کد خبر : 8924
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1393 - 17:41
-

شبی با سه جشن برای کائورو موریوکا

شبی با سه جشن برای کائورو موریوکا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا زوایتی از سه گانه ستاره ناگویا ژاپن ارائه داده است. کائوروموریوکا شنبه شبی به یاد ماندنی داشت چرا که او این شب را با ارزشمند ترین بازیکن شدن، و آقای گل جام باشگاههای آسیا شدن در پی موفقیت تیم ناگویا اوشنز در دیدار نهایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا زوایتی از سه گانه ستاره ناگویا ژاپن ارائه داده است.
کائوروموریوکا شنبه شبی به یاد ماندنی داشت چرا که او این شب را با ارزشمند ترین بازیکن شدن، و آقای گل جام باشگاههای آسیا شدن در پی موفقیت تیم ناگویا اوشنز در دیدار نهایی برابر مدعی عنوان قهرمانی چونبوری بلو ویو، با سه جشن همراه کرد.
موریوکا با پوستی سفید و موهایی روشن، دو گل پیروزی بخش در وقت اضافه بازی برابر قهرمان سال ۲۰۱۳ به ثمر رساند، تا تعداد گلهایش را در این رقابت به ۵ گل برساند اما همکاری همه جانبه او با تیم ناگویااوشنز که باعث شد ۴ پاس گل بدهد، بود که موجب شد عنوان “ارزشمندترین بازیکن” را به دست آورد
موریوکا، همچنین، در پیروزی ۶ بر ۲ بر تیم دبیری ایران در نیمه نهایی بسیار موثر بود، همچنین او در مقابل تیمهای ویک وایپرز استرالیا و شنزن گل زنی کرد که باعث شد ناگویا در اوایل این هفته صدرنشین گروه A بشود.
بازیکن ۳۶ ساله و ملی پوش ژاپن در این باره میگوید :”این اولین باری است که در یک تورنمنت حائز لقب ارزشمند ترین بازیکن میشوم. این اتفاق برای من باعث افتخار بوده و به من انگیزه میدهد تا سختتر کار کنم و جایگاهم را ارتقاء ببخشم.
اگرچه من اوایل امسال عضوی از تیم ژاپن، که قهرمان جام ملتهای آسیا شد، بودم اما در این تورنمنت مصدومیتها و مشکلات زیادی داشتم. البته در این تورنمنت شانس حضوری شایسته در همه بازیها را داشتم و توانایی خود را به نمایش گذاشتم.
بازی کردن در چنین تورنمنت و در مسابقاتی مثل دیدار نهایی آن که بسیار سخت و نفس گیر و در مقابل تیمی بزرگ بود، برای ما مفید است. من از آنچه اتفاق افتاده بسیار خرسندم.”
مربی ناگویا، ویکتور گارسیا هم در تقدیر از بازیکنی که کمک کرد تا تیمش اولین تیمی باشد که دوبار قهرمان جام باشگاههای آسیا میشود، به همین اندازه پر شور بود. اسپنیارد تاکید دارد که موریوکا ستاره ای است که میتواند هر تیمی را ارتقاء بدهد. او میگوید : “کائورو بازیکنی است که از نظر توانایی با بقیه متفاوت است. این افتخار بزرگی است که بازیکنی مثل او در تیم من وجود دارد. هر مربی ای دوست دارد که او را در تیم خود داشته باشد. هنگامی که بازی سخت میشود با به خوبی پیش نمیرود، موریوکا جایگاه خودش را بالاتر میبرد و به عوان مثال، تیم را رهبری میکند. او کیفیت بالایی دارد و من بسیار خوشحال و مفتخر هستم که او برنده جایزه ارزشمندترین بازیکن شد.”
هم تیمی های او، زیمبینا و واتارو کیتارا هم مانند فرید نمازی از تیم دبیری و روبینو و جیروات از تیم سورنویچیان، ۵ گل به ثمر رساندند اما تمام این گلزنان، پاس گل کمتری نسبت به ستاره ناگویا داشتند.
حمد الدحداوی از القادسیه و توئینکلنگ از چونبوری با ۴ گل، فرخود ابدوماولیانف از لوکوموتیو تاشکند و دنیلو از شنزن با ۳ گل در جایگاه بعدی بودند که مجموعا ۱۰ گلزن برتر جام را تشکیل دادند.
مترجم:سید عباس منصوری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

مسلمان نیستند ولی کارهایشان صادقانه و بر اساس برنامه هست نتیجه اش را هم میگیرند