کد خبر : 9313
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 10:14
-

توضیح به خسوس در مورد علت بازی نکردن نظری/ بی سر و صداترین شمسایی تاریخ در تبریز

توضیح به خسوس در مورد علت بازی نکردن نظری/ بی سر و صداترین شمسایی تاریخ در تبریز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران که حساس ترین بازی هفته دوم لیگ برتر به شمار می آمد با انجام یک دیدار بدون تنش در ورزشگاه پورشریفی شهر تبریز به انجام رسید که تماشاگران تبریز با تماشای یک فوتسال زیبا از سوی هر دو تیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران که حساس ترین بازی هفته دوم لیگ برتر به شمار می آمد با انجام یک دیدار بدون تنش در ورزشگاه پورشریفی شهر تبریز به انجام رسید که تماشاگران تبریز با تماشای یک فوتسال زیبا از سوی هر دو تیم و پیروزی تیم محبوبشان با خوشحالی سالن مسابقه را ترک کردند.

پایگاه خبری فوتسال برخی از حاشیه های جالب این دیدار به رشته تحریر در می آورد؛

*خسوس کاندلاس که به همراه مترجم خود از روز گذشته برای تماشای بازی منصوری و پایاسازه به تبریز سفر کرده بود، در بازی دبیری تبریز و تاسیسات نیز حاضر شد که با پرده های خوش آمد گویی به زبان اسپانیایی مورد استقبال باشگاه دبیری و کانون هواداران دبیری این باشگاه قرار گرفت.

*این کانون هواداران با نصب پرده ای مبنی بر اینکه «آقای شمسایی خاطرات خوب با شما را در تیم دبیری تبریز فراموش نخواهیم کرد» سرمربی تاسیسات را نیز مورد تمجید قرار داده بود.

*وحید شمسایی پیش از شروع بازی پس از گل بردن برای نیمکت دبیری و در آغوش گرفتن حسین شمس، به پشت نیمکت این تیم آمده و بعد از رخصت گرفتن از افشین دبیری مالک باشگاه از مترجم خسوس کاندلاس خواست تا برایش ترجمه کند که در این بازی نظری به دلیل اینکه شست پایش در تمرین در رفته است بازی نخواهد کرد و هیچ مشکل خاصی نیست.

*نمایش فوق العاده دبیری در ۵ دقیقه پایانی نیمه اول که در حال اجرای کارهای ترکیبی و تاکتیکی روز فوتسال دنیا بود سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و همچنین تماشاگران حاضر در سالم را تحت تاثیر خود قرار داد.

*در یکی از صحته های نیمه اول بازی رشید قلی پور بازیکن دبیری تکل بسیار خشنی بر روی پای شمسایی زد که وی را به شکلی خطرناک نقش بر زمین کرد، به صورتی که پزشکان دقایق زیادی مشغول مداوای پای وی بودند. با این حال بی سر وصداترین وحید شمسایی تاریخ که در این بازی حتی بعد از گلزنی خود و شاگردانش هم شادی نمی کرد، پس از عذرخواهی قلی پور به بازی بازگشت و بدون هر گونه حرکتی که نشان دهنده تلافی جویی باشد به کار خود ادامه داد. نکنه جالب اینکه پس از سوت پایان بازی نیزی اولین نفر با بازیکنان و کادر دبیری دست داده و به آنها تبریک گفت.

*در شرایطی که تیم تاسیسات دریایی تهران با حضور بازیکنانی چون شمسایی، علی ابراهیمی و همچنین محمدرضا سنگ سفیدی بازی قدرتی و جنگندگی فیزیکی را در دستور کار قرار داده بود، هنرنمایی و ریزه کاری های بهروز جعفری، محمد کوهستانی و همچنین فرید نمازی در اجرای تکنیک های فردی دقایق زیبایی از فوتسال ایرانی را در سالن پورشریفی به نمایش گذاشت که تماشاگران حاضر در سالن را به وجد آورد. 

*در این بازی وحید قاسمی همچنان به دلیل مصدومیت ناشی از بازی با ناگویا در جام باشگاههای آسیا موفق به بازی نشد و با پایی لنگ لنگان در سالن مسابقه حاضر شد ضمن اینکه جواد اصغری مقدم دیگر مصدوم دبیری در جام باشگاهها که هفته اول لیگ را هم به همین دلیل از دست داده بود با برطرف نشدن کامل مصدومیتش تنها دقایق کمی توانست برای دبیری به میدان برود.

*جشن پیروزی بازیکنان دبیری تبریز در رختکن این تیم نیز خالی از اتفاق نبود چراکه سرمربی دبیری تبریز پس از در آغوش گرفتن و تشکر از تک تک بازیکنان بغضش ترکید و از اینکه بازیکنانش توانسته بودند با بازی بسیار خوب و کسب پیروزی بار روانی دو هفته اخیر ناشی را از دوش و باشگاه دبیری بردارند از آنها تشکر کرد. بلافاصله پس از صحبت های شمس، افشین دبیری نیز مجددا از سرمربی تیمش حمایت کرده و ماهیت شرکت کردن باشگاه دبیری درلیگ فوتسال را به دلیل حضور شمس در این تیم اعلام کرد.

*فرزین دبیری مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز برای پیروزی در این بازی نیز پاداش قابل توجهی را برای بازیکنانش اعلام کرد که جشن بازیکنان در رختکن این تیم را کامل کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

چی شد نظری از قدرت تیم سلطان دبیری ترسیدی؟؟ هر کسی هم جای تو بود در مقابل تیم دبیری بازی نمی کرد!!!فقط دبیری

azerbaijan پنجشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

دو چراغی که خاموش نخواهند نشد گویتتا و مصطفی نظری.

نام ... پنجشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲

واقعاً خجالت داره شمسایی رفته پیش خسوس گفته نظری مسدوم شده، اینا میخوان با التماس نظری بره تیم ملی، نمیگن از ترسش تو دروازه وای نستاده

نام ... پنجشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

اگه نظری تو لیگ بازی کرد مجانی امده تاسیسات چون تیمی نخواستش از روسیه هم انداختنش بیرون

نام پنجشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

چی شد مصطفی خسوس امده بود ترسیدی وایسی دروازه