کد خبر : 8983
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 23:20
-

حاشیه های خبرنگار fut5al از داربی کم حاشیه مشهد!

حاشیه های خبرنگار fut5al از داربی کم حاشیه مشهد!
بازی تیم های فرش آرا و فردوسی مشهد با کمترین حاشیه برگزار شد و در نهایت تیم فردوسی به سه امتیاز شیرین دست یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از مشهد، ساعت ۱۶ بود در میان هیاهوی تماشاگران ابتدا تیم فرش ارا برای گرم کردن وارد سالن بهشتی مشهد شد.نیم ساعت بعد هم فردوسی وارد سالن شد.نکته جالب این تمرین حضور ابراهیم حاجتی در تمارین فردوسی بود. بازیکنی که فصل های پیش در فرش ارا بازی می کرد و حال می بایست در مقابل تیم قبلی خود به میدان برود.

قبل از شروع بازی به احترام مرحوم شکرانه داور بین المللی فوتسال ایران یک دقیقه سکوت انجام گرفت.
ساعت ۱۷ با سوت داور، داربی مشهد بین دو تیم آغاز شد.بازیکنان فردوسی که برای اولین بار در لیگ برتر به میدان می رفتند انگیزه زیادی برای برد از خود نشان می دادند.در این میان تشویق های هواداران دو تیم مشهدی نیز جالب و دیدنی بود.
اولین موقعیت خطرناک بازی در دقیقه یک برای فردوسی به وجود آمد که ضربه طیبی را عظیمی دفع کرد.موقعیت حساس بعدی هم در دقیقه سه به وجود آمد که ایمان احمدی این موقعیت تک به تک را از دست داد.در ادامه هم دو تیم در حال محک زدن یکدیگر بودند.

نکته جالب اینجاست که تا دقیقه ۶ بازیکنان فردوسی چهار خطای تیمی مرتکب شده بودند و مجبور بودند با احتیاط بیشتری کار را ادامه دهند. دقیقه هشت نیز اولین گل بازی برای فردوسی روی یک ضربه تیر دو به ثمر رسید .توپ پس از ضربه توسط محمد شمائی به پای علی عبداللهی برخورد کرد و به آرامی درون دروازه قرار گرفت تا کار برای میزبان کمی سخت شود.
در دقیقه ۱۲ ، پنج خطای تیمی فردوسی نیز رخ داد.پس از این گل بلزیکنان فرش آرا حملات بسیاری را ترتیب دادند که ثمری نداشت و نیمه اول با همان یگ گل به پایان رسید.
نیمه دوم تا پایان دقیقه یک دو خطا نیز رخ داد که خبر از یک نیمه سفت و محکم می داد. دقیقه دو  نیمه دوم خطایی برای فردوسی پشت شش قدم گرفته شد که عظیمی این ضربه را هم دفع کرد. دقیقه چهار همین نیمه پاس از کنار بازیکنان فردوسی طیبی را در موقعیت تک به تک قرار داد که او این توپ را به بیرون زد. دقیقه ۷ بود که رحمان سارانی روی غفلت بازیکنان فردوسی در موقعیت تک به تک قرلر گرفت و توپ را به به گوشه دروازه هدایت کرد تا بازی برابر شود. در ادامه هم دو تیم حملات زیادی روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند ولی این فردوسی بود که دوباره با گل میثم خیام در دقیقه ۱۵ جلو افتاد تا کار برای فرش آرا سخت تر شود.

مربی فرش آرا برای فرار از شکست بازی را ۵ نفره کرد و یک بازیکن به جای دروازبان وارد میدان نمود اما این حرکت نیز ثمری نداشت و بازی با هما نتیجه ۲ بر ۱ به پایان رسید.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴

فردوسی منطقی بازی کرد وبا انگیزه!! نشون داد خریدای خوبی داشته!!! درضمن ابراهیم حاجتی درسته نه حاجاتی! که البته مثل تمام بازیکنای فردوسی با تمام وجود و از خودگذشتگی بازی کرد!!! پرچمسون بالاست

رضا جمعه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

آره منطق فردوسی این بود که گلرش بالغ بر ۲۰ بار زد زیر توپ به جای بازی با کناره ها ضد فوتبال میکرد. آره یکی از منطقی ترین نقاط فردوسی تیر دروازش بود که ۱۰ بار به قول گزارش گر خراسانی فقط یک نقطه تیر دروازه ۷ بار به لرزه در اومد خیلی منطقی بود جناب حاجتی. میدونی استفاده از واژه منطقی سوال برانگیزه. مثلا فردوسی خیلی منطقی بعد از ۸ دقیقه ۵ خطا شد و بعد از اون ۱۲ دقیقه داور حتی یک خطا هم نگرفت مطمئنا یک منطقی از سوی داوران بر بازی حاکم بود.

مشهدى جمعه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۰۱

از نکاتى که متاسفانه خبرنکار شما فراموش کرد در خبر خود بکوید حضور استاد علیرضا رعدى مربى اسبق تیم ملى فوتسال ایران و سرمربى سال کذشته تیم ملى فوتسال عراق بود که در مشهد مدرس یک دوره کلاس سطح ۲ اسیا هستنددر سالن بازى بود.

Mashahdi سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲:۴۹

Ali agha amini hagh ba shoma hast

ali جمعه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۱۲

فرش آرا امید اول سقوط به دسته یک

afshin جمعه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۱۲

Agha shoma aslan fotsal bazi kardi ta hala
Behtar az majid agha a koja mikhan biaran,?
Madrake A herfeyiye asia v modarese fedrasion kam nis agha
Bad shans bodan

من جمعه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۴۸

اگه مربی بود مجید مرتضایی.محسن حسن زاده رو نمیاوردن.

مشهد جمعه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲

بهتر میشه اکه اسم خبرنکارتون هم بنویسید

بچه قبر میر دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

افرین بر بازیکنان جنگنده و دست اندرکاران کوشای تیم فردوسی بالاخص محسن جنگی مربی زحمتکش و فهیم و دوست داشتنی