کد خبر : 484
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1392 - 11:04
دسته‌بندی نشده
-

علی رهنما: سالن فجر نمونه دیگر از قلعه عقاب هاست/ صدای مربی را نمی شنیدیم

علی رهنما: سالن فجر نمونه دیگر از قلعه عقاب هاست/ صدای مربی را نمی شنیدیم
هفته چهارم لیگ برتر به نوعی هفته تساوی ها بود. در یکی از زیبا ترین و فنی ترین مسابقات این هفته شهرداری ساوه در ورزشگاه فجر و در حضور بالغ بر ۲۴۰۰ تماشاگر پرشور به تساوی ۲-۲ مقابل منصوری قرچک رضایت داد.

علی رهنما بازیکن تاثیرگذار تیم منصوری که سازنده گل تساوی تیمش در نیمه دوم بود در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد این بازی گفت: بازی خیلی مشکلی بود بازی کردن در حضور ۲۴۰۰ تماشاگری که کنار زمین هستند و تیمشان را تشویق می کنند خیلی سخت است. حتی باید بگویم در بعضی از صحنه ها آنقدر جو سالن وحشتناک بود که صدای مربی تیم را نمی شنیدیم. جو سالن ساوه شبیه سالن سید رسول ساری شده و بردن تیمی که چنین تماشاچیانی دارد کار هر تیمی نخواهد بود. البته رفتار ناپسندی از تماشاگران مشاهده نکردیم. باشناختی که از آقای ابطحی و بازیکنان تیم شهرداری ساوه داشتم آماده انجام یک بازی سخت بودم. شهرداری تیم خیلی خوبی است که اگر به این تیم مازیار امیر خانلو و احسان زحمتکش را هم اضافه کنید تیمی قدرتمند خواهند شد که امسال جزء تیم های بالای جدول خواهد بود و فکر نکنم در ساوه به راحتی به تیمی امتیاز  بدهند.

وی در مورد شرایط تیم منصوری گفت : در این بازی زمانی که بازیکن شهرداری از زمین اخراج شدو تیم ما صاحب یک ضربه پنالتی شده بود، فرصت پیش افتادن از حریفمان را داشتیم اما دروازه بان حریف در دو مرحله ضربه پنالتی احمد ملا علی را دفع کرد و بعد از آن هم نتوانستیم با وجود ۴ نفره بودن تیم شهرداری گلی به این تیم بزنیم ‌و بازی در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید. در ادامه مسابقات باید بهتر بازی کنیم چرا که هر بازی حکم یک فینال را دارد و ما برای هر بازی برنامه خاصی داریم. برای قهرمانی باید با تمام توان به مصاف حریفان برویم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.