کد خبر : 9972
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 10:54
-

شریفی بنیانگذار فوتسال شد و رختکن قفل!

شریفی بنیانگذار فوتسال شد و  رختکن قفل!
حواشی بازی ماهان تندیس قم با پایاسازه تبریز از نظرتان می گذرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و پایاسازه تبریز از هفته پنجم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی با نتیجه ۵ بر ۲ به پایان رسید که حاشیه‌هایی به همراه داشت.

* قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا نصیرلو به عنوان داور نخست و ایمان غلامی به عنوان داور دوم بود ضمن اینکه علی حاتمی نیز داور ذخیره این مسابقه بود.

* پیش از شروع مسابقه در حالی که بازیکنان ماهان تندیس قصد ورود به رختکن را داشتند به علت خرابی قفل، درب باز نمی‌شد و بازیکنان چند دقیقه پشت درب بسته منتظر ماندند تا بالاخره درب باز شد.

* میکروفن سالن نیز مشکل فنی داشت و حرف‌های گوینده سالن بریده بریده در سالن پخش می‌شد.

* بازی که قرار بود رأس ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه شروع شود با ۸ دقیقه تأخیر آغاز شد.

* بنرهایی با عنوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین مضرات ماهواره در ورزشگاه نصب شده بود.

* اعضای تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آمدند.


گرچه باز هم سالن ۲ هزار نفری حیدریان از تماشاگر پر نشده است اما امروز تماشاگران با شور و حال خاصی به تشویق تیم ماهان تندیس پرداختند.

* روی یک صحنه بازیکن پایا سازه تبریز به داور معترض بود که داور با فریادی که کشید با قاطعیت بر روی تصمیم خود ایستاد.در حالی که برخی از تماشاگران مسعود ایازی دروازه‌بان ماهان تندیس را تشویق می‌کردند وی با یک حرکت زیبا شوت محکم بازیکن پایاسازه را مهار کرد که در همین حین تماشاگران به ایازی لقب کاسیاس دادند.

* در دقیقه ۱۶ ضربه سعید قاسمی با برخورد به علیرضا وفایی، تیم ماهان تندیس را در آستانه دومین گل قرار داد که این توپ به طرز عجیبی به درون دروازه نرفت.تماشاگران که معتقد بودند این توپ گل شده به شدت به داور مسابقه اعتراض کردند و خواستار دقت بیشتر در دیدن این‌گونه صحنه‌ها شدند.

* در ادامه تشویق هواداران ماهان تندیس به مدیر این تیم ناصر شریفی رسید که تماشاگران وی را با عنوان «حاج ناصر شریفی، بنیان‌گذار فوتسال» تشویق می‌کردند.همچنین برخی دیگر از تماشاگران به تشویق شمسایی و شریفی، سرمربی و مدیر تیم ماهان تندیس پرداختند و فریاد « حاج ناصر و شمسایی، ماهان آسیایی» سر دادند.

* در این بازی نیز همانند بازی قبل ماهان تندیس، سالن حیدریان بسیار گرم بود که اعتراض خبرنگاران و عکاسان را به همراه داشت.

 

* نیمه دوم در حالی آغاز شد که به نظر می‌رسید بازیکنان ماهان تندیس تیم پایاسازه را دست کم گرفته و بازی همیشگی خود را به نمایش نگذاشته و برای گلزنی به آب و آتش نمی‌زنند.

* یک دقیقه بعد، این علیرضا وفایی بود که در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان پایاسازه توانست به زیبایی هر چه تمام‌تر توپ را از بالای سر دروازه‌بان عبور دهد و گل چهارم را برای ماهان تندیس به ثمر برساند.تماشاگران که در این لحظات به شدت تیم ماهان تندیس را تشویق می‌کردند پس از حرکات زیبای وفایی دوباره همان لقب قدیمی یعنی «جادوگر آسیا» را به وفایی نسبت دادند.

* در نهایت این دیدار با نتیجه ۵ بر ۲ به سود تیم ماهان تندیس پایان یافت و ماهان تندیس با این پیروزی جایگاه خود را در صدر جدول با ۱۵ امتیاز محکم‌تر کرد.پایاسازه هم همچنان از پنج مسابقه با دو تساوی و تنها با دو امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول باقی ماند تا چشم به بازی‌های آینده خود داشته باشد.

* تماشاگران پس از سوت پایان مسابقه از بازیکنان ماهان تندیس و مدیر و کادر فنی این تیم تشکر کردند.

* مدیر تیم ماهان تندیس از این برد بسیار شادمان بود و مدیرعامل این باشگاه را به شدت در آغوش کشید.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اميرحسين صالحي یکشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

این چیه نوشتید؟؟؟؟
اصلا نیمه دوم مطلبی نزدید
یه بار دیگه بخونید خودتون؟
۱۰خط شعار هواداران رو نوشتید اصلا از گل ها
هتریک کرمانی
اتفاقات نیمه دوم چیزی نیست؟؟؟؟

قم مهد فوتسال ایران یکشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

ماشالا بچه ها ♥

حسین یکشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰

لطفا از ناصر شریفی طرفداری بی جهت نکنید.روزی تمام کارها ی ایشون برای همه “رو” میشه .آنوقت شما افسوس می خورید. ..نمی دانم شاید شما را هم تهدید کرده باشه.
شما چطور به خودتون اجازه می دهید که عنوان شریفی بنیانگذار فوتسال را ولو بشکل کاذب و لطیفه در وبسایتتون تیتر کنید؟
کم کم دارم به عدالت و بیطرفی شما شک میکنم.انشا اله که ایطور نباشه.