کد خبر : 9504
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1393 - 10:00
دسته‌بندی نشده
-

وحید گل نبرد،برادرهای شمسایی آشتی نکردند/آبروریزی تاسیسات در پخش تلویزیونی

وحید گل نبرد،برادرهای شمسایی آشتی نکردند/آبروریزی تاسیسات در پخش تلویزیونی
بازی تاسیسات دریایی با ماهان تندیس قم با حواشی زیادی روبرو بود که گزارش کامل و اختصاصی آن را در پایگاه خبری فوتسال ایران بخوانید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازی تیم های تاسیسات دریایی تهران و ماهان تندیس قم در سالن هندبال تهران برگزار شد که در پایان تیم مهمان یعنی ماهان تندیس بازی را به سود خود پایان داد.اما این دیدار با حاشیه های زیادی همراه بود که به صورت اختصاصی در پایگاه خبری فوتسال ایران آن را نظاره می کنید:

*تعدای از تماشاگران قمی در سمت راست جایگاه تماشاگران برای تشویق تیم ماهان تندیس قم حضور داشتند.در ابتدا تعداد آنها از تماشاگران تاسیسات بیشتر بود اما رفته رفته تعدادی از تماشاگران برای تشویق تاسیسات به سالن آمدند.

*در شرایطی که انتظار می رفت وحید شمسایی پیش از شروع بازی سمت برادرش رفته و اورا در آغوش بگیردو با هم خوش و بش کنند این اتفاق نیفتاد و شاهد رابطه سردی بین این دو نفر بودیم.دیروز با دسته گل نبردن وحید برای برادر بزرگترش امیر ، قهربودن چند ماه آنها هم آشکار شد.ماجرا به دوران حضور همزمان این دو در دبیری بر می گردد که وحید شمسایی و امیر شمسایی هر کدام اختیارات فنی لازم را می خواستند که در این باره با هم به مشکل خوردند و از همان زمان این قهر ادامه دارد.در بازی این هفته اما دو برادر برخورد سردی با هم داشتند تا قهر بودن آنها با هم آشکار شود.وحید شمسایی هم ترجیح داد چندان به این قضیه دامن نزد و برای آشتی با برادرش هم پیشگام نشد.وحید تنها پیش از شروع بازی با همه اعضای کادر فنی ماهان تندیس دست داد که برادرش هم یکی از آنها بود.

*درگیری در بین تماشاگران دو تیم هم بوجود آمد.ابتدا تماشاگران طرفدار تاسیسات با شعار علیه علیرضا وفایی سعی در تضعیف روحیه او داشتند که با درخواست وحید شمسایی به این کار خاتمه دادند.اما این بار ماهانی ها پیش قدم شده و با شعار”شمسایی یادت باشه،جادوگر سرورته” تکنیک علیرضا وفایی را به رخ او کشیدند. پس از این اتفاق بازی برای لحظات کوتاهی متوقف شد تا این بار با درخواست امیر شمسایی تماشاگران قمی هم فیتیله را پایین بکشند.

*تاسیسات در هر دو نیمه پس از ده دقیقه پنج خطا شد.در این میان از خطاهای بیشماری که محمدرضا سنگ سفیدی انجام داد نباید به سادگی گذشت.او در نهایت بواسطه خطاهای زیادش با دو کارت زرد از بازی اخراج شد.در هر دو نیمه ماهان تندیس یکبار صاحب ضربه پنالتی دوم شد که هر دو بار ابوالقاسم عروجی آن را به گل تبدیل کرد.

* در نیمه دوم که تاسیسات دو گل عقب بود یک تایم بی موقع از کادر فنی تاسیسات به شدت با اعتراض وحید شمسایی روبرو شد و او خطاب به سفال منش دستیارش گفت که چه کسی در خواست تایم را داده است چرا که تاسیسات قصد داشت با تایم گرفتن رو به پاور پلی بیاورد اما به عقیده شمسایی این تایم زودهنگام باعث شد تاکتیک پنج نفره شدن اجرا نشود.

