کد خبر : 9202
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1393 - 22:32
-

صحبت های خصوصی شمسایی و خسوس/ شایعه پا به توپ شدن مدیرعامل پایاسازه!

صحبت های خصوصی شمسایی و خسوس/ شایعه پا به توپ شدن مدیرعامل پایاسازه!
وحید شمسایی و حسین شمس در هنگام خروج از سالن با خسوس روبرو شدند که شوخی های خسوس و شمس جالب توجه بود ضمن اینکه پس از آن شمسایی نیز برای دقایقی به صورت خصوصی با خسوس هم‌کلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران دو تیم پایا سازه و شهید منصوری در حالی به مصاف هم رفتند که تیم پایا سازه افشین سپه را بخاطر محرومیت و احمد صفری را به خاطر فوت پدرش در اختیار نداشت.این بازی در حالی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید که تیم پایا سازه تا ۵ دقیقه مانده به اتمام بازی ۲ بر صفر عقب بود ولی تلاش و حمله های زیاد پایاسازه بازی را به تساوی کشاند. در ادامه حواشی بازی را می توانید بخوانید:

– اسماعیل عباسیان دروازبان جدید پایاسازه با شماره ۱۲ در زمین مسابقه حاضر شد ولی بعد از گرم کردن  به دلیل نرسیدن ITC ادامه بازی را از روی سکوها دنبال کرد.

–  بنری به زبان انگلیسی از طرف روابط عمومی پایا سازه جهت خوش آمد گویی به خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال نصب شده بود.

– جهت تشویق تیم پایا سازه، پرچم و پیراهن این تیم بین تماشاگران پخش شد و نکته جالب این پیراهن ها رنگ زرد آن بود در حالی که پیراهن تیم پایا سازه سفید رنگ بود.

– بابک نصیری بازیکن مس سونگون که بخاطر محرومیت نمی توانست این تیم را مقابل منصوری همراهی کند در رختکن تیم پایاسازه حضور پیدا کرد.

– بازیکنان پایاسازه با بنری که بخاطر فوت پدر احمد صفری بود در مراسم پیش از شروع بازی حضور پیدا کردند و قبل از آغاز بازی ۱ دقیقه سکوت نیز به همین علت انجام دادند.

– افشین دبیری،حسین شمس،کردی،جواد اصغری مقدم ،رضا موثق،فرهاد فخیم،امید ابراری نیا،وحید شفیعی با حضور در سالن بازی را از نزدیک تماشا کردند.

– خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با حضور در تبریز این بازی را از نزدیک تماشا کرد این اتفاق در حالی رخ داد که خسوس هفته قبل نیز در بازی تیم منصوری و ماهان تندیس قم حضور پیدا کرده بود.

– در دقایقی از بازی حسین قضایی به مصدومیت های پی در پی بازیکنان منصوری معترض بود و اعتقاد داشت بازیکنان منصوری قصد پایین آوردن سرعت بازی را دارند.

– اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان استان، شهرتی‌فر فرماندار تبریزاز تماشاگران ویژه این بازی بودند.

– علمی مدیر عامل سابق فوتسال هلال احمر و کریمی سرپرست هلال احمر که امسال سهمیه اش را به پایا سازه انتقال داده است نیز در سالن حضور داشتند.

– اواسط نیمه دوم فرزین دبیری مدیرعامل دبیری و وحید شمسایی سرمربی-بازیکن تاسیسات با همدیگر وارد سالن شدند و سپس به سمت حسین شمس و افشین دبیری رفتند.

– شهاب سفال منش به همراه تعدادی از بازیکنان تاسیسات در دقایق انتهایی بازی در سالن حضور پیدا کردند که وحید شفیعی بازیکن دبیری بعد از دیدن حمید احمدی به سمت او آمد و خوش و بش گرمی باهم انجام دادند.

– پس از پایان بازی دهقان دروازبان منصوری به سمت داور رفت و شدیدا به قضاوت بازی اعتراض کرد،از طرفی یکی از اعضای کادرفنی پایا به حرف های دهقان اعتراض کرد و به سمت وی رفت که با دخالت اطرفایان فیصله پیدا کرد.

-حدود ۲۵۰ نفر از این بازی استقبال کرده بود.

-شنیده می شود مجید زارعی مدیرعامل پایا سازه که سابقه بازی در گسترش فولاد و تیم ملی را دارد، قصد دارد دوباره پا به توب شده و برای تیم پایا سازه از هفته های آینده به میدان برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲

به این میگن یک گزارش خوب هرچند اگر به اصل بازی و کیفیت تیمها و چگونگی گلها هم پرداخته میشد بهتر بود

REZ چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲:۰۷

ممنون از اخبار خوبتون

رفتم قم گم شدم چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

مجید زارعی مدیر عامل تیم شده؟؟///؟////؟دمش گرم بابا
پایاسازه چه شرکتی هست؟/؟؟