کد خبر : 9816
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 10:56
-

مریدی زاده: نباید به باخت عادت کنیم/ تعطیلی لیگ هدیه خدا برای ما است

مریدی زاده: نباید به باخت عادت کنیم/ تعطیلی لیگ هدیه خدا برای ما است

مجتبی مریدی‌زاده در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی خوبی برابر مس سنگون آغاز کردیم و گل اول را هم ما زدیم اما بعد از آن چندین موقعیت خوب گلزنی را خلق کرده اما از دست دادیم تا طبق قانون فوتبال بخاطر گل نزدن، گل خوردیم. وی ادامه داد: با تمام احترام

مجتبی مریدی‌زاده در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی خوبی برابر مس سنگون آغاز کردیم و گل اول را هم ما زدیم اما بعد از آن چندین موقعیت خوب گلزنی را خلق کرده اما از دست دادیم تا طبق قانون فوتبال بخاطر گل نزدن، گل خوردیم.
وی ادامه داد: با تمام احترام به مس سنگون، آنها شاید فقط ۵ موقعیت داشتند که هر ۵ تای آن را تبدیل به گل کردند و تیم ما با بدشانسی و البته عدم هماهنگی موقعیت هایش را یکی بعد از دیگری از دست می داد.
بازیکن اهوازی شهرداری ساوه که به تازگی از بند مصدومیت رها شده تاکید کرد: اینکه بعد از دریافت گل بازی را رها می کنیم و روی به کارهای احساسی در زمین می آوریم بسیار بد است. ضمن اینکه در این بازی دو گل را از روی بی تجربگی محض از روی ایستگاهی و کرنر خوردیم که اصلا قابل قبول نبود.
مریدی‌زاده به تعطیلات پیش روی لیگ به خاطر حضور تیم ملی در گرندپری اشاره کرده و یادآور شد: به نظر من این تعطیلی، هدیه خدا برای ما است زیرا می‌توانیم در آن هماهنگ‌تر شویم و مواردی که آقای عقابی از ما می خواهد را بهتر در زمین اجرا کنیم.
وی در خاتمه یادآور شد: همه چیز در ساوه خوب است و الحمدالله هیچ مشکلی نیست. این مجموعه فقط نتیجه کم دارد که آن هم با تدابیر کادر فنی و هماهنگ‌تر شدن تیم محقق خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه ای دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶

تعطیلی؟؟؟ بابا ساوه اولین تیمی بوده که تمریناش شروع کرده از تیر ماه شروع کردید. پس تیم های دیگه که ۲ هفته ب لیگ شروع کردن چی باید بگن؟

نام ... دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹

تو پارسال پدر حفاری رو سوزندی امسال نوبت ساوه هست

تبریزی سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۷:۵۰

تیمی که از پنج موقعیت پنج گل بزنه خب تیمه .یعنی اوج تمرکز و دقت. بس به تیم بدی نباختین . یعنی صد درصد حق شان بود که ببرند. اگه میخواستن ده تا موقعیت بدست بیارند تا ده تا بزنن میتونستن . ولی نخواستن جلوی تماشاگرانتان ضایع تان بکنن…..به تیم حریف همیشه احترام بذارید . خداییش تیم خوبی اند وخوب بازی کردن ومزد شان را هم گرفتند . تازه یه گل هم بخاطر اینکه روحیه تان خراب نشه به خودشان زدن.