از دبیری راضی راضی راضی هستیم.صددرصد. دبیری بهترین تیم چندسال اخیر ایران هستش. بایه بار سوم شدن نمیگن آبروی ایران رفت.

Hasanfard دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱

Ostad hashemzadeh ye doneye bekhoda ,to ostoreye akhlaghi

ناشناس سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۸:۲۸

آقای هاشم زاده
من به نظر دوستان یا همکلاسیهای شما کاری ندارم ولی لطفا جواب سوالهای نفر اول را که مطرح کرده را بدهید به نظرم موارد جالبی مطرح کرده بخصوص سوال سومش برای من تامل برانگیز است