کد خبر : 8947
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1393 - 15:00
-

انگار همه منتظر شکست شمس بودند!

انگار همه منتظر شکست شمس بودند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل باشگاه فرش آرای مشهد در حمایت از حسین شمس بیانیه ای منتشر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: پس از شکست تیم دبیری در جام باشگاه های آسیا و کسب عنوان سومی این رقابت ها که برای فوتسال ایران یک شکست محسوب می شود ،هجمه ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل باشگاه فرش آرای مشهد در حمایت از حسین شمس بیانیه ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

پس از شکست تیم دبیری در جام باشگاه های آسیا و کسب عنوان سومی این رقابت ها که برای فوتسال ایران یک شکست محسوب می شود ،هجمه ای بر علیه تیم دبیری و به ویژه حسین شمس سرمربی این تیم به وجود امد.اینک لازم میدانم که چند نکته را در این خصوص ذکرکنم.

اول اینکه در هر مسابقه ورزشی یک رویه باخت ویک رویه شکست است.ذات ورزش به همین برد وباخت هاست.و چه خوب که نه هنگام پیروزی غره شویم ونه هنگام شکست مدام پی بهانه باشیم واز هم ایراد بگیریم.اینک که تیم دبیری در مسابقات جام باشگاه های اسیا به عنوان نماینده ایران شکست خورده ،تمام فوتسال شکست خورده و حال باید به جای این به هم پریدن ها و دنبال مقصر گشتن،پی راه کار باشیم.فراموش نکنیم که زنگ خظر فوتسال را شرق اسیا چندین سال پیش به صدا در اورده بود و ما خود را به نشنیدم زدیم.اگر از همان زمان توجه خود را به پیشرفت متمرکز میکردیم ،اینک زانوی غم بغل نمیگرفتیم.

مورد دیگر اینکه امروز زمانی نیست که تمام تقصیر ها را به گردن حسین شمس بیاندازیم.انگار همه منتظر این بودند که تیم دبیری شکست بخورد و تلاقی انتقادهای چندین ساله اقای شمس را بکنند و این دور گردون بهانه گیری ها کینه جویی ها انگار تمامی ندارد. این حرف ها دردی از فوتسال را درمان نمی کند.این حرف ها همان چیزی ست که فوتسال را عقب می اندازد وچوب همین بهانه گیری ها این شد که امروز تیم فوتسال ایران نایب قهرمان و تیم باشگاهی ما سوم آسیا می شود.اگر از ۳ سال پیش زنگ خطر را جدی میگفتیم ،هنوز ما تیم اول آسیا بودیم.

نکته دیگری را که لازم به ذکر می دانم ،بی حرمتی های این چند روزه نسبت به آقای شمس است.حسین شمس مربی و معلم فوتسال ایران است.همه مردم فوتسال را به نام این مربی می شناسند.چه از نظر دینی وچه از نظر اخلاقی صحیح نیست چنین کسی را مورد هجمه قرار دهیم.چرا که باید با هم باشیم تا رشد کنیم و فوتسال ایران را به سر منزل مقصود برسانیم.بر خود لازم میدانم که حمایت معنوی همه فوتسالی ها را از تیم ملی و نمایندگان باشگاهی در میادین بین المللی جلب کنم .یادمان باشد که با هم باشیم.نه بر هم…

غلامعلی مرتضایی مدیرعامل فرش آرای مشهد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴

آقای مرتضایی شخصا خیلی دوست دارم که جامه با هم باشیم شما عملی شود ولی در عمل اینگونه نیست و هر کس صادقانه کار کرد و کمک کرد از گردونه خارج شد چون رسم شده موفقیت مال من باشد نه مال ما!
میدانید چرا? چون متاسفانه از سوی امثال شما که مالک یا مدیر عامل باشگاه هستید نتیجه کار گروه مثلا کادر فنی دیده نمیشود و همه چیز به اسم سرمربی تمام میشود و همه منافع به او میرسد و اغلب حتی از بقیه تشکر هم نمیشه !
بنابراین همه دنبال من شدن به هر طریقی هستند و بعد هم چشم دیدن بقیه را ندارند و بقیه را تخریب میکنند تا فقط خود مطرح باشند و به منافع برسند!
البته همین آقایان در قالب سخنرانی ازجملات قشنگ بیایید ما شویم و منیت را از بین ببریم زیاد استفاده میکنند ولی گرفتن پول و امتیازهای مختلف فقط من مطرح است!
نتیجه اینکه کاری به شخص آقای شمس ندارم ولی کلا کمک به اینجور آدمهای نامرد را نمی‌پسندم که اگر هم کمکی شود باز هم به اسم خودشان تمام میکنند و دوباره۰۰۰