*اما ماجرای پاور پلی تاسیسات هم جالب بود.گویا سرپرست تازه کار این تیم فراموش کرده بود که کاور مخصوص برای بازیکن پنجم در سیستم پاور پلی را بیاورد واحمدپری آذر مجبور شد پیراهن مصطفایی گلر شماره یک این تیم را پوشیده و با چسب آن را به عدد ۷ تبدیل کند.این اتفاق در جلوی دوربین تلویزیونی که بازی را به صورت مستقیم از شبکه ورزش پخش می کرد یک آبروریزی بزرگ بود و یک بار دیگر توپ را به زمین صداو سیما انداخت که معتقد است هنوز فوتسال ما از لحاظ سخت افزاری برای پخش مستقیم حرفه ای نشده است.این اتفاق از دید داور هم پنهان نماند و پری آذر ضمن دریافت یک کارت زرد مجبور شد سرجای خود بنشیند. چه بسا اگر پیراهن مناسب برای یار پنجم بود تاسیسات پاور پلی می کرد و شکست را با تساوی از عوض می کرد اما چوب غیر حرفه ای گری خود را خورد.

*در این لحظات محمود خوراکچی که از جایگاه ویژه این بازی را نظاره می کرد به سمت نیمکت خطاب به مربی این تیم گفت که با مصطفی نظری پاور پلی کنند اما سفال منش بدون توجه به این نکته تیم را با همان سیستم قبلی به میدان فرستاد.

* محمدرضا سنگ سفیدی و سعید عباسی دو بازیکنی بودند که در این بازی از ترکیب تاسیسات اخراج شدند.اخراج عباسی به شدت با اعتراض تاسیساتی ها روبرو شد و حتی یکی از مسئولان این تیم دائما به سمت منوچهر نظری ناظر داوری بازی می رفت و از داروی ها گلایه می کرد.از سوی دیگر ماهان تندیسی ها هم کم به داور اعتراض نکردند و با هر زمین خوردن بازیکنانشان اعتقادداشتتند داور باید برای آنها پنالتی دوم بگیرد.

*دامنه اختلافات برادران شمسایی به نزدیکان این دو نفر هم کشید تا جاییکه پس از سوت داور یکی از نزدیکان امیر شمسایی که از برد ماهان تندیس خوشحال بود رو به تماشاگرانی که از دوستان وحید شمسایی بودند کرد و الفاظی را خطاب به آنها گفت که بی پاسخ نماند و نزدیک بود یک درگیری شدید رخ دهد.

*عموی برادران شمسایی که از مدیران رده بالای تاسیسات به حساب می آید پس از پایان بازی از شدت ناراحتی بلافاصله سالن را ترک کرد و نزد هیچکدام از برادران شمسایی هم نرفت.این در حالی بود که انتظار می رفت او برای آشتی دادن این دوبرادر در ابتدا یا انتهای بازی کاری بکند.

*جدا از محمود خوراکچی که در نیمه دوم به عنوان کارشناس در شبکه ورزش این بازی را کارشناسی کرد،رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال و علیرضا رعدی مربی فوتسال هم در سالن حضور داشتند.

*حنیف عمران زاده که از دوستان صمیمی وحید شمسایی هم هست این دیدار را از نزدیک نظاره کرد.جالب اینکه عمران زاده پس از پایان بازی هم به رختکن تاسیسات رفت و در گوشه ای نشست تا مثل بازیکنان تاسیسات شنونده صحبتهای وحید شمسایی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 18 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

از داد و بیداد حمید مشیری و نقش او روی نیمکت چیزی ننوشتید!
از بعضی گلهای ساده ای که آقای نظری خورد ننوشتید!
کسانی که اعتقاد دارند یکنفر میتواند مربی بازیکن خوبی باشد و وحیدشمسایی را در این کار موفق میدانستند هم می‌پرسم واقعا چرا سعی میکنید نقش سایر افراد کادر روی نیمکت را نادیده بگیرید?تفاوت اصلی کادر سال قبل و امسال چه کسی است?

