کد خبر : 8916
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1393 - 14:30
-

دبیری:سومی مطلوب و عملکرد شمس رضایت بخش است

دبیری:سومی مطلوب و عملکرد شمس رضایت بخش است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رییس هیأت مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: عملکرد “حسین شمس” رضایت بخش است و از وی حمایت می کنیم تا بار دیگر قهرمان ایران شویم. شهرام دبیری در رابطه با عملکرد تیم فوتسال دبیری تبریز در مسابقات باشگاه های آسیا، خاطرنشان کرد: این رقابت ها اولین تجربه دبیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رییس هیأت مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: عملکرد “حسین شمس” رضایت بخش است و از وی حمایت می کنیم تا بار دیگر قهرمان ایران شویم.

شهرام دبیری در رابطه با عملکرد تیم فوتسال دبیری تبریز در مسابقات باشگاه های آسیا، خاطرنشان کرد: این رقابت ها اولین تجربه دبیری در عرصه بین المللی بود و اعتقادم بر این است که کسب مقام سومی نتیجه بدی نیست.

وی افزود: با وجود اینکه انتظار ما کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها بود ولی سومی هم نتیجه مطلوبی است ولی ایده آل نیست.

وی در خصوص دلایل عدم نتیجه گیری تیم در این رقابت ها، اظهار کرد: تیم را دیر بسته بودیم و از این جهت بازیکنان زیاد هماهنگ نبودند، همچنین نتوانستیم یار قرضی برای حضور در این رقابت ها جذب کنیم.

دبیری با اعلام اینکه سطح مسابقات جام باشگاه های آسیا بالاتر از رقابت های جام ملت های آسیا است، بیان کرد: تیم های حاضر در جام باشگاه های آسیا از بازیکنان اروپایی و برزیلی بهره می بردند؛ اما در رقابت های جام ملت های آسیا تنها بازیکنان آسیایی حضور دارند.

وی تأکید کرد: هجمه هایی که از سوی برخی رسانه ها برای حسین شمس (سرمربی تیم دبیری) ایجاد شده، برای ما مهم نیست و باشگاه دبیری پشت مربی خود ایستاده و یقینأ با هدایت شمس قهرمان ایران می شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام... دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

جناب دبیری اولا تیم شما قهرمان لیگ برتر ایران بوده و زودتر از همه ی تیم های آسیایی تمرینات خودش را شروع کرد!!! دوم برای شما سومی خیلی هم خوبه ولی برای فوتسال ایران که مدعی قهرمانی جهان هست خیلی زشته که با تیم درجه ۳ چینی با پنالتی آن هم با چاشنی شانس قهرمان بشه اون هم با این یک پرادعا بنام شمس!! سوم سیا بازی نکنید هر تیم آسیایی طبق قانون فقط می تواند از یک بازیکن اروپایی یا برزیلی استفاده کند که آن هم درجه ۲و۳ هستند اگر درجه یک بودند که به آسیا نمی آمدند میرفتند در اسپانیا و روسیه وایتالیا بازی می کردند بیخود عوام فریبی نکنید چهارم این ها هجمه نیست این جملات انعکاس صحبت های شمس در سال های گذشته است !!! که حالا به گوش شما و ایشان می رسد چون تا دیروز که ایشان در کنار شما این صحبت ها را علیه دیگران میزد شما نمی شنیدید!!!!

نام... دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

با پنالتی سوم شد

هادی دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹

تیم دبیری تقصیری نداره
وقتی باشگاه ها همکاری نکنن وقتی حمایتی نشه از این تیم چه انتظاری داشتین شما؟انتظار فرج داشتین؟
همه ما ها انتقاد کوبنده را به انتقاد سازنده ترجیح میدیم
هیشکی یارو یاور دیگری نیست
فرصت خوبی بدست تمامی مربیان فوتسال افتاده که تا میتونن هم دبیری هم شمس را زیر سوال ببرن
یعنی اصل مطلب
با این حمایت ها فوتسال ایران در باتلاق غرق خواهد شد و جایگاه جهانی اش را از دست خواهد داد
یه سوال تیمی بازیکنش را به تیم ملی نداد الان هم بازیکنی به نماینده تیم ملی نداد بعد ها خدا میدونه با این طرز فکر فوتسال ایران به کجا ها خواهد کشید
اهالی فوتسال به گوش باشید ستون فوتسال ایران شکسته یا بسازید یااااااا نابودش کنید

نام ... سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

الان شمس میشه شهروند افتخاریه تبریز آقای دبیری با این نتایج

نام ... چهارشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸

آقای دکتر نتیجه سومی بد نیست افتضاحه