کد خبر : 9969
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 10:46
-

مشکلات گیتی‌پسند در پر کردن جای بازیکنان غایب/ خوش و بش بازیکن با تماشاگر حریف

مشکلات گیتی‌پسند در پر کردن جای بازیکنان غایب/ خوش و بش بازیکن با تماشاگر حریف
بازی تیم های گیتی پسند و دبیری تبریز با حواشی کمی همراه بود که ان هم تحت تاثیر بازی زیبای دو تیم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حواشی دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و دبیری تبریز در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* حدود ۷۰۰ هوادار در ورزشگاه مخابرات اصفهان حضور داشتند که این ورزشگاه را نیمه بیشتر آن تماشاگر بودند و به تشویق تیم اصفهانی نمی‌پرداختند.

* در بین دو نیمه بر خلاف بازی‌های قبل که مسابقه بین تماشاگران برگزار می‌شد، یک گروه آکروبات به اجرای برنامه می‌پرداختند؛ در هفته‌های گذشته انتقاداتی به نحوه برگزاری مسابقات بین تماشاگران تیم اصفهانی مطرح می‌شد.

* در شرایطی که گیتی‌پسند بازی را عقب بود و سرپرست تیم مشغول صحبت با افشین کاظمی روی نیمکت بود، مربی تیم تابلوی تایم اوت را به جایگاه داد، این در شرایطی است که این از وظایف سرپرست به شمار می‌رود.

* نکته جالب توجه اینکه وقتی وقت استراحت در این بازی گرفته شد، عمده زمان این وقت اضافه، به جای توجه به مسائل داوری به اعتراض به داور و نحوه قضاوت پرداختند.

* اعتراضات به داوری این بازی باز هم ادامه داشت و دو تیم نسبت به این مسئله بارها اعتراض می‌کردند.

* در طول بازی و یکی از صحنه‌هایی که فرهاد فخیم، کاپیتان تیم گیتی‌پسند به تماشاگران نزدیک شد، با یکی از لیدرها به خوش و بش پرداخت.

* به دلیل محرومیت مهدی جاوید و جدایی طاها مرتضوی از تیم گیتی‌پسند، در این بازی بازیکنان اصفهانی مثل علی آذرپرور و لولاکی در لیست تیم قرار گرفته بودند اما در جریان بازی از آنها استفاده‌ای نشد؛ تنها بازیکنان اصفهانی حاضر در ترکیب تیم گیتی‌پسند سعید افشار، فرشاد شارقی و سپهر محمدی بودند.

* بعد از گل دوم گیتی‌پسند، نماینده فدراسیون بازی را برای دقایقی قطع کرد و نسبت به نحوه اعلام زننده گل گیتی‌پسند معترض بود و اجازه نداد که بار دیگر گوینده ورزشگاه به سبک تشویقی، زننده گل خود را اعلام کند.

*خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی مهمان ویژه این دیدار بود.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳

باشگاه گیتی یه عده رو استخدام کرده تا در کنار زمین با بی احترامی به داوران و تیم حریف به هر شکل که شده تیمها رو تحت تاثیر قرار بدن.در ضمن کمک مربیان و سرپرستان تیم بیشتر به فکر شوخی و خوش و بش با همدیگه روی نیمکت هستند

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱

آقای نام مگه از اساتید روی نیمکت و بالای انتظار بیشتری داشتی? هر چند که دوباره بعضیها می‌دوند و از عملکرد و سابقه و عکسهای یادگاری جام رمضان دوستانشان دفاع میکنند!

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷

کی میگه نمیتوانند جای خالی آنها را پر کنند اتفاقا اینقدر زیادند که روی نیمکت دیگه جا نیست !
چند نفر هم از بالا بازی را اداره میکنند!
تازه بازیکن دیگری هم باشه دکوری هست و اجازه بازی نداره چون اگه بخواهند بازی کنند دوباره اختلاف و دعوا رخ میده و ۰۰۰