کد خبر : 9820
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 11:50
-

اصغری مقدم: می دانم دیگر به تیم ملی دعوت نمی شوم

اصغری مقدم: می دانم دیگر به تیم ملی دعوت نمی شوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم از مهره های ارزشمند فوتسال ایران و کاپیتان کنونی تیم دبیری تبریز،از شرایط این تیم و وضعیت خودش با ما به گفتگو نشسته است: * چرا در خانه بازی را به ماهان تندیس باختید؟ – قم تیم خوبی بود و همیشه جزومدعیان بوده اند.دراین بازی خیلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم از مهره های ارزشمند فوتسال ایران و کاپیتان کنونی تیم دبیری تبریز،از شرایط این تیم و وضعیت خودش با ما به گفتگو نشسته است:

* چرا در خانه بازی را به ماهان تندیس باختید؟

– قم تیم خوبی بود و همیشه جزومدعیان بوده اند.دراین بازی خیلی از توپ هایمان گل نشد و چند صحنه مشکوک داوری هم به ضرر ما بود با این حال بازی را باختیم و انشاا… در ادامه لیگ جبران می کنیم.

*خودت هم زمان کمی بازی می کنی؟ به مصدومیتت ارتباط دارد؟

– بله.من از جام باشگاه های آسیا مچ پایم آسیب دید که هنوز هم با آن درگیر هستم.در دو بازی با مقاومت و حفاری اصلا بازی نکردم و مقابل تاسیسات و ماهان هم زمان کمی به میدان رفتم.

*بهتر نیست بگذاری مصدومیتت بهتر شود بعد بازی کنی؟

– همین کار را می کنم. الان تمرین تیمی را کنار گذاشتم و مشغول فیزیوتراپی هستم تا صددر صد آماده شوم.

*به بازی با گیتی می رسی؟

– من کاپیتان تیم هستم و دوست دارم کنار بازیکنان باشم.تلاشم را می کنم تا برای این بازی با آمادگی کامل به میدان بروم.

*این بازی را چطور می بینی؟

– گیتی تیمی بسیار خوبی است و اکثر بازیکنان آنها دوستان من و همبازیان سابقم بودند.در این بازی هر تیم کمتر اشتباه کند برنده می شود.

*چقدر به قهرمانی دبیری امیدوار هستی؟

– هنوز زود است در مورد قهرمانی حرف بزنیم ولی غیرممکن نیست.معتقدم دراین فصل قهرمان در هفته آخر و لحظات پایانی مشخص می شود چون چندین تیم با قدرت برابر وجود دارند.

*دبیری پس از ۱۴ بازی در خانه باخت.ناراحت نیستی که این رکورد شکست؟

– رکوردها ماندنی نیستند و باید تلاش کنیم تا خوب باشیم.البته ما فصل قبل در سالن علوم پزشکی تمرین و بازی می کردیم اما این فصل به خاطر زیاد شدن تماشاگران مجبور شدیم به سالن پورشریفی بیایم.در این سالن سابقه تمرین و بازی زیادی نداریم و هنوز به آن عادت نکرده ایم.

*وضعیتت برای تیم ملی چطور است؟ الان از تیم ملی خداحافظی کرده ای؟

– من بعد از جام جهانی ۲۰۱۰ به دلایلی که آن زمان گفتم از تیم ملی خداحافظی کردم اما با تغییر کادرفنی دعوت شدم و به گرندپریکس هم رفتم.

*بعد از گرندپریکس دوباره دعوت نشدی. الان امیدوار هستی؟

– نه.مرا به بهانه جوانگرایی کنار گذاشتند و سن و سالم را بهانه کردند.من تا لحظه ای که بودم تمام تلاشم را برای تیم ملی کردم اما فکر نمی کنم دیگر به تیم ملی دعوت شوم.هر چند همه دوست دارند برای تیم ملی بازی کنند.الان هم همه فکر و ذکرم به دبیری است تا با این تیم بهترین نتایج را بگیرم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بازیکن دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹

هنوزم که هنوزه جز بهترین فوتسالیستایه ایرانی آقا جواد ..ایشالله زودتر خوب میشی وبرمیگردی به بازیها

نام ... سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۰۹

نه بابا انتظار داشتی دعوت شی ؟؟؟؟؟ چه اعتماد به نفسی اون موقع که تیم ملی بودی با پارتی بازی چه گلی به سرمون زدی که دوباره دعوتت کنن