کد خبر : 1225
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1392 - 8:21
-

بیداری دوباره لیگ بعد از خواب دو هفته ای!

بیداری دوباره لیگ بعد از خواب دو هفته ای!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته نهم لیگ برتر فوتسال در حالی از فردا(پنج شنبه) آغاز می شود که ملی پوشان حاضر در جام جهانی کوچک باید تنها با دو روز استراحت برای تیم های باشگاهیشان به میدان بروند.   در یکی از مهمترین بازی های این هفته میثاق تهران میزبان دبیری صدرنشین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته نهم لیگ برتر فوتسال در حالی از فردا(پنج شنبه) آغاز می شود که ملی پوشان حاضر در جام جهانی کوچک باید تنها با دو روز استراحت برای تیم های باشگاهیشان به میدان بروند.

 

در یکی از مهمترین بازی های این هفته میثاق تهران میزبان دبیری صدرنشین است. این تیم پایتختی که با محمود خوراکچی و بازیکنان نه چندان مطرح، یکی از شگفتی های لیگ تا به اینجای کار بوده است، در بازی فردا هم برای رسیدن به صدر و هم کشیدن ترمز دبیری به میدان می رود! اما در این میان، حضور خوراکچی در میثاق و وحید شمسایی در دبیری  و رابطه نزدیک این دو مربی با هم ، باعث شده این بازی را به دیدار خانوادگی هفته تشبیه کنند. البته در هفته های قبل هم بازی دبیری و ماهان قم را به دلیل حضور شمس در تیم قم به همین عنوان تشبیه کردند و کادر فنی دو تیم چند روز پیش از بازی فیلم هندی به راه انداختند اما فردای بازی مصاحبه های شمسایی و شمس علیه یک دیگر شروع شد و حتی کار به کمیته انظباطی هم کشید.

 

 اگر چه رابطه شمس و شمسایی از قبل هم شکر آب بود اما بعید نیست اتفاقی که در هفته هشتم افتاد در بازی دبیری و میثاق هم تکرار شود. از طرفی هم شمسایی و خوراکچی همیشه به عنوان فوتسالی های حاشیه ای مطرح بوده اند و این احتمال می رود که بعد از بازی فردا در سالن شهرداری منطقه یازده تهران نیز شاهد درگیری این دو مربی با یکدیگر باشیم!

 

اما این بازی تنها دیدار حساس هفته نهم نیست و در اصفهان هم گیتی پسند برای بازگشت به صدر به مصاف تیم قعر جدولی عملیات غیر صنعتی ماهشر می رود. گیتی پسند که بازیکنان ملی پوشش را برای حضور در جام جهانی کوچک در اختیار خسوس قرار نداد، به جرات می توان گفت آماده ترین تیم لیگ است. این تیم در حالی که بازیکنان مطرحی چون کشاورز، طاهری، جاوید، اسماعیل پور، کاظمی و محمدی را در تعطیلات در اختیار داشت به اردوی ازبکستان رفت و نتایج فوق العاده ای هم کسب کرد. گیتی پسند ها در این اردو، تیم ملی ازبکستان و بهترین تیم باشگاهیش را با اختلاف حداقل ۱۰ گل شکست داد و این نشان از آمادگی بالای شاگردان لک دارد. از طرفی هم سرمربی گیتی پسند به دلیل کسب نتایج نه چندان مطلوب مدیران باشگاه تحت فشار است و حتی در هفته های اخیر زمزمه جدایی اش هم به گوش رسید. در صورتی که باشگاه نیز به او اولتیماتوم داده باشد، بازی اش با ماهشر به فینالی تبدیل خواهد شد که تنها باید با کسب سه امتیاز از آن بیرون بیاید.

 

در دیگر دیدار های حساس هفته نهم، سید مهدی ابطحی با شهرداری ساوه مقابل حفاری اهواز تیم پارسالش قرار می گیرد. این بازی که تقابل تیم های دهم و یازدهم جدول است برای هر دو تیم که در هفته های ابتدایی فصل نتایج قابل قبولی کسب نکرده اند از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

 

فردا همچنین شهید منصوری قرچک میزبان تاسیسات دریایی تهران است. تاسیسات که با علی صانعی جوان و بازیکنان گمنام در اولین سال حضورش در لیگ برتر دور از انتظار ظاهر شده، مقابل تیمی صف آرایی می کند که با سابقه ترین تیم لیگ محسوب می شود اما تغییرات بسیاری را قبل از فصل داشته است. این دیدار برای صانعی نیز از بقیه بازی های تیمش متمایز خواهد بود چرا که قبل از فصل برای هدایت منصوری به توافق رسیده و حتی تا پای امضای قرارداد پیش رفت اما در نهایت در تهران ماندنی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  تیم های دبیری، گیتی پسند، منصوری، میثاق، فرش آرا و ماهان به ترتیب در رده های اول تا ششم جدول مسابقات قرار دارند و راه ساری و عملیات ماهشر هم در قعر جدول جای گرفته اند.  

 

می توانید نتایج زنده بازی های این هفته را از fut5al دنبال کنید.

 

برنامه کامل بازی های هفته نهم به شرح زیر است:  

 

پنج شنبه – نهم آبان، ساعت ۱۶

 

گیتی پسند اصفهان – عملیات غیرصنعتی ماهشهر

 

شهرداری ساوه – شرکت ملی حفاری اهواز

 

ماهان تندیس قم – شهرداری تبریز

 

شهید منصوری قرچک – تاسیسات دریایی تهران

 

میثاق تهران – دبیری تبریز

 

راه ساری – هلال احمر تبریز

 

ساعت ۱۷:۳۰

 

فرش آرا مشهد – زمزم اصفهان

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.