کد خبر : 550
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1392 - 15:00
دسته‌بندی نشده
-

داور گل صحیح هلال احمر مقابل گیتی پسند را نگرفت

داور گل صحیح هلال احمر مقابل گیتی پسند را نگرفت
جواد فهیمی راد ناظر داوری بازی هلال احمر تبریز و گیتی پسند اصفهان گفت:داور در تمامی تصمیمات خود به درستی عمل کرد اما یک گل هلالی ها را نگرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هر دو تیم هلال احمر و گیتی پسند به تصمیمات داور بازی تیمشان اعتراض داشتند در این میان گیتی پسندی ها اعتراضاتشان بیشتر بود و حتی پای مسائل بیرون از زمین و نقش رفاقت ها را هم در این داوری دخیل دانستند.در همین رابطه جواد فهیمی راد ناظر داوری این بازی از متضرر شدن هلال احمری ها در این بازی خبر داد.

فهیمی راد گفت: داوری این بازی بسیار دشوار بود و عرض پیما و فراهانی به خوبی توانستند این بازی را مدیریت کنند.من فیلم بازی را به دلیل اعتراضات صورت گرفته مجددا بازبینی کردم و معتقدم داوران این بازی قضاوت بسیار خوبی داشتند و در اکثر صحنه ها به خصوص در پنالتی ها تصمیمات درستی گرفتند.

فهیمی راد در مورد اینکه گیتی پسندی ها به بسیاری از تصمیمات داور اعتراض داشتند خاطرنشان کرد:در مجموع داوری در این دیدار به سود گیتی پسند شد چون داور یک گل صحیح هلال احمر را نپذیرفت.شوتی که بازیکن تیم تبریزی زد از خط دروازه رد شد اما سرعت توپ به قدری بالا بود که داور آن را تشخیص نداد و من در صحنه آهسته توانستم به صحیح بودن گل پی ببرم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.