ناامید از فوتسال اصفهان سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰

ادامه مطلب قبلی
آقای مرتضایی در ورزش گروهی همه بر اساس پست و وظیفه خود تلاش میکنند تا تیم به موفقیت برسد ولی متاسفانه نه تنها مردم و رسانه ها بلکه شما مدیران هم که البته اکثرا برای مدیریت ورزشی تربیت نشده اید و در ایران این رشته اصلا وجود ندارد فقط از یک تیم چند نفر را میبینید و برای آنان ارزش قائل میشوید و گاه کار به جایی میرسد که بعضی مدیران باشگاه در تیم خودشان حتی کمک مربی تیم خود را نمی‌شناسند و جواب سلامش را هم نمیدهند!
در یک ورزش گروهی غالب افراد که بزرگ میشوند چه بازیکن و چه مربی یادشان میرود که حتی اگر آنان تلاش خوبی کرده اند باز هم با کمک بقیه اعضا تیم بوده که موفق شده اند و واقعا این افراد که ادعا میکنند خودشان تنها خوب بوده اند چرا نرفتند یک رشته انفرادی?
و البته همین افراد اغلب نیز وقتی از افراد شایسته گروه خود جدا میشوند دیگر نمیتوانند نتیجه خوبی بدست آورند و یا از راههای دیگر غیر اخلاق ورزشی به نتیجه می‌رسند?
در فوتسال ما بازیکن عزیز شده برای تیم و باشگاه تصمیم میگیرد و از مربی سلام که میخواهد هیچ حتی جواب سلام مربی را هم نمیدهد که البته اسم نمی آورم ولی بعضا افرادی هم هستند که مثلا الگوی اخلاقی هم هستند!
و شدیدا اعتقاد دارم بسیاری از رفتارهای بد و غیر اخلاقی ورزشی در جایی یا توسط یکی از شما مدیران باشگاهها بنا نهاده شده یا اجازه بجود آمدن آنرا داده اید و به کار سالم و نتیجه آن اهمیت نداده اید!
لااقل شما که هم مالک باشگاه هستید و هم مدیرعامل و دغدغه این را ندارید که اگر نتیجه نگیرید عوض شوید البته با توسعه اطلاعات فوتسال و اشراف بر قضایا در راه صحیح گام بردارید تا الگوی کار خوب شوید شاید دوباره واژه ما شدن معنی پیدا کند!

نام ... سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷

جناب مرتضایی شما آدم خوب ، اما حمایت إز کسی که نه أنصاف ، نه حرمت نآن و نمک ، نه حرمت رفاقت ، نه حرمت بزرگی ، نه حرمت شاگرد و معلمی ، نه حرمت کسوت ،نه حرمت مؤی سفید و دهها نه دیگر را رعایت نمی کند چرا إز دیگر مربی أنی که توسط أیشان مورد حملات ناجوانمردانه قرار می گرفتند حمایت نکردید

نام... سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰

جناب آقای مرتضایی این حرف ها و انقاد ها نتیجه سالیان سال رفتار و گفتار بد و ناشایست شمس در مورد دیگران است من جمله آقای افتخاری که خودش به آن اعتراف کرد در واقع انتقاد های تند افراد نسبت به شمس آیینه رفتار و کردار خودش میباشد و جای هیچگونه گله ندارد !! ایشان باید در اولین خلوت خود نسبت به رفتار و گفتار ناشایست خودش در گذشته تجدید نظر کند وگرنه در آینده خیلی رفتار بد تر از این را شاهد خواهد بود!! از قدیم گفته اند حرمت امام زاده به متولی آن است!!

رحمانی چهارشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۸:۰۴

جناب اقای مرتضایی صحبتهای شما کاملا درست و متین اما چه کنیم که خود کرده را تدبیر نیست اقای شمس چوب رفتارهای غلط خودشو میخوره