کد خبر : 9675
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1393 - 20:06
-

درگیری قائم مقام دبیری و مدیرعامل ماهان ختم به خیر شد/ یک نیمه سکوت یک نیمه هیجان

درگیری قائم مقام دبیری و مدیرعامل ماهان ختم به خیر شد/ یک نیمه سکوت یک نیمه هیجان
در حالی که درگیری لفظی قائم مقام باشگاه دبیری و مدیرعامل ماهان تندیس در حال نزدیک شدن به درگیری فیزیکی بود، دخالت نیروی انتظامی این قائله را ختم به خیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از تبریز، بازی حساس دو تیم دبیری و ماهان تندیس قم که جدال بالا نشینان لیگ بود و هردو تیم برای صدرنشینی تلاش می کردند در حالی برگزار شد که ۱۵ دقیقه اولیه بازی چنگی به دل نزد و هردو تیم با یک بازی محتاطانه همدیگر را محک می زدند و هرچه به دقایق آخر نیمه اول نزدیک تر می شد تماشاگران شاهد بازی زیباتری بودند.

دروازبانان دو تیم بیکارترین بازیکنان زمین در نیمه اول بودند اما با شروع نیمه دوم در همان دقایق اولیه حرکت زیبای علیرضا وفایی و ضربه با دقت علی شریفی ماهان تندیس قم به گل اول خود دست یافت. دبیری با دریافت گل بی محابا حمله شد ولی بازی عجولانه این تیم مانع از ایجاد موقعیت های خطرناک و گلزنی می شد. ماهان تندیس که به ضد حملات و اشتباهات بازیکنان دبیری دل بسته بود در چند صحنه می توانست دروازه رضا موثق را باز کند که مسلم اولاد قبا و عروجی دو موقعیت تک به تک را از دست دادند.

حرکت ترکیبی عروجی و وفایی و پاس به مهدی زاهدی باعث شد ماهان ۲ بر صفر از دبیری پیش بیفتد. دبیری که خود را بازنده بازی می دید با تغییر تاکتیک و ۵ نفره کردن تیم قصد جبران گل های خورده را داشت که بلاخره این تاکتیک ۳ دقیقه مانده به پایان بازی با ضربه وحید شفیعی تبدیل به گل شد.دبیری که همچنان تلاش می کرد با همین سیستم ۵نفره گل دوم و مساوی را به ثمر برساند بر اثر توپ ربایی عالی مسلم اولاد قبا از فرهاد فخیم به گل سوم رسید تا اولاد قبا دروازه بدون دروازبان دبیری را بگشاید.

اما در ثانیه های پایانی بازی نیز پاس عالی بابک اکبری توپ را به بهروز جعفری رساند که ضربه جعفری در آستانه ورود به دروازه به تکل وفایی به کرنل فرستاده شد. در زیر حواشی این بازی را می توانید بخوانید:

– بنری برای گرامیداشت یاد و خاطره بابک معصومی مدیر فنی سابق تیم دبیری در سالن نصب شده بود.

-بازی که قرار بود راس ساعت ۱۸ برگزار شود به دلیل پخش زنده در ساعت ۱۷.۳۰ شروع شد که تماشاگران دبیری بخاطر عدم اطلاع رسانی دقیق گله مند بودند.

-تماشاگران در این بازی حسین شمس را بارها با لقب «کاپلو» مورد خطاب قرار دادند.

– بهروز جعفری که گفته می شد اختلافاتی میان وی و سرمربی دبیری به وجود آمده در این بازی از سوی حسین شمس به طور کامل به میدان رفت.

– محمد کوهستانی بازیکن قمی دبیری با دسته گل به سمت نیمکت تیم سابقش رفت و بعد از روبوسی با ناصر شریفی دسته گلش را به سید وحید غیاثی مربی تیم ماهان تندیس تقدیم کرد.

– دکتر شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریز تماشاگر ویژه این بازی بود.

-غیاثی پیش از شروع بازی به سمت افشین و شهرام دبیری رفت و از آنها برای حضور در نیمکت رخصت گرفت.

-چند نفر از لیدرهای دبیری پشت دروازه ماهان تندیس مشغول صحبت با ایازی دروازبان ماهان بودند که کادر فنی ماهان به این قضیه معترض بود که ناظر بازی به تذکر اکتفا کرد ولی بعدا کار به حضور نیروی انتظامی کشید.

– بعد از گل دبیری،ماهان تندیس تایم اوت گرفت که تماشاگران پشت نیمکت ماهان با سوت های کر کننده و ضربه زدن به صندلی ها امیر شمسایی را برای گفتن نکاتش با مشکل روبرو کردند.

-قائم مقام باشگاه دبیری بعد از پایان تایم اوت به پشت نیمکت ماهان تندیس آمد تا تماشاگران پشت نیمکت این تیم را آرام کند اما درگیری لفظی بین او و ناصر شریفی مدیرعامل ماهان بوجود آمد که پیش از تبدیل شدن به درگیری فیزیکی با دخالت نیروی انتظامی و هدایت شریفی به جایگاه ویژه ختم به خیر شد.این درگیری باعث ایجاد وقفه ۵ دقیقه ای در بازی شد که بلافاصله بعد از آن هم ماهان به گل رسید.

-وحید شمسایی و شهاب سفال منش در دقایق پایانی بازی در سالن حضور یافتند.

– پس از اینکه مسلم اولاد قباد گل سوم تیمش را به ثمر رساند،امیر شمسایی بخاطر جو متشنج سالن مانع شادی نیمکت نشینانش شد.

– حدود ۲۰۰۰ نفر از این بازی استقبال کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵

یک زمانی تو اصفهان همه پرچم بهروز و فیروز و شهروز و ۰۰۰۰ میزدند حالا توی تبریز پرچمها شده شهرام و فرزین و ۰۰۰ !
بنرهای دور زمین همه اش اسامی برادران دبیری و آقای شمس و ۰۰۰ بود
تیمهای محترم مثلا بزرگ گیتی دبیری تاسیسات فرش آرا و ۰۰۰ بقول شهید خرازی لطفا بجای درشت کار کردن درست کار کنید!

نام ... شنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹

من بازی رو دیدم ۱۰۰۰ نفر هم نبودن چرا الکی میگیم ۲۰۰۰ نفر تو سالن بودن؟

منصوری یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۳۰

این مدیر عامل ماهان تندیس هم گیریه ها هر جا می ره دعوا میشه مثل بازی منصوری و ماهان

هوادارقمی... یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

ایشالابازی برکشت توقم جبران میکنیم…

دوستان یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴

لطفا از قراداد بازیکن های فوتسال محل زندگی ان ها خبر هایی بیارید از محل زندگی اولاد قباد گزارشی بیارید بدونید در چه سختی هایی زندگیی می کنن