کد خبر : 1228
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1392 - 21:22
-

طیبی: فریادهای خسوس فقط در حد گوشزد بود!

طیبی: فریادهای خسوس فقط در حد گوشزد بود!
لژیونر تیم ملی فوتسال معتقد است که داد و فریادهای شدید خسوس در کنار زمین تنها در حد گوشزد کردن وظایف بازیکنان است.

حسین طیبی بازیکن لژیونر تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با “پایگاه خبری فوتسال ایران” گفت: من فکر می کنم همه این فریادهای خسوس به خاطر تیم ملی ایران بوده است ضمن اینکه ایشان فقط وظایف بازیکنان را کنار زمین گوشزد می کند. خسوس نکات فنی را می گفت و چیز خاصی نبود.

وی در خصوص شکست برابر روسیه در جام جهانی کوچک نیز ضمن ابراز تاسف اظهار داشت: فکر نمی کردم اینطور شود. ما برای برد روسیه رفته بودیم و خیلی هم خوب بازی را شروع کردیم و حتی نیمه دوم که عقب بودیم بازی را با ۵نفره آغاز کردیم که نشان دهنده جسارت و خواست بردن تیم بود. با این حال توپ های ما به گل نرفت و شکست تلخی خوردیم.

طیبی با اشاره به چگونگی مصدومیتش اذعان کرد: پس از برخورد بازیکن روسیه با دستم که باعث حرکت خلاف مفصل انگشتم شد به حسن زاده بازیکن کناری ام گفتم انگشتم شکست اما چون بدنم داغ بود به زور اسپری ادامه دادم تا اینکه شب ورم وحشتناکی کرد و در بیمارستان برزیل گفتند انگشتت شکسته است.

taiebi hh

این بازیکن تیم ملی ادامه داد: با مشورت دکتر شیرزاد به تهران آمدم و شب گذشته در بیمارستان آتیه انگشتم را عمل کردم. با توجه به شکستگی در ناحیه ای حساس در انگشت میانی، دو ساعت زیر عمل بودم که پیم هایی درون انگشتم جاسازی کردند و آتل بندی شد. انشاالله شنبه دوباره پیش دکتر می روم و چنانچه وضعیت انگشتم نرمال بود آتل را باز می کنند تا یک ماه آینده هم انشاالله پیم ها را در خواهند آورد تا راحت فوتسال بازی کنم.

گفتنی است حسین طیبی و علی اصغر حسن زاده روز یکشنبه هفته آینده خود را به اردوی تیمش در اسپانیا معرفی خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.