سعید امیری سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

تفاوت:
۱-بازیکنان دبیری نسبت به تاسیسات
۲- امیر شمسایی

عبدالهی سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

انشاء اله تو هم تیم پیدا می کنی که مجبور نباشی تو سالن و نت دنبال تیم بگردی!!!!!!!!!!!!!!!!

نام سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

وحید شمسایی پارسال که با رفاقت تیمو نبستی نتیجه گرفتی بابا آخه این بازیکنهایی امسال مجید رئسی که باید با عصا راه برن به چه درد تیمت میخوردن از اول فصل هم که مصدوم اخه داداش من با رفاقت خودتو بدبخت نکن

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶

متاسفانه خیلی ها نمیتونن رفاقت بین مجید رئیسی و شمسایی ببینن! مجید رئیسی مرد روزهای سخته! وحید شمسایی میدونه که رئیسی با تجربه اش میتونه کمکش که آوردتش!

بچه قم سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

وحید شمسایی اشگال نداره !! فقط یادت باشه جادوگر آسیا داش علی وفایی سرورته !! دیروز دیدی داش علی با تاسیسات چکار کرد؟؟

Reza سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

تفاوت امسال تیم وحید شمسایی با تیم پارسالش فقط بازکناشن نه کادرش…
مگه أمیر شمسایی پارسال چیکار میکرد رو نیمکت دبیری!؟
آقایی که میگی تفاوت أمیر شمسایی هستش مطمئن باش اشتباه میکنی پارسال همه کاره ی دبیری وحید شمسایی بود خودش تیمو قهرمان کرد،الانم فقط بازیکن کم داره نسبت به پارسال…فقط وحید شمسایی

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

امیر شمسایی پارسال همون کاری رو میکرد که تو فولاد ماهان انجام داد و اون تیم قهرمان شد، فکر کردی وحید یه شبه شده سرمربی؟ پس باید فاتحه مربیگری رو خوند اگه امثال شمسایی و کشاورز بتونن کار حسین شمس و ابطحی و رعدی و صالح و … رو بدون هیچ تجربه ای انجام بدن

رضا سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

علی وفایی صد سال دیگه به پای وحید شمسایی نمیرسه،وحید شمسایی همین یه دونه اس تو ایران

بچه قم سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

شمسایی بیایی قم تازه قدرت واقعی جادوگر رو میفهمی این تو تهران بود تو قم که که اصلا عددی نیستی !! بچه فمی با غیرت همینه همینه!!!

نام سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

داداش وحید دیروز صخره سنگی چه گلهای مفتی خورد ، اگه مصطفی وضعیتش خوب بود که از روسیه نمینداختنش بیرون اینم با این گلهای که دیروز خورد باید یه فکر واسه دروازتون بکنی داداش

ظهیب سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

عیارشمسایی وسفال منش امسال مشخص میشه.سرمربی بازیکن ومربی فوتسال بدنسازسال گذشته به لطف حمایتهای مالی دبیری وتماشاچیهای دوآتشه تبریزی بودکه تونستن مدعی باشن.امسال ششم هم بشن شانس آوردن

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷

آقایی که دنبال تفاوتی
فقط بازیکن کم داره،ولی بازم خودش یه تنه همه شونو حریفه

قم مهد فوتسال ایران سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

ماشالا بچه های قم ♥ میانگین سنی بجز سعید قاسمی = ۲۲

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷

تیمی که از طریقه رابطه (عمو جان) سر مربیش تعییین بشه و کادرو بازیکنانش رابطه ای قرارداد ببندن بهتر از این نمیشه …

ناشناس سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶

داداش وحید حسودا زیادن حواست باشه ،ولی نگران نباش خدا با توست

تماشاگر سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸

تیم صانعی از همین قم مساوی گرفت با دبیریم مساوی کرد…حالا این تیم با هزینه میلیاردی اینه… واقعا زشته تدارکات تاسیسات میگه بزنید ریاط بازیکن ملی رو پاره کنید… واقعا که

یاسر شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹

وحید شمسایی باید یادش باشه که وقتی وزنش شد۱۲۰کیلو به کمک همین امیر آقا تونست وزنشو کم کنه.