کد خبر : 9918
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 10:03
دسته‌بندی نشده
-

فیلمبرداری مدیر اجرایی حفاری از تماشاگرنماها/ اخراج تدارکات حفاری پس از درگیری لفظی با ناظر

فیلمبرداری مدیر اجرایی حفاری از تماشاگرنماها/ اخراج تدارکات حفاری پس از درگیری لفظی با ناظر
مدیرعامل حفاری باشگاه حفاری اهواز از حرکت چند تماشاگرنما که اقدام به حواس پرتی صمیمی سنگربان می کردند، با تلفن همراه فیلمبرداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دو تیم مس سونگون و حفاری در حالی با تساوی ۲ ر ۲ به کار حخود پایان دادند که مس سونگون بازهم در ثانیه های پایانی بازی موفق به گلزنی شد. ۳ دقیقه اول بازی با دو گل بازیکنان حفاری همراه شد تا نوید بخش یک بازی پرهیجان را بدهد ولی پس از دو گل حفاری بازی افت محسوسی داشت و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم فشار مضاعف مسی ها و عکس العمل های خیره کننده علیرضا صمیمی مانع گلزنی بازیکنان مس می شد تا اینکه بازیکن گلزن و آقای گل این روزهای مس، مسلم رستمی ها طلسم دروازه صمیمی را بشکند. بازیکنان مس همچنان بر فشار حملات خود اضافه می کردند و ۴۰ ثانیه مانده به پایان بازی بازیکنان حفاری خطای ششم را روی مرتضی عزتی انجام دادند تا بازیکنان مس بتوانند گل مساوی را به ثمر برسانند. مسلم رستمی ها قدر این موقیت را ندانست و علیرضا صمیمی در جدال با او موفق تر عمل کرد. مسلم رستمی ها در صدد جبران پنالتی از دست داده بود که بازیکنان حفاری روی او خطا کردند تا این بار ۲۱ ثانیه مانده به اتمام بازی مجید رضایی کار را به تساوی بکشاند و مس را از شکست خانگی نجات دهد.

حواشی این بازی که به این شرح بود:

– درب های سالن ۲۰ دقیقه مانده به شروع بازی روی هواداران باز شد تا هواداران مس از این بی برنامگی شاکی باشند. علت دیر باز شدن درب سالن دیر رسیدن ماموران نیروی انتظامی اعلام شد.

– تدارکات تیم حفاری بعد از بحث و جدل با ناظر بازی از سالن اخراج شد اما سالن را ترک نکرد و فقط چند سکو بالاتر رفت که این قضیه ناظر بازی را شاکی کرده بود.

– در نیمه دوم بازی در چندین صحنه نیمکت نشینان حفاری با هواداران حاضر در سالن درگیری پیدا کردند.

– مدیر تیم حفاری که در سکو ها حضور داشت از حرکت چند تماشاگرنما که پشت دروازه صمیمی ایستاده بود و سعی می کردند حواسش را پرت کنند با گوشی فیلمبرداری می کرد.

– ۴ دقیقه مانده به پایان بازی تیم مس قصد داشت ۵ نفره کند اما به خاطر پیدا نشدن ییراهن موفق به انجام این کار نشد. تقی‌پور سرمربی مس سنگون به خاطر این کار از تدارکات تیمش به شدت شاکی شد.

– در صحنه زدن پنالتی دوم عکس العمل حیدرزاده سرپرست و تقی پور سرمربی مس جالب توجه بود.

– حدود ۶۰ نفر از این بازی استقبال کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی چهارشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۳۶

اینم اخر مهمان نوازیتونه تبریزیا .وقتی میزارید به گلر یک تیم ملی فاحشی کنید.واقعا آقای مدیر مس که اینهمه ادعات میشه.خجالت داره بخدا .مهمانوازی همه مردم خونگرم تبریز رو با یه حرکت که هدایت شده است رو زیر سوال بردی .