کد خبر : 9815
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 10:50
-

نعمتی: بازی با میثاق در سطح بالا و بسیار فنی بود

نعمتی: بازی با میثاق در سطح بالا و بسیار فنی بود
سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: رقابت پایاپای و حرفه ای مقابل میثاق داشتیم زیرا افکار فنی هدایت گر این تیم بسیار حرفه ای و تاثیر گذار بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نعمتی سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد پس از کسب سه امتیاز از دیدار هفته چهارم لیگ برتر مقابل میثاق تهران گفت: شرایط بازی با میثاق بسیار سنگین پیش بینی شده بود که طبق انتظار بازی در سطح بالا و بسیار فنی برگزار شد، خوشبختانه بازیکنان روز خوبی را پشت سر گذاشتند و در حالی که از امتیاز میزبانی برخوردار بودند توانستند امتیاز کامل دیدار را از آن خود کنند از سوی دیگر مواردی فنی را که در پی آنالیز حریف از آنها خواسته بودیم به خوبی اجرا کردند.

وی افزود: نباید فراموش کنیم تیم میثاق تهران در این بازیی با توجه به کادر فنی قدرتمند خود یک تیم به معنای واقعی حرفه ای بود و همین مورد باعث شد رقابت با این تیم یک بازی کاملا فنی ، زیبا و چشم نواز باشد و تفکرات سرمربی این تیم موجب شد در نیمه دوم با وجود انگیزه و آمادگی بدنی ما و حمایت تماشاگرانمان، بازی به سود میثاق ادامه پیدا کند و ۳ گل دریافت کنیم. میثاقی ها برای رسیدن به حداقل یک امتیاز تلاش زیادی کردند و حتی به سیستم پنج نفره روی آوردند اما نتوانستند به گل تساوی برسند.

نعمتی در ادامه بیان داشت: نکته ای که نظر من را در این بازی به خود جلب کرد این بود که با وجود اینکه می دانیم تیم میثاق با شرایط خوبی در تمرینات پیش فصل راهی لیگ نشده و تمرینات بدنسازی کافی نداشته، اما بازیکنانش تا لحظه پایانی با تمام وجود جنگیدند تا یک امتیاز بگیرند. اما ما یک پله از حریفمان بهتر بودیم که توانستیم این سه امتیاز شیرین را از آن خود کنیم و امیدواریم این پیروزی آغازی دوباره بعد از دو نتیجه نامناسب برای ما باشد.امیدوارم روند پیروزی های ما ادامه پیدا کند و به جایگاهی که از ابتدا هدف قرار داده بودیم برسیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۳۶

ای بابا میثاق داغون بود کجاش از لحاظ فنی بالا بود.تعویض کردن بلد نیستی آق نعمتی بازیکنای توی زمینو انقدر تو زمین نگه میداری که جون دویدن ندارن احساس همه اینه که شما شیر یاخط میندازی واسه تعویضات یا یه بازیکن میاد ۹۹% تایم بازی تو بازیه کلیم توپ خراب میکنه عینتون نیست یا یه بازیکن تعویض میشه میاد ۱% تایم بازی میکنه با اولین اشتباه بیرون میره.