کد خبر : 1473
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1392 - 16:01
-

حسین طیبی: قهرمان آسیا می شدیم، عنوان بهترین بازیکن سال برای خودم بود

حسین طیبی: قهرمان آسیا می شدیم، عنوان بهترین بازیکن سال برای خودم بود

حسین طیبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره انتخابش به عنوان یکی از سه نامزد برترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۳ اظهار کرد: خیلی خوشحالم. این خوشحالی بیش از حد است و نمی‌توانم توصیفش کنم. بعد از مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی که پشت سر گذاشتم، چند سالی است که تلاش زیادی

حسین طیبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره انتخابش به عنوان یکی از سه نامزد برترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۳ اظهار کرد: خیلی خوشحالم. این خوشحالی بیش از حد است و نمی‌توانم توصیفش کنم. بعد از مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی که پشت سر گذاشتم، چند سالی است که تلاش زیادی برای کسب این عنوان می‌کنم. خدا هم امسال کمک کرد و برای رسیدن به آن نزدیک شده‌ام.

 

وی افزود: امسال با تیم ملی قهرمان بازی‌های آسیایی شدم و با گیتی پسند هم تا فینال جام باشگاه‌های آسیا پیش رفتیم و نایب قهرمان شدیم. در کل سال خوبی بود و همه چیز دست به دست هم داد تا نامزد این عنوان شوم.

 

ملی پوش لژیونر فوتسال ایران همچنین درباره رقبایش برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا، تصریح کرد: فکر می کنم بازیکن شماره ۹ ژاپن که آقای گل جام باشگاه های آسیا شد رقیب جدی‌ام باشد. البته کاپیتان تایلند هم که عنوان بهترین بازیکن جام باشگاه‌ها را کسب کرد می‌تواند شانس بالایی داشته باشد. من هم می‌توانستم با کسب عنوان شخصی در جام باشگاه‌های آسیا، شانس خودم را برای کسب عنوان برترین بازیکن سال زیاد کنم اما در فینال این بازی‌ها فقط یک دقیقه کم آوردیم.

 

طیبی ادامه داد: مطمئنم اگر با گیتی پسند قهرمان می‌شدم، این جایزه فقط نصیب خودم بود. نماینده AFC هم شب قبل از بازی فینال به من گفت اگر قهرمان شدید، بهترین بازیکن قاره خواهی شد. با این حال راضی‌ام به رضای خدا. هر چه که خدا بخواهد اتفاق می‌افتد. دو رقیب جدی دارم که هر کدامشان در یک سال اخیر حداقل یک عنوان کسب کرده اند. ضمن اینکه تایلندی‌ها تاکنون موفق به دریافت این جایزه نشده‌اند و احتمال اینکه بازیکن تایلندی به این عنوان برسد، زیاد است.

 

مراسم انتخاب برترین‌های آسیا که ششم آذر در مالزی برگزار می شود با بازی تدارکاتی تیم ملی ایران و روسیه تداخل دارد.

 

طیبی در پاسخ به این پرسش که آیا می تواند اردوی تیم ملی را ترک کرده و در این مراسم شرکت کند، گفت: هنوز هیچ دعوتی از من به عمل نیامده و خبر انتخابم را هم از طریق شما شنیدم. اما فکر می کنم حضورم در این مراسم برای ایران هم افتخار بزرگی محسوب می شود و امیدوارم اگر دعوت شدم بتوانم با هماهنگی کمیته فوتسال و کادر فنی به مالزی بروم.

 

لژیونر تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه همچنین در مورد وضعیتش در لیگ این کشور به fut5al گفت: فکر نمی‌کردم لیگ روسیه تا این حد سخت و فشرده باشد. اما خدا را شکر می‌کنم که تمام شرایط در اینجا حرفه‌ای است. تنها نگرانی‌ام سرمای مسکو است که شروع شده و من هم به شدت سرمایی ام(با خنده)! البته یک مشکل دیگر هم دارم و اگر مصدومیتم تمام شود می توانم از دو هفته دیگر برای نوریل بازی کنم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

mhd چهارشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰

Soltaaaaani